Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
.................................................. ........................................
Kollade på Hitta, han bor kvar i Örebro
Anders Fälling
Mobil: 070-xxxxxxxxx
Folkungagatan xxx
xxxxxxx ÖREBRO
Kul om han ordnat till sitt liv.
Beträffande Frank så undrade jag ofta över vad han och Fälling hade ihop. Troligen var det väl en del skalbolag, vet bl.a. att Franken disponerade en toktrimmad Porsche 928 via något av Fällings bolag.
Såg ofta Frank på Rubinen, hög som ett troll, tror inte han mådde så bra den här perioden av sitt liv. Oldsberg hängde en del med Frank på Rubinen. Om jag minns rätt så hade han även precis gift sig och jag tyckte det var konstigt att han var i Götet under en hel sommar och pundade runt och knullade småbrudar.
Är jag inte helt ute och cyklar så drogs han även vid den här tidpunkten in i en härva med Rikskuponger där jag hört att Takki var en annan aktör. Att Takki var med är bara hörsägen, att Frank däremot var det är jag säker på. Fällings roll i denna historia vet jag heller inget om.
Frank och Fälling sågs även hel del på Åby, förutom intresset för vitvaror så hade de ju hästarna. Satt alltid i Pegasus och syntes och hördes.