2012-07-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Återigen bevisar du din okunnighet,har du ens varit i lokalen? Jag betvivlar det...du har bara hört andra prata om den och förmodligen då Leffen som du glorifierar så mkt,är du kanske ett ex till honom som inte klarar av att höra att du fick blå dunster i ögonen?

Att kosta hade stått där hade jag glömt av tills prinsbus skrev det,men dom sista åren så stod det en uppsjö av männinskor i den baren...och alla hade dom blivit ombedda av Leffen till det.

Martin.S stod där med och då ofta tillsammans med Seppo.
Inte bara sin okunnighet-han skriver saker som alla redan vet. För övrigt har Martin har en snygg syster(Gina)
Citera
2012-07-01, 23:34
Medlem
MrsMagoos avatar
Mrwolf
Sicket kvalificerat skitsnack. Vilka lögner man drar in här. Vilken Leffe det finns flera så vem pratar du om?
Sitt inte och ljug om varken lokalen eller Hawks mc och plantera in en nazistjävel som Seluska din lögnhals.'

Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Inte bara sin okunnighet-han skriver saker som alla redan vet. För övrigt har Martin har en snygg syster(Gina)

Tror ni att ni pratar om några kriminella kändisar i Gbg 80/90 tal?

Ditt inlägg har så här mycket sanning.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-07-01 kl. 23:53.
Citera
2012-07-02, 08:35
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Mrwolf
Sicket kvalificerat skitsnack. Vilka lögner man drar in här. Vilken Leffe det finns flera så vem pratar du om?
Sitt inte och ljug om varken lokalen eller Hawks mc och plantera in en nazistjävel som Seluska din lögnhals.'

Tror ni att ni pratar om några kriminella kändisar i Gbg 80/90 tal?

Ditt inlägg har så här mycket sanning.

Jadu...vilken Leffe tror du själv? Fanns bara en som kunde bestämma vem som skulle stå där.

Slutdiskuterat med dig,du har i både denna tråden o flera andra outat dig själv för oss som faktiskt
vet något....och det innebär att vi vet att du inte vet hälften så mkt som du påstår dig veta.
Citera
2012-07-02, 15:58
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Jadu...vilken Leffe tror du själv? Fanns bara en som kunde bestämma vem som skulle stå där.

Slutdiskuterat med dig,du har i både denna tråden o flera andra outat dig själv för oss som faktiskt
vet något....och det innebär att vi vet att du inte vet hälften så mkt som du påstår dig veta.

Så du vet inte vilken Leffe alltså. Så pinsamt det är att se dig falla platt med noll information och jag visste väl det. Så då var jag klar med att konstatera att ingen vet något och sidan jag länkade till är klar med vilken lögn och dynga som körs i ämnet om Seluska.

Du vet inget han med brorsan vet inget och det är ganska uppenbart vid det här laget.
Den med Martin, Kalle ,Olle vet inget.
Desinformation kallas det inget annat.
Citera
2012-07-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Kollade runt lite om det men hittade inte mkt hittade detta i en tråd om Sthlm skins, Annars tror jag det ska stå lite om det i Nordisk kriminalkrönika sa en bekant som träffat en vän till Seppo, Tror även det stod om det i något nummer av EXPO...

Kommer ju ett långskott ett antal år efter ditt inlägg. Jag kände Seppo ganska väl under 90 talet när vi drev Lokalen på backaplan. Och Då vet jag att han hade suttit för 1 Bögmord men han nämnde det aldrig och jag ville inte ta upp det med honom. Det ironiska med han var att han var världens snällaste och omtänksam när han var nykter vilket hände väldigt sällan. Drack han så kunde han vara helt sjuk i huvudet hade inga spärrar alls. Stog brivid baren när han slog en kofot i bardisken för att en civilpolis slängde sitt tuggumi i askfatet(Han hade komenterat att han kände vinddraget till någon senare). Piket snutarna som stog i alla hörnen i rummet var påväg att ingripa men blev stoppade av civilaren för han viste vad Seppo gick för. Bög mord nr 2 som nämns kan nog vara gullvang en nazi/satanist. Har träffat han några ggr och tyckte han var en knepig typ. BTW har ni sett bilden med den gamla kärringen som slår handväskan i huvudet på en skinskalle? Det är Seppo.
Citera
2012-07-15, 00:02
Medlem
Ogres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trident2113
BTW har ni sett bilden med den gamla kärringen som slår handväskan i huvudet på en skinskalle? Det är Seppo.
Är det verkligen han? Jag tycker inte det ser ut som honom. Killen i bakgrunden ser ut som Willy, men han var väl inte särskilt kriminell.
Citera
2012-07-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Killen i bakgrunden ser ut som Willy, men han var väl inte särskilt kriminell.
Han begick brott i alla fall, han var ju med i BSK. Utpressning t ex

Willy är väldigt hatad på Hisingen/GBG för det han gjort mot folk-måste finnas fler som kan bekräfta det.
Citera
2012-07-22, 02:42
Medlem
prinsbuss avatar
Nu får fanskapet ge sig alltså (mrsmagoo). bilden där Seppo får handväskan i skallen är tagen i växsjö 1985, där Nrp hade en demonstration. Denna bild blev också årets bild 1985. Kärringen har dom gjort en staty med väskan i högsta hugg. Vet ej i villken stad. Sen aå måste jag rätta mig själv, Seppo är tydligen på Tidan ej Kumla. Seppo bodde ju på Lundby hotell där han också jobbade som nattvakt när mordet på Robban Erlandsson skedde, mordet skedde inte på Lundby hotell. Erlandsson var defenitivt inte bög, utan han var hyffsat stor tjackdealare på hisingen. Allt som allt så handlade det om en tjej som var tillsammans med honom som var orsaken till det hela typ. Känner henne rätt väl och vet att det hela helt enkelt spårade ut på nått jävla vänster. Mrsmagoo, det är tydligen fest på RR snart. Vågar du fejsa mig där? För jag ska dit. P.S och du jag e inte kille,
Citera
2012-07-22, 02:50
Medlem
prinsbuss avatar
Jag tror inte det e Willy som är på fotot, om det e tjocke Willy du menar. Men ja, han var/är illa omtyckt på hisingen pgr av det han gjorde. Han körde runt på en Yamma fj 1200 som var strippad det sista, denna hoj stog ute på hawks ett tag innan ett ex till mig köpte den.Rena rama dödsmaskinen då den är ostrypt, fy fan säger jag bara
Citera
2012-07-24, 09:06
Medlem
Vet att Rulle Modig lever i högsta grad, bor en stor del av året i Thailand!
Citera
2012-07-24, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixiePrick
Ja det är lite tragiskt det där! Inte för att nån av ens gamla bekantskaper var Guds bästa barn men det fanns ändå nåt slags jävla hedersbegrepp sinsemellan på den tiden.

Nu handlar det ju mest om iskall business och om att bygga imperier enl. samhällets övriga affärsmodeller. Aptrist och känslokallt men det är väl bara en del av utvecklingen och en suddig spegelbild av hur resten av världen ser ut!

Frölundakillar: Jag vet att Bosse "Gaza" och Gregor Söderberg inte finns kvar på kartan men undrar om du vet om Rudolf Modig lever. Sist jag såg honom så kände han fan inte igen mig trots att jag stod på mindre än en meters avstånd. Kan iofs ha berott på att han var dyngrak!

Vet att Rulle Modig lever i högsta grad, bor en stor del av året i Thailand!
Citera
2012-07-28, 02:30
Medlem
Elgh e väl ändå LG haha en lokal förorts gangster från kållered va?

han va en tok som många glömt av dom som känner honom vet att det va en bra kille å dom som råkade ut för honom hatade honom!!

nån som vet vad som hänt kosta?
Senast redigerad av elx86 2012-07-28 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in