Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-15, 19:22
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pychhh
Esmin, har för mig att han dog i en fyllecell på skånegatan??? av ghb överdos
Jo, det var GHB. Esmin ringde Lehner och undrade om han kunde få jobb på hans behandlingshem. Lehner svarade, - sluta knarka först så kan vi snacka sedan. Lehner var aldrig kriminell, gillade bara att slå folk i dörren på White Corner. Lehner är otroligt sympatisk.
Citera
2007-08-15, 20:32
Medlem
Fortunaes avatar
[quote=gre_gger]Träffade Kelly i Stockholm för ett par månader sen, han bor kvar i gbg vad jag vet. Ser knappast ut som en tattare med potatisnäsa dock
Skjuten har han dock blivit.[/QU

Det verkar finnas en hel del Kellysar ute i svängen
Citera
2007-08-15, 22:13
Medlem
[quote=Fortunae]
Citat:
Ursprungligen postat av gre_gger
Träffade Kelly i Stockholm för ett par månader sen, han bor kvar i gbg vad jag vet. Ser knappast ut som en tattare med potatisnäsa dock
Skjuten har han dock blivit.[/QU

Det verkar finnas en hel del Kellysar ute i svängen

Fast det här är nog den Kelly man frågar om i tråden, gatuboxare som jag hörde talas långt om innan jag träffade folk som kände honom.
För så många Kelly, i 30-års åldern, modell grövre är det väl inte som blivit skjutna i GBG?
Citera
2007-08-15, 22:19
Medlem
[quote=gre_gger]
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae

Fast det här är nog den Kelly man frågar om i tråden, gatuboxare som jag hörde talas långt om innan jag träffade folk som kände honom.
För så många Kelly, i 30-års åldern, modell grövre är det väl inte som blivit skjutna i GBG?

Nä han satt i rullstol ett tag pga sin skada,han borde vara typ 38 39.
Bor han kvar i gbg?
Citera
2007-08-15, 22:24
Medlem
[quote=Ankan36]
Citat:

Nä han satt i rullstol ett tag pga sin skada,han borde vara typ 38 39.
Bor han kvar i gbg?

Han har en dotter i alla fall vet ej om han får träffa henne,hade tydligen skrämt henne rejält genom att ha på sig röda linser och grejer när hon var liten.
TRor han är psykopat.Hon är nog i tidiga tonåren tror jag.Men vem vet han kanske mognat å lever svenssonliv (tveksamt i och för sig).
Citera
2007-08-15, 22:27
Medlem
Blandar äpplen med päron?

I trådstarten frågas efter antal vakter på Avenyn 80-90talet, sen följer antal sidor om ...helt andra typer?

Undrar över folk i Staffan och Franks närhet, var en som kallade för Turken, vakt på bla Valand och hade en skinnaffär på Kungsgatan. Är det ngn som nämnts här, är det han som sköt ngn? Lr vet ngn vad han gör idag.

Taci har heller inte avhandlats, ngn som vet?

Och, Lehner har rättat upp tillvaron för åtskilliga narkomaner, hans metoder funkar.
Citera
2007-08-15, 22:52
Medlem
[quote=Ankan36]
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36

Han har en dotter i alla fall vet ej om han får träffa henne,hade tydligen skrämt henne rejält genom att ha på sig röda linser och grejer när hon var liten.
TRor han är psykopat.Hon är nog i tidiga tonåren tror jag.Men vem vet han kanske mognat å lever svenssonliv (tveksamt i och för sig).

Han verkade inte helt psyko när jag träffade honom, lite galen i starka såser bara
Citera
2007-08-15, 22:57
Medlem
[quote=gre_gger]
Citat:

Han verkade inte helt psyko när jag träffade honom, lite galen i starka såser bara

Starka såser??
Citera
2007-08-16, 08:14
Medlem
[quote=Ankan36]
Citat:

Starka såser??

Typ tabasco fast med en styrka på faktor100. Intresse för starka pepparsorter alltså.
Citera
2007-08-16, 20:44
Medlem
[quote=gre_gger]
Citat:

Typ tabasco fast med en styrka på faktor100. Intresse för starka pepparsorter alltså.

Ok men då vet du är han knarkare,alkis ,kriminell eller bara en vanlig svenne?
Citera
2007-08-16, 20:59
Medlem
[quote=Ankan36]
Citat:

Ok men då vet du är han knarkare,alkis ,kriminell eller bara en vanlig svenne?

Han var inte påtänd eller full när jag träffade honom iaf. Dock svårt att tro att han är helt vanlig svenne idag, men han är ju knappast den gamle gatuboxaren längre heller.
Har lämnat den kriminella världen bakom mig, även om man fortfarande känner några få som rör sig i lite halvskumma kretsar och har en del hyss för sig, så lägger mig inte i saker som jag inte vill veta nåt om heller.
Citera
2007-08-17, 00:11
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Jodå, träffade Hasse en hel del under 80-talet. Snäll kille som tyvärr var lite väl torsk på vitvaror. Såg honom på håll för ett par år sedan då han skulle gå in på ett gym. Smeknamnet dynga sägs han ha fått för att alltid tog de "dyngigaste" uppdragen då det gällde att övertala folk.

Frank är väl vaktchef på någon av krogarna i stan? Har för mig att det var hans bil som sprängdes för ett tag sedan.

Anders Fälling? Någon som vet vad det blev av honom? Lången?

Esmin, om någon minns honom, är död. Tog en överdos av typ allt.

.................................................. ................................................

Anders Fälling satt inne för lite eko-brott på 80-90 talet. Träffade han ganska ofta, efter den tiden. Han flyttade till Örebro för ca 10-12 år sedan. Jobbade hos en travkusk (Carl-Erik Lindblom) som någonslags matchmaker... Tror han bor kvar i Närke. Hörde att han dragit in en storvinst på V75 för något år sedan. Han hade affärer med Frank Andersson tidigare bla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in