Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Nu får fanskapet ge sig alltså (mrsmagoo). bilden där Seppo får handväskan i skallen är tagen i växsjö 1985, där Nrp hade en demonstration. Denna bild blev också årets bild 1985. Kärringen har dom gjort en staty med väskan i högsta hugg. Vet ej i villken stad. Sen aå måste jag rätta mig själv, Seppo är tydligen på Tidan ej Kumla. Seppo bodde ju på Lundby hotell där han också jobbade som nattvakt när mordet på Robban Erlandsson skedde, mordet skedde inte på Lundby hotell. Erlandsson var defenitivt inte bög, utan han var hyffsat stor tjackdealare på hisingen. Allt som allt så handlade det om en tjej som var tillsammans med honom som var orsaken till det hela typ. Känner henne rätt väl och vet att det hela helt enkelt spårade ut på nått jävla vänster. Mrsmagoo, det är tydligen fest på RR snart. Vågar du fejsa mig där? För jag ska dit. P.S och du jag e inte kille,
Ska du på crusing?
Blanda inte in mig i Erlandsson eller annat det har jag inte nämnt här alls utan du får se vad jag skrivit och inte tilldela mig massa skitsnack om bögar och påhitt.
Jag skrev och
rättade till morden i en annan tråd i samma forumsdel angående Seppo då det va en jävla massa skitprat det är allt, och med källa på skiten.
Jag skiter i hela Seppo, men att påstå saker som inte existerar ska inte förekomma det är då jag säger till. Bevisligen visste inte den andra postaren ens vem eller vilken Leffe, men ändå skulle den tjafsa, så vad är det som är så viktigt? Att rida på brorsan eller? Nazisten är felplacerad förstår du då det gäller Hawks.
https://www.flashback.org/sp38278950
Så läs på nu alla storkäftade allvetare som känner allt och alla och vet allt, så kan ni sedan veta vad ni kan säga så det stämmer överens med verkligheten.