2016-07-16, 11:33
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurra
Det fanns en Costa eller Costas på Kålltorpsskolan, som var mer eller mindre kriminell...Ngn som vet vad som hände med honom?
Det slutade inte bra för Kosta...

(FB) Partille, Man hittad allvarligt skadad (nu avliden)

https://www.facebook.com/papakirikou
Citera
2016-08-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolesterStallone
http://www.autopower.se/?oppna=/powe...r.asp?id=27305

De är la Patrik från bmw ligan?

Den självutnämnde
Citera
2016-09-04, 03:04
Medlem
Vad vet ni om Jack Lindau?

Min fader växte upp på Hisingen och kände till Jack Lindau, han har berättat att han gick med namnet "Karate Jack" för att han hade svart bälte i karate. Han berättade även att vid något tillfälle så slog han ned 2 st poliser som försökte arrestera honom(?). Någon som vet något om detta?
Citera
2016-09-04, 23:46
Medlem
bluetramps avatar
Finns en hel del om Jack Lindau i tråden. Det var en riktig hårding på den tiden. Hade för mig att han bodde upp mot Stenungsund nu förtiden, men såg att han numera bor i Frölunda. Var han inte illa ute en gång ute i Hawks klubbhus ?
Citera
2016-09-17, 21:09
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=t07nOqfGJQM

Daniel Sund**röm
Citera
2016-09-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laypack
Vad vet ni om Jack Lindau?

Min fader växte upp på Hisingen och kände till Jack Lindau, han har berättat att han gick med namnet "Karate Jack" för att han hade svart bälte i karate. Han berättade även att vid något tillfälle så slog han ned 2 st poliser som försökte arrestera honom(?). Någon som vet något om detta?

Går många skrönor om Jack, vad jag säkert vet är att han var en självsäker hårding, han var en streetfighter redan innan karaten. Han blev trea EM i början på 70-talet, sen avstängd på livstid (som upphävdes senare) efter det berömda rallarslagsmålet hos Roadrunners. Han blev knivad på Hawks när dom släckte ljuset som var planerat, ingen vågade möta honom ärligt o öppet.

Sen tycker jag inte Jack platsar i denna tråd, han var inte kriminell, lite slagsmålssugen ibland bara!
Senast redigerad av BummingAround 2016-09-17 kl. 21:28.
Citera
2016-09-20, 20:03
Avstängd
Inspirit81s avatar
Mats Larland någon som vet något?
Citera
2016-10-17, 10:49
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Peter får man inte glömma av. Han har ställt till mkt bråk i gbg.

Träffade honom runt år 2011 då han umgicks och gjorde knarkaffärer med :
Christi*n Stef*n W*dström (suttit flera ggr)
19870911-50elva
Billdal
&
P*trik Gust*v Byl*nd ( före detta Lejon )
19870128-74sjunio
Hovås

Peter hängde vid Stig Center och höll på med spel, spelmissbrukare. Peter bor i området .
Citera
2016-10-17, 11:07
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetarklass
dessa snubbarna var rätt kända, vetifan ifall dom är legender, det satt iallafall lappar över HELA stan om dom ett jävla tag...

Piggy - Skinhead, galen jävel, hängde jag med på mitten av 90-talet, från Torslanda, satt på hispan sist jag hörde nåt om han, högg tydligen ner två svartskallar på stan när dom snackade med hans flickvän

Wenzel, skinhead... torslanda - blev nerslagen och knivskuren av svartskallar på drottningtorget när han var 14, sen dess nazist...(är väl 23? idag?)

Björn..., skinhead... torslanda

fidde.., skinhead... torslanda

jeppe...,skinhead... torslanda

vissa av dom bankade ner 10-15 rödingar på ett torg för nåt år sen eller två och åkte dit på det och har suttit en del tid, det var röd frontare som åkte på rejält med spö....

många av dom har diverse narkotikabrott misshandel/grov misshandels dömda...

det är rätt schyssta grappar

Piggy= mikael sjöberg född 1984?
Björn Frandsen 86a ifrån Kungälv
Fredrik 87a
Dem var barn på 90 talet och som ungdomar var de stökiga men aldrig farliga. Misslyckade allihopa.
Alla har suttit inne för brott.
Citera
2016-10-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Piggy= mikael sjöberg född 1984?
Björn Frandsen 86a ifrån Kungälv
Fredrik 87a
Dem var barn på 90 talet och som ungdomar var de stökiga men aldrig farliga. Misslyckade allihopa.
Alla har suttit inne för brott.

Var väl piggy som blev nerhuggen i Mölndal för ett kort tag sedan. Vårdas fortfarande.
Citera
2016-10-24, 09:31
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Var väl piggy som blev nerhuggen i Mölndal för ett kort tag sedan. Vårdas fortfarande.

Hej, det trodde jag med först, men nej det var INTE honom. Det var en annan kille med samma namn.
Piggy blev inte knivhuggen förra veckan i Mölndal.
Citera
2016-10-29, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MolesterStallone
Stog inte Sasha vid dörren i parken eller var det någon annan med liknande namn?

Nej ni som dillar om att det är en skröna om anders b. den är sann hela vägen. ni som var med el hört den. ett djävla humör bär han blir arg. Det var inte ANDERS som ville prata utan han överraskade
dom. ni som vet, vet det. go kille som hjälper andra numera-

polakens hund hette Hitler- strunta i stavfel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in