2008-10-21, 11:16
Medlem
virre_01s avatar
Ville inte bli ett nörd.
Citera
2008-10-21, 18:07
Bannlyst
Ful kantig grafik i extremt dåliga skalor som gör att hela spelet ser helt fördjälvigt ut.
Kostar pengar.
Väldigt dåligt balanserade klasser.
Inget djup i PVE, samma quests om och om igen, gå dit döda X sånna, loota X sånna.
Ointressant omgivning, finns inget intressant att hitta i städer och i naturen.

Folk är inte lika trevliga som andra spel,väldigt tråkigt i städer etc, inte samma stämning med som i tex guildwars där folk är extremt sociala och där man lätt kan träffa nytt folk.(om man gämför med wow där folk ofta är lite smådryga och ofta tillbaka dragna och håller sig till sin guild enbart.)

Jag härdade och lirade trots allt till lvl 60 men intresset dog tillslut helt.
Senast redigerad av Pippi Långstrmp 2008-10-21 kl. 18:10.
Citera
2008-10-21, 18:17
Medlem
Alvéss avatar
Att hålla sig från Wow var enkelt. Visst man hade ett par polare som inte pratade om ngt annat och det verkade som ett ok spel. Men lägga ut flera tusen på en grindfest med enformiga quester och fler 12åringar än det finns i hela sverige, nej tack
Citera
2008-10-21, 19:52
Medlem
Howakas avatar
Har aldrig spelat wow sen när jag en dag skulle testa de så tog de tid o registrera sig så jag sket it. Annars så tycker jag inte om såna spel en då.
Citera
2008-10-21, 21:05
Medlem
jag hade inte tålamod
Citera
2008-10-21, 21:08
Medlem
ikkis avatar
Fanns inget att göra. Hade allt jag kunde få från PvP och PvE är inget som intresserar mig
Citera
2008-10-21, 21:15
Medlem
Inte sagt nej än, dock är det tkr jag inte att det är lika roligt längre vilket i sin tur leder till att jag spelar mindre
Citera
2008-10-21, 21:17
Medlem
eNzs avatar
Aldrig spelat det och kommer aldrig att göra det iheller .
Citera
2008-10-21, 21:26
Medlem
Stoppables avatar
Spelade till 60 innan TBC, raidade 1 gång sen la jag ner hela skitet för jag visste hur de skulle bli.

Körde lite PvP men grindfesten var för tråkig.
Citera
2008-10-21, 21:45
Medlem
wreplai06s avatar
För att det är ett jävla fjant spel som enbart "folk" med social inkompetens dras till. Sen har jag aldrig riktigt förstått spelglädjen av o kuta runt i en minst sagt ful och cartoon liknande värld med massa drakar o troll o göra samma sak hela tiden..

Att folk lägger ner sin tid och pengar på skiten är för mig helt ofattbart..
Citera
2008-10-21, 23:05
Medlem
wzbzs avatar
Jag spelade av och an i kanske 2 år. Jag tyckte det var väldigt trevligt. Men sen på senare tid så började Blizzard att nerfa alla grottor och gav ut gratis gear till varenda jäkel så jag blev lite arg över att allt blev så lätt. Gillade inte TBC överhuvudtaget (skitzoner med mera) men spelade mest för att det var ett beroende. I somras lirade jag lite och fastnade i ett beroende igen. Jag gillade inte alls vad de höll på att göra med spelet.. ÄNNU lättare gjordes det. Sen en dag så splittrades mitt guild och då blev jag innerst inne glad för då kunde jag lägga ner med skiten. Hade ändå tänkt att göra det till Lich King.. att levla upp x antal gubbar till max var en av de sista tjusningar jag fann i spelet, men nu orkar jag inte köra till level 80. Hade de behållt 70 som gräns hade jag övervägt att fortsätta.

Har inte spelat spelet på några månader, men sitter lika mycket vid datorn för det. Dock får jag mer arbete gjort och jag kan lägga ned tid på sånt som faktiskt är roligt. Typ dra lite Street Fighter II, någon halvtimme Team Fortress 2, lite StarCraft med polaren där och en och annan Doom här.
Citera
2008-10-21, 23:10
Medlem
xobxs avatar
För den sortens spel suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in