2011-09-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrängar'n
Jag hade bekanta som rörde sig en del i de kretsarna (dock i Sthlm), och många var rejält skruvade. Så det du skriver om V låter inte speciellt förvånande.

I Sverige får man ingen straffrabatt om man golar någon, det är därför som jag tycker att det är förvånande att det ändå skedde. Plus att mordvapnet fanns i bostaden, så det gjorde ju ingen skillnad. Vad jag HÖRT, skall understrykas. Om det var så att J inte golade V så får någon hoppa in och rätta, för jag vill inte snacka skit om en död man.

Vill minnas att V åkte för grovt vapenbrott och mord. J åkte för medhjälp till mord. Vill också minnas att domen mot J överklagades och att hovrätten skärpte straffet med 1 år. Tror J fick totalt 10 år. V fick 11 år?
J fick 8 år i TR, V 10. I HR ,efter RPU, fick de 10 år. J golade efter en vecka på häktet vilket var korkat för det fanns inte direkt något mot honom men vid den här tiden var det ovanligt att bara sitta tyst vid förhör och vänta tills FUPen blir klar.

V blev golad av sin flickvän också! som berättade för polisen att de erkänt mordet för henne vilket hon också vittnade om under rättegången även om åklagare Göran Sjödell fick "dra det ur" henne. Det skildes dock som vänner för de skulle ha barn
Citera
2011-09-05, 15:09
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
V blev golad av sin flickvän också! som berättade för polisen att de erkänt mordet för henne vilket hon också vittnade om under rättegången även om åklagare Göran Sjödell fick "dra det ur" henne. Det skildes dock som vänner för de skulle ha barn
Undrar hur smart den bruden var.. Ha barn med en satanistisk iranier som dessutom
är mördare. Kvinnor är inte alltid så klyftiga.
Citera
2011-09-11, 09:35
Medlem
Någon som vet hur det gick med Rizzas ex.flickvän efter att han körde in en hammare i underlivet på henne?
Citera
2011-09-30, 11:53
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Undrar hur smart den bruden var.. Ha barn med en satanistisk iranier som dessutom
är mördare. Kvinnor är inte alltid så klyftiga.

Lite osäker, men jag tror att det är samma tjej som har barn med Emperor Magus Caligula från Dark Funeral. Hon var med på tv för massa år sedan och sa hon skulle föda satans barn. Hon badade då i ett badkar med blod. Hade även en peruk och corpsepaint. Gav ett enormt märkligt intryck.

Hon hade även ett förhållande med Jon ett tag.

Lite osäker om det är hon som är mamma till Vlads barn. Men jag är ganska övertygad om det
Citera
2011-11-02, 10:16
Medlem
Pixelmans avatar
Finns det någon tråd om krogsaneringen när typ alla torskade för droger för 10-15 år sedan?

Tipsa mig gärna!
Citera
2011-11-02, 13:13
Medlem
Citat:
Någon som vet hur det gick med Rizzas ex.flickvän efter att han körde in en hammare i underlivet på henne?
Men eftersom du är helt ute och cyklar kanske du ska dra igen käften.ryktet sa att det var en kofot och inte en hammare men det var inte så.tro mej jag e uppvuxen med henne och hon är en spelmissbrukande pillertrillare som alltid anmält folk åt höger och vänster för att få skadestånd så att hon kan betala sina skulder.eftersom detta handlar om typ 97-98 och det nu är 2011 så känns det som att du är lite efter
Citera
2011-11-03, 08:03
Medlem
Vem är det som är ute och cyklar? Rizza har gjort det 2 ggr!!! en gång i slutet av 90-talet och en gång till 09-10 och det var enbart därför som Ridde och de andra sparkade ut honom ur klubben. Han var på god väg att bli fullvärdig!! Som tur var blev grisen inte det och inte han grisbror Saban heller.

Naturligtvis visste jag att det rörde sig om en kofot men ville inte prata för mycket eftersom jag inte ville röja min vän som rörde sig i de kretsarna, de skildes inte som ovänner direkt, Rizza och BMC alltså men något hände efter det.
Citera
2011-11-03, 11:26
Medlem
Citat:
Vem är det som är ute och cyklar? Rizza har gjort det 2 ggr!!! en gång i slutet av 90-talet och en gång till 09-10 och det var enbart därför som Ridde och de andra sparkade ut honom ur klubben. Han var på god väg att bli fullvärdig!! Som tur var blev grisen inte det och inte han grisbror Saban heller.

Naturligtvis visste jag att det rörde sig om en kofot men ville inte prata för mycket eftersom jag inte ville röja min vän som rörde sig i de kretsarna, de skildes inte som ovänner direkt, Rizza och BMC alltså men något hände efter det.
Han var vice pres och han är idag vänn med bmc och blev även erbjuden medlemskap i Hbg .förra året eller i år .
Han är vänn med flera i bmc världen .och talar om att han är det även i GT.
Men gbg klubben värkar han inte ha ngn kontakt med .
Vet bara att han står Medi närmast .
Och detta gillar inte gbg bmc .
Min fråga vad händer när Medi kommer hem
Såg även en support bmc helsingborg dekal i rizzas porsche .
Förstår inte hur han kan ha den me tanke på vad som händer runt han .
Det som hänt hans hus är han skit glad för fattar inget av detta skit .
Citera
2011-11-03, 11:32
Medlem
Kanske försäkringsbedrägeri? Med Rizza vet man aldrig.... Han är mer beräknande än man kan tro
Citera
2011-11-03, 16:43
Medlem
Citat:

Men din idiot är du dum ,han var vicepres och du kan inte ens stava hans namn riktigt du visste att det rörde sig om en kofot men ville inte röja din vän va? du vet ingenting och jag kan lova dig att han inte dratt nån kofot i fittan på nån och absolut inte 09-10 som du säger din ärthjärna. jag kännde dom båda väl och har många gemensamma kompisar med både hans x och hans "nya". och om du tror att han ska dra en kofot i fittan på henne den nya och sen gå därifrån oskadd så tror du helt fel. det där e en tjej som inte vänder andra kinden till ska du veta.gå nu och göm dig tomtefan
Citera
2011-11-04, 11:20
Medlem
Citat:

Hahahaha, jag bara måste kommentera detta....
Han var på god väg att bli fullvärdig?!? Jo, men tjena....Det är ofta vicepresidenter är hängisar eller prospects eller? Nu har ju du bevisat hur lite du vet, detsamma gäller kofotshistorien, så att inte du tar och ger upp din pajas!!
Citera
2011-11-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
Men din idiot är du dum ,han var vicepres och du kan inte ens stava hans namn riktigt du visste att det rörde sig om en kofot men ville inte röja din vän va? du vet ingenting och jag kan lova dig att han inte dratt nån kofot i fittan på nån och absolut inte 09-10 som du säger din ärthjärna. jag kännde dom båda väl och har många gemensamma kompisar med både hans x och hans "nya". och om du tror att han ska dra en kofot i fittan på henne den nya och sen gå därifrån oskadd så tror du helt fel. det där e en tjej som inte vänder andra kinden till ska du veta.gå nu och göm dig tomtefan
Stava? kände stavas det och inte kännde. Rizzla var aldrig fullvärdig lägg av! Detta med kofoten är sant, möjligt att han bara gjorde det en gång men det är en gång för mycket och detta var anledningen till att han blev utsparkad. Men det fanns mera, som att han gjorde saker som som de andra kände sig mer eller mindre tvingade att avsluta eller hjäpla till med. Jag vet inte exakt vad men kan tänka mig att det handlade om typ att han krävde pengar av någon och ville han ha hjälp av de andra och helst pålötsligt hade de blivit inblandade i något och de förstod inte varför, typ såna saker. Han var en sån som ställde till problem vad är det ni inte förstår och jag vet till 100% att Ridde och Kato började tröttna på det!! Och de hade mycket att säga till om då. Men det var flera i klubben som kände samma sak! Till slut åkte han ut rakt upp och ner

En tjej som inte vänder andra kinden till ,är du dum, skulle en tjej klara av att hämnas på Rizza? Genom att anlita någon i så fall, kanske därför han blev skjuten i maj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in