2009-03-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag kan hålla med om att Greven är det, men Roy är det inte på samma sätt. Greven höll inte på och jävlades med folk, han var bara allmänt rolig och trevlig. Roy spelade mer över, framför allt när han var med Esmin. Men Roy är snäll innerst inne men den sidan kom ju bara fram när han var clean. men idagsläget är han mer sig själv och lever mer som han gjorde innan han började strula.

Jag har så jävla många roliga saker att säga om greven, vi har haft så kul, men jag känner inte för att dra det här. Men han är en riktigt skojig lirare.

vet du hur det gick för greven efter skotten? fick han några alvarligare bestående men?
Citera
2009-03-26, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whit3trash
vet du hur det gick för greven efter skotten? fick han några alvarligare bestående men?
Nej han har inte men. (inte vad han sagt i alla fall) Men han han var ju lite knacklig efteråt, men det är borta nu. Sist jag såg honom så var det gamle Greven, sina glada klarblåa ögon och sin sköna stil.
Citera
2009-03-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Nej han har inte men. (inte vad han sagt i alla fall) Men han han var ju lite knacklig efteråt, men det är borta nu. Sist jag såg honom så var det gamle Greven, sina glada klarblåa ögon och sin sköna stil.

En stor nallebjörn
Citera
2009-03-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Är det någon som vet vad som hände med Fredrik Johannesson?

Jag vet inte från vilket datum du menar så....

för ganska många år sedan typ 8-9 så misshandlade han sin flickvän väldigt väldigt grovt, detta pga ett steroidmissbruk som började när han gick i Lundbygymnasiet. Innan denna händelsen satt han i fängelse vid 2 tillfällen för grov misshandel, ena gången en månad andra gången fick han 2 1/2 år.

Tillbaka till misshandeln med tjejen...hennes bror Pigge, som idag är med i BSK, sköt Fredrik med 13(!) skott som hämnd. För detta blev han rörelsehindrad men kunde efter lång rehabilitering flytta tillbaka till sin lägenhet som låg vid mötesplatsen nära Rambersvallen. Vad som hände sedan är att han en dag några år senare bara var borta, naturligtvis är de någon som slutfört jobbet helt enkelt. Skjuter man någon med så många skott att 13 träffar är det inte meningen att personen ska överleva.

Att han blev kidnappad och mördad är självklart men det skrämmande med historien är på vilket sätt det gått till: eftersom han var rörelsehindrad kunde han inte göra något motstånd när han blev bortförd och antagligen blev han torterad till döds

Ingen dömdes för de 13 skotten.
Citera
2009-03-26, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Jag vet inte från vilket datum du menar så....

för ganska många år sedan typ 8-9 så misshandlade han sin flickvän väldigt väldigt grovt, detta pga ett steroidmissbruk som började när han gick i Lundbygymnasiet. Innan denna händelsen satt han i fängelse vid 2 tillfällen för grov misshandel, ena gången en månad andra gången fick han 2 1/2 år.

Tillbaka till misshandeln med tjejen...hennes bror Pigge, som idag är med i BSK, sköt Fredrik med 13(!) skott som hämnd. För detta blev han rörelsehindrad men kunde efter lång rehabilitering flytta tillbaka till sin lägenhet som låg vid mötesplatsen nära Rambersvallen. Vad som hände sedan är att han en dag några år senare bara var borta, naturligtvis är de någon som slutfört jobbet helt enkelt. Skjuter man någon med så många skott att 13 träffar är det inte meningen att personen ska överleva.

Att han blev kidnappad och mördad är självklart men det skrämmande med historien är på vilket sätt det gått till: eftersom han var rörelsehindrad kunde han inte göra något motstånd när han blev bortförd och antagligen blev han torterad till döds

Ingen dömdes för de 13 skotten.
Det var inte Pigge som sköt, men det var han som fick ta ryktet. Känner du Pigge så borde du veta du att han inte har kuk nog att fixa det. Pigge var där, men han höll inte i puffran. Du har hört rykten.
Citera
2009-03-27, 01:01
Medlem
Fattar inte varför Jaako är med i tråden om kriminella. Jag minns honom som en hård o tuff djävel men kriminell?? Fan det finns hårda och tuffa snutar som bankar tillbaks med råge också men inte fan är de kriminella.
Citera
2009-03-27, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Fattar inte varför Jaako är med i tråden om kriminella. Jag minns honom som en hård o tuff djävel men kriminell?? Fan det finns hårda och tuffa snutar som bankar tillbaks med råge också men inte fan är de kriminella.
Du menar att på den tiden han gjorde några voltor så var han oskyldig ?
Citera
2009-03-27, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving

Så skalbolag, misshandel, steroidförsäljning m.m och en del år på kåken är inte relevant
Citera
2009-03-27, 10:44
Medlem
F.Johannesson(Ragge)umgicks jag lite med på mitten av -90talet.
Skit snäll kille då men hörde att det gick utför sen.....(för mycke gobbe å kola där)
Hörde nån historia där han kastat in en gravsten lr liknande?
genom köksfönstret till flickvännens föräldras hus.
Har för mej att han kickade en kille blind på ena ögat när denne satt i en trappa.....inte snällt
Va det inte med nått om honom på Efterlyst.... att hans mobil hade startatas upp i närheten av backaplan ett år efter hans försvinnande???
Citera
2009-03-27, 11:10
Medlem
Greven lr Punkarn som han hette förr(punkare som ung)
Va förutom jävligt rolig även grymm på att klättra ...lr mer helt orädd för höjder.
Såg han klättra in hos folk på tredje våningen på utsidan av huset via stuprör och balkonger........såg helt galet ut när han vägde närmre 120kg
Va grymm på att ta sej in på skolor å dyl. via fasader och komma ut med skärmar å datorer.......på den tiden vägde såna grejer 5ggr så mycke.
Finns mycke roligt om honom.......och han måste ha rekord i att leva hårt..
när dom flesta brukar va slut efter 5 år med det livet som han kört,så verkar han fan ha 9 liv.
Vet som sagt inte hur levt på den sista tiden...men har han kört på som från den tiden jag kände han så börjar det väll närma sej 20år snart.
Citera
2009-03-27, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BULTA
F.Johannesson(Ragge)umgicks jag lite med på mitten av -90talet.
Skit snäll kille då men hörde att det gick utför sen.....(för mycke gobbe å kola där)
Hörde nån historia där han kastat in en gravsten lr liknande?
genom köksfönstret till flickvännens föräldras hus.
Har för mej att han kickade en kille blind på ena ögat när denne satt i en trappa.....inte snällt
Va det inte med nått om honom på Efterlyst.... att hans mobil hade startatas upp i närheten av backaplan ett år efter hans försvinnande???
Fredrik gjorde för galna saker. Jag har inte hört det med stenen, men jag hörde att han gav sig på sin tjejs farsa på ett fegt sätt. Plus allt annat han gjorde. Det kom ikapp honom.
Citera
2009-03-27, 13:48
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Jag blanda ihop ajje och diego, tog bort det men sicilianaren hann citera ändå, du kan väl läsa innan du uttalar dig om saker du inte begriper dig på!

ajje och diego umgicks mycket så det är ju inte så konstigt, diego skulle fortsatt med att måla istället för att hitta på dumheter, han hade ju precis fått ett målarjobb, sen åker han fast för en idiotgrej! diego var alltid schysst mot mig, så inget ont om honom!

Är du dum i huvudet ? Du kanske pratar till dig själv när du skriver det där?

Uppenbarligen så var det jag som visste fakta och ni 2 skvaller flickor är heta på gröten och skriver ut namn hit och dit.

Jävla töntar är ni alla dagar. Om ni hade stått för at ni sitter och skriver saker. Aj*e hade till exempel örfilat er båda samtidigt om han fick reda på det här. Det här får ine hända, varför pratar man, skriver namn till saker som inte hör i hop.. inte så roligt kanske? Eller har ni svårt at fatta det.

Leker ni i sandlådan fortfarande? Trasiga pundare är vad ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in