Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Du är fan pinsam i dina uttalanden."Jag vet mer än dig om det här" Jag blir generad å dina vägnar av alla dina jagvetbäst uttalande. Grunden i mitt uttalande får väl bli att det var Seppo oMartin som bar in grejjorna på Hawks som leffen hade beställt,sen åkte Leffen hem med mig och M & S tog hand om baren,detta hände flera ggr. Och med tanke på att du tycker dig kunna påstå att du vet mer än mig om detta så måste jag förutsätta att du är ett av dom blekfeta groggluder som brukade sitta där?
Men kallar du det belägg? Nej verkligen inte och ingen Seluska stod i någon bar på HAWKS IF.
Du tuggar på bra och verkar som om du provar dig att föreställa dig som något du inte är.
Seluska har aldrig haft med HAWKS att göra så ta nu dina påhittade lögner och belägg dom.
Och du är en knarkluffare då kanske som inbillar dig att du haft med Leffe Långhår att göra?
Tala om vad Leffens barn och x vad dom heter och vilka som var medlemmar i HAWKS IF.
Ta HAWKS MC också och belägg en enda käft där. Slidder sladder,.
Det enda du ska utgå ifrån är att inte prova dig med att ljuga här vilket är uppenbart. Historier om en Seluska som påstås ha med Hawks att göra.