Samma DJ Anti som äger www.spiraltrax.com och som brukade spela på fester i Göteborg?
ja han hade en liten skrubb tidigare i den där gallerian .hörde att han levde väl i Brasilien pungande psyktrans och droger men...har du nån update där????? spiraltraxx adress är numera en lägenhet
Är det bekräftat att det är Blomman? Såg honom i Nordstan för ett tag sen... Trist om d sluta så, även om d verkar som att han va png numera. Han ritade faktiskt min första gaddning (även om han inte gjorde den)
Är det bekräftat att det är Blomman? Såg honom i Nordstan för ett tag sen... Trist om d sluta så, även om d verkar som att han va png numera. Han ritade faktiskt min första gaddning (även om han inte gjorde den)
Tur att den här S**ri* Blev avstängd,,,Mer patetisk och lögnare får man fan leta efter.Han bara kräktes över allt å alla å helst magnusson och som jag känner som jävligt bra folk,,,,men som man kan åka på riktigt med stryk om man försökte nått och som jag vet att S**ri* har försökt med och fick riktigt med stryk en gång i tiden (blåsa).Var bara tvungen att säga detta eftersom fakta ska fram här på flashback å inga lögner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!