2013-12-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
Folk verkar ha glömt vad han har gjort
Snarare att han gjort bort sig och det är närmare i tid än det andra.
Citera
2014-01-26, 12:17
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paret.med.problem
Gällande Seppo Seluska

Det blir inte svårt för han är en av Sveriges 164 livstidsdömda fångar och har suttit på kåken sedan 2004 för ett mord han faktiskt är oskyldig till.. Men har har tidigare suttit på rättspsyk för ETT bögmord.
Den här seppo var han från Växjö eller rört sig i nämnda stad och har en svensk flagga tatuerad på vänster sida av skallen? Undrar bara för att jag var på en RPU-P14. Backa Sommaren 2002. Samt satt med en canon bra mc snubbe har för mig att han var från möndal men har tyvärr glömt hans namn. Hur som hälst så roligt hadde vi då vi käkade flödder och rökte brass under sökningen hjärnskryngklarna och dom vita rockarna var bra trötta på oss! Vet ej deras vidare livsöden men hoppas att dom lever skälv kom jag ut två år senare en erfarenhet rikare. numera litar jag inte ett piss på någon myndighet. Då rpu är rena rama lotteriet.
Citera
2014-03-05, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Och har vi nåt mer om Tommy Magnusson så får ni gärna dra fram det.

Han verkar ha gift sig! http://minfil.org/J8P9eebfb0/sahlenkvist.jpg
Citera
2014-03-05, 18:32
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar
Han verkar ha gift sig! http://minfil.org/J8P9eebfb0/sahlenkvist.jpg

Finns det nån google translate-länk?
Citera
2014-03-05, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Finns det nån google translate-länk?

Do you wanna translate this text from pappskalle to Swedish?
Citera
2014-03-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Utöver detta så har han även gjort vissa felsteg som gjort att han håller sig på sin kant. Killen är ju inte smart.
Vad menas med detta?
Citera
2014-03-31, 21:46
Medlem
När jag läste på Handels i Gbg så pratades det om en gammal lärare i juridik som höll på med skumma affärer och sedermera åkte fast om jag minns rätt. Tror han var lärare i associationsrätt och höll på med skumma skalbolagsaffärer och komplicerade bolagskonstruktioner. Någon som kan hjälpa mig här? Inte säkert att han var aktiv på 80 och 90 talet eller för den delen var en "kändis" men kanske någon som vet här.

//Himmelsblått
Citera
2014-04-01, 10:28
Medlem
Den lärare du tänker på är kanske Seth Roland Arnér, han var dock lärare i redovisning om jag inte minns fel

Han är dömd för skalbolagsaffärer och blev dessutom skjuten utanför sitt hus i Ängården, om jag inte minns fel så sköts han av den numera avlidna huliganen Tony Deogan.
Citera
2014-04-01, 15:57
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddieK
Den lärare du tänker på är kanske Seth Roland Arnér, han var dock lärare i redovisning om jag inte minns fel

Han är dömd för skalbolagsaffärer och blev dessutom skjuten utanför sitt hus i Ängården, om jag inte minns fel så sköts han av den numera avlidna huliganen Tony Deogan.

Även kurskamrat med Percy Barnevik
Citera
2014-04-02, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Även kurskamrat med Percy Barnevik

Där ser man. Tack så mycket för era svar, namnet känner jag igen nu när jag hör det. Jag hade i alla fall en lärare i associationsrätt som nämnde att "en gammal kollega höll på med sådant" när vi gick igenom krångliga bolagskonstruktioner. Om ni vet mer så skriv gärna.

//Himmelsblått
Citera
2014-05-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Tony rosander... finns väl inte så mycket att säga om honom. Hörde att han flyttat från stan och lagt ner allt... blivit "en laglydig" liten gosse så att säga.... men om det nu stämmer och är sant....det har jag ingen jävla aning om... skiter i vilket också, har aldrig gillat idioten.
hehehe, det var fan det bästa på länge....tror jag garvar ihjäl mig
Citera
2014-06-15, 12:25
Medlem
Lasse Lisstorp som är min morbror och numera bortgången lämnade över admin delen av sidan till mig. Hans sida ligger numera på en ny domän som har adressen: www.lasselisstorp.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in