2012-01-03, 13:30
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du har ingen koll alls här och Seluska har aldrig satt sin fot i Hawks bar, så sluta ljug och dra en massa historier här inne. Ingen som är impad alls.

Ojoj är det så att ingen annan än Seluska bankar ner brödraskapssnubbar, men gå och snyt dig va.
Nu är det så förstår du att jag vet exakt vilka som stod i baren på Hawks IF, håll i sär Hawks Mc Torslanda och lokalen Hakws IF. Seluska är inget namn som klingar hos Hawks är det uppfattat.
Det fanns en Seppo i baren i lokalen, men han heter inte Seluska.

Skärp dig nu,Seppo S har stått i baren på Hawks IF Tillsammans med Martin
Citera
2012-01-04, 15:43
Medlem
Hur orkar ni bryr er om henne när det är så uppenbart att hon blundar när hon pratar.
Citera
2012-01-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cola Maradona
Magnus Magnusson är nog ute och röjer fortfarande när han inte sitter :-(

Neger Pierre var det han negern som var skinhead från frölunda

Perre var en dansare som gillade nattklubbar. Han var inte varken skinhead eller kriminell.
Bara en cool kille från Frölunda.
Citera
2012-01-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cola Maradona
Fy fan vad Krister Kamp spöade folk på Avenyn under 80-talet.

Jag såg när han sänkte en kille med ett slag för att han inte gav honom en cigg

Krister Kamp är idag en snäll och glad kille som bor i Masthugget. Han ser lite sliten ut..
Citera
2012-01-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Ingen som har nån info om Tommy Larsson?

Han va en medelmåtta till dj..
Citera
2012-01-14, 17:42
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Skärp dig nu,Seppo S har stått i baren på Hawks IF Tillsammans med Martin

Belägg den skiten du sprider är du vänlig. Jag vet mer än dig om det här, så kom igen och ge lite grunder för det du påstår. Sicket kvalificerat bullshit du drar på.
Citera
2012-01-14, 18:57
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Belägg den skiten du sprider är du vänlig. Jag vet mer än dig om det här, så kom igen och ge lite grunder för det du påstår. Sicket kvalificerat bullshit du drar på.

Du är fan pinsam i dina uttalanden."Jag vet mer än dig om det här" Jag blir generad å dina vägnar av alla dina jagvetbäst uttalande. Grunden i mitt uttalande får väl bli att det var Seppo oMartin som bar in grejjorna på Hawks som leffen hade beställt,sen åkte Leffen hem med mig och M & S tog hand om baren,detta hände flera ggr. Och med tanke på att du tycker dig kunna påstå att du vet mer än mig om detta så måste jag förutsätta att du är ett av dom blekfeta groggluder som brukade sitta där?
Citera
2012-01-14, 22:05
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Du är fan pinsam i dina uttalanden."Jag vet mer än dig om det här" Jag blir generad å dina vägnar av alla dina jagvetbäst uttalande. Grunden i mitt uttalande får väl bli att det var Seppo oMartin som bar in grejjorna på Hawks som leffen hade beställt,sen åkte Leffen hem med mig och M & S tog hand om baren,detta hände flera ggr. Och med tanke på att du tycker dig kunna påstå att du vet mer än mig om detta så måste jag förutsätta att du är ett av dom blekfeta groggluder som brukade sitta där?

Men kallar du det belägg? Nej verkligen inte och ingen Seluska stod i någon bar på HAWKS IF.
Du tuggar på bra och verkar som om du provar dig att föreställa dig som något du inte är.

Seluska har aldrig haft med HAWKS att göra så ta nu dina påhittade lögner och belägg dom.
Och du är en knarkluffare då kanske som inbillar dig att du haft med Leffe Långhår att göra?

Tala om vad Leffens barn och x vad dom heter och vilka som var medlemmar i HAWKS IF.
Ta HAWKS MC också och belägg en enda käft där. Slidder sladder,.
Det enda du ska utgå ifrån är att inte prova dig med att ljuga här vilket är uppenbart. Historier om en Seluska som påstås ha med Hawks att göra.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-01-14 kl. 22:12.
Citera
2012-01-14, 22:28
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Men kallar du det belägg? Nej verkligen inte och ingen Seluska stod i någon bar på HAWKS IF.
Du tuggar på bra och verkar som om du provar dig att föreställa dig som något du inte är.

Seluska har aldrig haft med HAWKS att göra så ta nu dina påhittade lögner och belägg dom.
Och du är en knarkluffare då kanske som inbillar dig att du haft med Leffe Långhår att göra?

Tala om vad Leffens barn och x vad dom heter och vilka som var medlemmar i HAWKS IF.
Ta HAWKS MC också och belägg en enda käft där. Slidder sladder,.
Det enda du ska utgå ifrån är att inte prova dig med att ljuga här vilket är uppenbart. Historier om en Seluska som påstås ha med Hawks att göra.
Jag har känt dom här grabbarna hela mitt liv,tänker inte sitta här o lägga ut namn högt o lågt. Den familjen har väl lidit mer än nog. Som i så många andra inlägg du gör så vet du inte vad du pratar om. Skaffa dig ett liv ist för att sitta här och försöka vara nåt du inte är.Det är sådana som du som gör karlar till bögar och kvinnor till feminister.

Btw: Du vet om att väteperoxid är skadligt för hjärnan?
Citera
2012-01-14, 22:31
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jag har känt dom här grabbarna hela mitt liv,tänker inte sitta här o lägga ut namn högt o lågt. Den familjen har väl lidit mer än nog. Som i så många andra inlägg du gör så vet du inte vad du pratar om. Skaffa dig ett liv ist för att sitta här och försöka vara nåt du inte är.Det är sådana som du som gör karlar till bögar och kvinnor till feminister.

Btw: Du vet om att väteperoxid är skadligt för hjärnan?

Så bra då vet jag att du inget vet och kände ingen alltså ändå påstår du en jävla massa, så återkom då du kan belägga ditt tugg här.
Citera
2012-01-14, 22:35
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Så bra då vet jag att du inget vet och kände ingen alltså ändå påstår du en jävla massa, så återkom då du kan belägga ditt tugg här.
Du är patetisk.
Citera
2012-01-18, 09:02
Medlem
BMW-ligans medlemmar ute ur fängelse och misstänkta för nya brott:
http://gt.expressen.se/nyheter/1.268...-inbrottsvagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem