Citat:
Ursprungligen postat av
qaaq
Du blinkar för att du tror att du svänger vänster. Säg som det är istället för ditt löjliga "välgörenhetssvamel", för det är bara en dålig ursäkt som vi inte tror på.
Men börjar få förståelse och känna empati med dig då du måste förståndshandikappad. kan inte va kul att ha karborreband på skorna, inte kunna skilja på höger vänster och stämpla in på samhall varje morgon
Vad du tror att jag tror lägger jag ganska liten vikt vid. Jag har berättat hur jag tänker. Om du inte vill tro på det så kan jag inte tvinga dig.
Svänger vänster gör jag. Eller inte. Det beror på vilket referenssystem du väljer. Eller så är allt en illusion? Det spelar hur som helst ingen roll, för det enda som är relevant för mig är huruvida det underlättar för andra trafikanter eller inte. Om du inte kan tillgodogöra dig informationen en vänsterblinkare ger så synd för dig, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.
Btw, kan du förklara det logiska i att tillåta vänsterblinkning? Du har ju sagt att lagen är genomtänkt. Så jag antar att du tycker att det är bra att det är tillåtet?