2012-06-10, 01:18
Medlem
prinsbuss avatar
Bra sagt mrwolf, det som du säger om seppo seluska stämmer . och du mrsmagoo, ta du och dra igen din jävla käft inte nått som du sagt stämmer. men varför tar du inte och namnger några utav medlemmarna i hawks mc eller hawks if? eller kan du inte? jag tror inte att du kan det eftersom du troligtvis var ett av barludren som svansade runt. kan ju nämna utan att behöva gå ut med namn att min bror har burit HAWKS väst, har även själv jobbat ibaren på if, har även jobbat på finska som kjelle och lillen hade samt haft förhållande med en av hawks killarna från och till sen jag var 15-16 år. (fan villken slampa jag är, hahaahaaaa). mrwolf du och jag borde ju känna till varandra eller setts på hawks mc eller lokalen, jag var mycket med seppo både på lokalen och lundby hotell
Citera
2012-06-10, 01:27
Medlem
prinsbuss avatar
det fanns en seppo till på hawks if, men han stog aldrig i baren och det var leffens morbror, det var seluska som stog där, jag hoppade själv in många ggr för seppo, eller rättare sagt han stängde in sig med n-s-er i vip rummet och där fick jag stå i baren, Och jag vet verkligen vad jag snackar om mrsmagoo villket du defenitivt inte och aldrig eller kommer att göra, ditt lilla patetiska dumknullade barhora. och jag står för detta...........
Citera
2012-06-10, 11:55
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Bra sagt mrwolf, det som du säger om seppo seluska stämmer . och du mrsmagoo, ta du och dra igen din jävla käft inte nått som du sagt stämmer. men varför tar du inte och namnger några utav medlemmarna i hawks mc eller hawks if? eller kan du inte? jag tror inte att du kan det eftersom du troligtvis var ett av barludren som svansade runt. kan ju nämna utan att behöva gå ut med namn att min bror har burit HAWKS väst, har även själv jobbat ibaren på if, har även jobbat på finska som kjelle och lillen hade samt haft förhållande med en av hawks killarna från och till sen jag var 15-16 år. (fan villken slampa jag är, hahaahaaaa). mrwolf du och jag borde ju känna till varandra eller setts på hawks mc eller lokalen, jag var mycket med seppo både på lokalen och lundby hotell
Ja det är ju högst troligt att vi har träffats på ett eller annat vis på Hawks If,var där av o till tills det stängde.
Men får det felkopplade fyllepäronet Mrsmagoo bestämma så har jag aldrig varit där och absolut inte pratat med leffen..haha....
Citera
2012-06-10, 13:47
Medlem
Citat:
Bra sagt mrwolf, det som du säger om seppo seluska stämmer . och du mrsmagoo, ta du och dra igen din jävla käft inte nått som du sagt stämmer. men varför tar du inte och namnger några utav medlemmarna i hawks mc eller hawks if?
tjackisen Dag J*nh** men han är kanske inte med längre?

Seluska stod i baren på Hawks (vilket även Costa från Fyrklövern gjorde ibland) och han så till att skydda den mot ovälkomna gäster. Ni som vet vet, ni andra behöver inget veta
Citera
2012-06-10, 17:51
Medlem
prinsbuss avatar
Jag vet bara 2 st Dag, Dag J och Dag W och ingen har vad jag vet haft nått att göra med Hawks eller lokalen, men jag kan ha fel. Min bror kände heller inte till eller igen nån Dag J som skulle ha haft nån samhörighet med nämnda. Sen så finns det ju många som har utgett sig för att tillhöra vissa klubbar, men som aldrig varit på tapeten överhuvudtaget. Den Dag J som jag tänker på är i mina ögon en stor jävla jidderkuk som tror att han e något villket han aldrig varit å aldrig kommer att bli heller, nej i mina ögon är han riktigt dumknullad, no brain, no pain där alltså
Citera
2012-06-15, 15:53
Medlem
prinsbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Någon som vet var Seppo sitter? Tidan kanske
Seppo S sitter på Kumla och har så gjort hela tiden.
Citera
2012-06-26, 17:00
Medlem
Någon som vet något om Bröderna Ander**rg från västra Frölunda? M*ts och D*an*l.
Citera
2012-06-30, 22:30
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
.

Knepigt du för ingen känner till dina historier. Lundby hotell?
Har din bror haft en hawks väst woaw. Tror du på tomten med eller.
Tala nu om vad medlemmarna i Hawks MC hette ta med allihop eftersom din bror burit västen. Vilket inte är troligt.

Citat:
Mrwolf Ja det är ju högst troligt att vi har träffats på ett eller annat vis på Hawks If,

Ingen kallar det för Hawks IF utan enbart du och det säger en hel del nämligen att du inte satt din fot där. Varken på kåken eller lokalen.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-06-30 kl. 23:30.
Citera
2012-06-30, 23:46
Medlem
MrsMagoos avatar
Pågår en ganska massiv mytbildning på tze internet (flashback mfl.

Detta är som bäst lösa rykten men till största del rena felaktigheter som fått eget liv på internet.
http://www.polkagris.nu/wiki/Seppo

Bilden:
Seppo får stryk av arg judisk koncentrationsöverlevare. Bilden vann nåt pris samma år.

DIRLEWANGER PRODUCT
https://www.flashback.org/sp17247540

http://www.121.nu/onetoone/foretag/s...eppo/grunddata
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-06-30 kl. 23:49.
Citera
2012-07-01, 10:22
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Pågår en ganska massiv mytbildning på tze internet (flashback mfl.

Detta är som bäst lösa rykten men till största del rena felaktigheter som fått eget liv på internet.
http://www.polkagris.nu/wiki/Seppo

Bilden:
Seppo får stryk av arg judisk koncentrationsöverlevare. Bilden vann nåt pris samma år.

DIRLEWANGER PRODUCT
https://www.flashback.org/sp17247540

http://www.121.nu/onetoone/foretag/s...eppo/grunddata
Ja, Seluska var tydligen manager för det lite mytomspunna bandet Dirlewanger.
Dirlewanger var ett skinheadsband med medlemmar från Hisingen och Borås som
gav ut ett antal album för drygt 20 år sedan. Den sista skivan "White Power Rock n Roll"
var kanske den mest seriösa och välgjorda plattan från något s.k. Vit Makt band.
Hade de inte sjungit om rasism så hade de lätt kunnat få kontrakt med något stort
skivbolag.

När det gäller incidenten i Växjö 1985 har jag ett minne av att det var NRP, det
numera insomnade Nordiska Rikspartiet som arrangerade demonstrationen.
Citera
2012-07-01, 12:46
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ja, Seluska var tydligen manager för det lite mytomspunna bandet Dirlewanger.
Dirlewanger var ett skinheadsband med medlemmar från Hisingen och Borås som
gav ut ett antal album för drygt 20 år sedan. Den sista skivan "White Power Rock n Roll"
var kanske den mest seriösa och välgjorda plattan från något s.k. Vit Makt band.
Hade de inte sjungit om rasism så hade de lätt kunnat få kontrakt med något stort
skivbolag.

När det gäller incidenten i Växjö 1985 har jag ett minne av att det var NRP, det
numera insomnade Nordiska Rikspartiet som arrangerade demonstrationen.

Ja detta bevisar ju att han har suttit inne i omgångar och va det rättspsyk dessutom, så han har inte varit i närheten av någon lokal. Va fan skulle denna idioten ha med Hawks att göra en nazist det hade inte slutat väl. Förövrigt va det väl Bandidos(inte säker) som tog över Hawks lokal då dom lade ner. Hawks Mc finns dock kvar ute i Torslanda. Likaså Roadrunners, Mothersfreaks osv, som tillhör den äldre generationen. Gamlestadens Mc numera HA. Kvillebäckens MC heter väl i dag Bandidos.

Såg du kärringen som slog honom med handväskan.
Möjligen han varit på ställen högst som gäst men inte i någon bar inte en chans.
Nej, sånt där slödder har nog egna lokaler att vistas i och numera är lokalen Kumla.
Jävla oseriöst att sprida rykten på det här sättet.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-07-01 kl. 12:55.
Citera
2012-07-01, 18:25
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja detta bevisar ju att han har suttit inne i omgångar och va det rättspsyk dessutom, så han har inte varit i närheten av någon lokal. Va fan skulle denna idioten ha med Hawks att göra en nazist det hade inte slutat väl. Förövrigt va det väl Bandidos(inte säker) som tog över Hawks lokal då dom lade ner. Hawks Mc finns dock kvar ute i Torslanda. Likaså Roadrunners, Mothersfreaks osv, som tillhör den äldre generationen. Gamlestadens Mc numera HA. Kvillebäckens MC heter väl i dag Bandidos.

Såg du kärringen som slog honom med handväskan.
Möjligen han varit på ställen högst som gäst men inte i någon bar inte en chans.
Nej, sånt där slödder har nog egna lokaler att vistas i och numera är lokalen Kumla.
Jävla oseriöst att sprida rykten på det här sättet.

Återigen bevisar du din okunnighet,har du ens varit i lokalen? Jag betvivlar det...du har bara hört andra prata om den och förmodligen då Leffen som du glorifierar så mkt,är du kanske ett ex till honom som inte klarar av att höra att du fick blå dunster i ögonen?

Att kosta hade stått där hade jag glömt av tills prinsbus skrev det,men dom sista åren så stod det en uppsjö av männinskor i den baren...och alla hade dom blivit ombedda av Leffen till det.

Martin.S stod där med och då ofta tillsammans med Seppo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in