2012-07-28, 03:21
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Nu får fanskapet ge sig alltså (mrsmagoo). bilden där Seppo får handväskan i skallen är tagen i växsjö 1985, där Nrp hade en demonstration. Denna bild blev också årets bild 1985. Kärringen har dom gjort en staty med väskan i högsta hugg. Vet ej i villken stad. Sen aå måste jag rätta mig själv, Seppo är tydligen på Tidan ej Kumla. Seppo bodde ju på Lundby hotell där han också jobbade som nattvakt när mordet på Robban Erlandsson skedde, mordet skedde inte på Lundby hotell. Erlandsson var defenitivt inte bög, utan han var hyffsat stor tjackdealare på hisingen. Allt som allt så handlade det om en tjej som var tillsammans med honom som var orsaken till det hela typ. Känner henne rätt väl och vet att det hela helt enkelt spårade ut på nått jävla vänster. Mrsmagoo, det är tydligen fest på RR snart. Vågar du fejsa mig där? För jag ska dit. P.S och du jag e inte kille,

Ska du på crusing?

Blanda inte in mig i Erlandsson eller annat det har jag inte nämnt här alls utan du får se vad jag skrivit och inte tilldela mig massa skitsnack om bögar och påhitt.

Jag skrev och rättade till morden i en annan tråd i samma forumsdel angående Seppo då det va en jävla massa skitprat det är allt, och med källa på skiten.
Jag skiter i hela Seppo, men att påstå saker som inte existerar ska inte förekomma det är då jag säger till. Bevisligen visste inte den andra postaren ens vem eller vilken Leffe, men ändå skulle den tjafsa, så vad är det som är så viktigt? Att rida på brorsan eller? Nazisten är felplacerad förstår du då det gäller Hawks.

https://www.flashback.org/sp38278950
Så läs på nu alla storkäftade allvetare som känner allt och alla och vet allt, så kan ni sedan veta vad ni kan säga så det stämmer överens med verkligheten.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-07-28 kl. 03:59.
Citera
2012-07-30, 09:05
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ska du på crusing?

Blanda inte in mig i Erlandsson eller annat det har jag inte nämnt här alls utan du får se vad jag skrivit och inte tilldela mig massa skitsnack om bögar och påhitt.

Jag skrev och rättade till morden i en annan tråd i samma forumsdel angående Seppo då det va en jävla massa skitprat det är allt, och med källa på skiten.
Jag skiter i hela Seppo, men att påstå saker som inte existerar ska inte förekomma det är då jag säger till. Bevisligen visste inte den andra postaren ens vem eller vilken Leffe, men ändå skulle den tjafsa, så vad är det som är så viktigt? Att rida på brorsan eller? Nazisten är felplacerad förstår du då det gäller Hawks.

https://www.flashback.org/sp38278950
Så läs på nu alla storkäftade allvetare som känner allt och alla och vet allt, så kan ni sedan veta vad ni kan säga så det stämmer överens med verkligheten.

nu får du ge dig, RR har FEST skrev jag inte cruising. skulle bli SÅ roligt om DU kom UT DIT. . Sen rider jag inte på brorsan, har aldrig gillat *fittor* som lever på äldre bröders status, Jag tänkte du skulle försöka övertyga mig att du har rätt å vi andra fel. Men du har redan gett mig det svaret, du får tänka lite på hur du skriver/skrivit. Eftersom jag var boende med Seppo på den tiden en period. Så vet jag väl fan mer än dig, Förklara då hur fan kunde han då ha nyklarna till hawks if? hur fan kunde han låsa upp och öppna? om han ALDRIG varit typ var där. JAG VAR FAN MED HONOM HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER SOM HELST, LÅSTE UPP OCH ÖPPNADE. Så ge dig för fan nu..........
Senast redigerad av prinsbus 2012-07-30 kl. 09:24.
Citera
2012-07-30, 15:01
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
nu får du ge dig, RR har FEST skrev jag inte cruising. skulle bli SÅ roligt om DU kom UT DIT. . Sen rider jag inte på brorsan, har aldrig gillat *fittor* som lever på äldre bröders status, Jag tänkte du skulle försöka övertyga mig att du har rätt å vi andra fel. Men du har redan gett mig det svaret, du får tänka lite på hur du skriver/skrivit. Eftersom jag var boende med Seppo på den tiden en period. Så vet jag väl fan mer än dig, Förklara då hur fan kunde han då ha nyklarna till hawks if? hur fan kunde han låsa upp och öppna? om han ALDRIG varit typ var där. JAG VAR FAN MED HONOM HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER SOM HELST, LÅSTE UPP OCH ÖPPNADE. Så ge dig för fan nu..........

Ingen idé...det felkopplade fyllepäronet fattar inte ändå.

Bodde med Seppo? Ja då vet jag ju ven du är...
Citera
2012-08-07, 04:43
Medlem
Citat:
Haha, nej koka bort i nått hat kommer han nog inte att göra han har som andra ggr han suttit stängt av och har ej någon som helst kontakt med utsidan sist jag hörde hade han skickat 2 brev varav i det sista bland annat stog. Hälsa dom som hälsas bör. Ja han har varit nrp medlem, etcetc ja kanske ett tragiskt öde, men nog den ända person som inte snackat en massa skit, utan det han har sagt det har han gjort. men oftast har han bara gjort det han gjort, Thats its! En underbar kille som är och varit respekterad på många platser och av många människor, men ja han har också sina sidor precis som alla vi andra
Läst tråden och vem har INTE stått i baren på ångpannegatan;-) De två breven skickade Seppo från häktet till mig så det var längesedan.Har inte visat dem för många så tror jag vet vem du är . Men håller med dig om att är det någon man saknar så är det Seppo, skit i alla här inne det räcker ju att du själv vet sanningen vilket du verkar göra Seppo hade garanterat garvat åt hela skiten eller hur
Citera
2012-08-11, 02:50
Medlem
Hem_bränts avatar
Ingen som har några roliga historier om killarna i Järnbrott MC när dom var igång på 80-talet?
Citera
2012-08-20, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VistaBlack
har mega golat? va inte han rätt tung i ha? eller har ja missuppfattat det hela
Han gjorde bort sig.
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Utan att vara ett dugg insatt, så tycker jag själv det är konstigt att en som är klubbens ankare, kan bli så hatad och jagad. Vet inte om det säger mer om HA som organisation än om Mega som person. Tycker i alla fall det är lite creepy hur vänner sedan 30 år, bara kan bli så ovänner?
Ett ex - skulle du inte hata din fru, om hon snodde pengar av dig och var otrogen, trots att ni hängt ihop i 30 år? Just det, så den metaforen kan du applicera här också.

Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Orkar inte leta upp en källa nu, men minns att jag läste i GT för kanske två, tre år sedan att endast en (1) i bandidos/Gbg hade MC-körkort och en registrerad MC på sig.

Lite lustigt med tanke på att stadgarna från Bandidos Texas/USA, påbjuder att varje medlem måste ha en MC inreggad från mars till oktober (har jag för mig det var).

Ena stycket skriver du om hur få som hade körkort, och i den nedre stycket om att man ska ha en båge. Heh. Säsongen är förövrigt April-Sep.
Citera
2012-08-28, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han gjorde bort sig.
Han drev väl in skulder som sedan inte redovisades och anledningen var väl att han hade brist på pengar för han levde lite väl stort?
Citera
2012-08-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Han drev väl in skulder som sedan inte redovisades och anledningen var väl att han hade brist på pengar för han levde lite väl stort?
Han gjorde alla möjliga fel. Nu ska idioten släppa en bok.
Citera
2012-08-29, 04:47
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlsaII
Läst tråden och vem har INTE stått i baren på ångpannegatan;-) De två breven skickade Seppo från häktet till mig så det var längesedan.Har inte visat dem för många så tror jag vet vem du är . Men håller med dig om att är det någon man saknar så är det Seppo, skit i alla här inne det räcker ju att du själv vet sanningen vilket du verkar göra Seppo hade garanterat garvat åt hela skiten eller hur

Han hade garvat så tårarna sprutat på honom, om han läst all denna dynga
Citera
2012-08-29, 04:56
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Ingen idé...det felkopplade fyllepäronet fattar inte ändå.

Bodde med Seppo? Ja då vet jag ju ven du är...

Så du vet vem jag är? i villket sammanhang då? om jag få lov att fråga . Nu bodde jag ett flertal gånger med Seppo nere på L-hotell, dels några korta stunder och lite längre perioder. Då borde du också veta vart det första samtalet om att R Erlandsson var död och vem som gjort det gick till och vem som ringde?
Citera
2012-08-29, 06:04
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Så du vet vem jag är? i villket sammanhang då? om jag få lov att fråga . Nu bodde jag ett flertal gånger med Seppo nere på L-hotell, dels några korta stunder och lite längre perioder. Då borde du också veta vart det första samtalet om att R Erlandsson var död och vem som gjort det gick till och vem som ringde?

Ah...trodde du bodde tillsammans med honom på ett annat ställe...träffade honom oftast när han bodde där.
Citera
2012-08-29, 07:08
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Ah...trodde du bodde tillsammans med honom på ett annat ställe...träffade honom oftast när han bodde där.

nä det var änna fel plats. men tänker du efter så kommer du nog på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in