2012-11-21, 18:47
Medlem
Någon som minns en tönt som kallades Melle?
Citera
2012-12-09, 22:32
Medlem
Torbjörn Hallberg, någon som vet något om honom ?
Citera
2012-12-10, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Kommer ni ihåg killen som stack ut sina ögon?
Jag minns inte vad han hette, men jag kommer ihåg att han lär ha sagt att "släpper ni inte ut mig sticker jag ut mitt andra öga också"
Lär bland annat ha slagits med Magnussons.
Han måste vid det här laget vara minst femtio, förmodligen mer.

han går med blindkäpp storyn är tyvärr sann har pratat med honom om det som hände, han har accepterat sin sits. väldigt varm person men märks att han levt hårt, han fortsatte knarka som blind
Citera
2012-12-10, 18:28
Medlem
Någon som minns KB, en kille som taggade över allt.
Citera
2012-12-16, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Det har jag aldrig hört han kalla sej för. Han var/är rejält satt i kroppen, runt 175 lång sist vägde han 110 nånting. Ser på pricken ut som en blandning av robert Aschberg och en bulldogg i huvet. Ingen nacke, skallen rätt på axlarna. Han gick på kryckor fram till -00, pga att han fick halva höften bortsjuten i början på 90 talet. Någon tryckte av hagelsprakaren som var laddad med en ankarkula och ville väl ha honom i rullstol. Vilket dom fick också. Efter det så var hans rörelseförmåga väldigt hämmad, men jag har aldrig sätt han bli golvad, alltså knockad. Den skallen tålde en del. Var riktigt vass i knockdown karate i slutet på 80 talet. Var tydligen em mästare något år i slue på 80..

Panaxsun: Jag vet vilken dam du menar..hehe strippan som var aningen sadistiskt hållen av Kelly och med en unge.Han hade då två ungar, en med henne och en sedan tidigare som hette felicia.. Fan kom bara inte ihåg vad hon heter nu.? (strippan) Vet ju mycket väl men får inte ner polleten..Hon bor väl fortfarande i Stenungsund, eller? Kelly har bott lite överallt, även hos mej en stund, men han var en typisk herre som parasiterade på omgivningen.
Sist innan han fann gud än en gång så bodde han hos folk på Orust.
Det myntades ett utryck om honom: Kelly, Sveriges mest oönskade person!
Kan bara instämma, någon jobbigare jävel går ej att finna. Fetaste ADHD med psykopatdiagnos.. Satt ju nått år på Karsudden i slutet på 90.. Bla..

Felicia, ja det stämmer. S sov över hos mig en gång eller stavande hon första bokstaven med Z.
Men hon e lugn nu och fin har hon alltid varit.
Citera
2012-12-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twekaz
Vet någon vad som hände med Jerry Linoubli? Kallades Jerry frallan om ja inte minns helt fel. Stod som dörrvakt blandannat på lilla london m.m. hade egen dörrvakts firma?

Men snälla du han var ju nerpundad och bodde på Altbo redan i slutet av 90-talet.
Han bor i Västervik numera..
Citera
2012-12-16, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muskelmuppen
Men snälla du han var ju nerpundad och bodde på Altbo redan i slutet av 90-talet.
Han bor i Västervik numera..

Och vem f-n gick på lilla london...?

Sen fanns det en Jerry som stod som vakt på Bubbles på andra sidan, och var svensk mästare i boxning. Om det var han? Schysst kille, en familjekille.
Senast redigerad av justHigh 2012-12-16 kl. 19:27.
Citera
2012-12-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
Och vem f-n gick på lilla london...?

Sen fanns det en Jerry som stod som vakt på Bubbles på andra sidan, och var svensk mästare i boxning. Om det var han? Schysst kille, en familjekille.

Nee den Jerry var prepptorsk och pendlade mellan gymmet i Linne, sin tjackkran och jobbet i dörren.
Kort kille max 170 lång men var rätt grov när det begav sig men pundade ner sig fort, extremt lågintelligent även i nyktert tillstånd.
Senast redigerad av muskelmuppen 2012-12-16 kl. 19:37.
Citera
2012-12-27, 17:02
Medlem
Någon som har något skvaller om Tony Rosander? Han växte up på orust men har för mig att han flyttade in till göteborg när han blev lite äldre.
Citera
2013-01-27, 11:15
Medlem
prinsbuss avatar
Tony rosander... finns väl inte så mycket att säga om honom. Hörde att han flyttat från stan och lagt ner allt... blivit "en laglydig" liten gosse så att säga.... men om det nu stämmer och är sant....det har jag ingen jävla aning om... skiter i vilket också, har aldrig gillat idioten.
Citera
2013-02-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsbus
Tony rosander... finns väl inte så mycket att säga om honom. Hörde att han flyttat från stan och lagt ner allt... blivit "en laglydig" liten gosse så att säga.... men om det nu stämmer och är sant....det har jag ingen jävla aning om... skiter i vilket också, har aldrig gillat idioten.

Låter som en typisk beskrivning av en sån person
Citera
2013-02-07, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunae
Låter som en typisk beskrivning av en sån person

Flyttat och blivit laglydig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto