2007-07-05, 22:21
Medlem
blueCommands avatar
Spelade i omgångar.

0->36
*Paus*
0->41
*Paus*
0->57
*Liten paus*
57->60

Spelade sedan några månader och leechade på en end-game guild, sedan slutade jag. Inte roligt längre.
Citera
2007-07-05, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lance Dance
Lirade ett litet tag, men fan vad tråkigt du är helt ensam och ska på egen hand göra en massa quests och döda monster. Fast jag kom aldrig upp till lvl 60/70, så jag vet inte riktigt om hela spelet var så.

Enligt mig var low lv pvp och sån leveling med vänner roligare än raid om och om igen på 70... 60 var do ck roligare... Gäller att ha bra vänner att spela med annars är spelet (som vissa säger) värdelöst
Citera
2007-07-05, 22:26
Medlem
Grillen89s avatar
Började lira när spelet kom ut. Slutade ungefär i början av April. Första gången man spelade spelet var det magiskt... gick inte att beskriva. En sak som höll mig extra peppad var att flertalet av mina kompisar lirade. Blev mycket snack i skolan på både raster och lektioner Polarna som inte lirade blev en aning less med allt babbel om WoW. Det som höll mig kvar sedan var min guild och allt raidande. Under ett helt år hade jag knappt något socialtliv... Mitt första år gymnasiet är något inte minns eller direkt tänker på som ett bra år... Man gick till skolan sedan längtade man hem till datorn.

Taggade ner lite på lirande när jag började 2an. Men sedan när man hört en massa om TBC så blev man nästan fast igen. Satt säkert 18 timmar dagen efter jag köpt expansionen. Men sedan efter några månader insåg jag vafan jag höll på med. Evigt grindande, det var det enda man gjorde. Så jag cancla mitt account och lade WoW på hyllan.

Tycker ni som inte spelar och inte har spelat ska hålla er borta. Lika bra att behålla erat sociala liv medans ni kan Iofs är alla olika men chansen finns... När man tänker efter är det ett ganska dåligt spel.
Citera
2007-07-05, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Jag spelar inte WoW eftersom jag tycker det är astrist med pang-pang-spel. Det är mycket roligare med sportspel som EA:s NHL-spel exmepelvis. Viruta Tennis har jag också spelat ohälsosamt mycket. Var det förresten inte WoW skitspelet som Sverker slängde i soptunnan eftersom det kostar pengar att spela. I så fall begriper jag inte hur korkade folk är. Jag skulle aldrig någonsin betala extra för att spela ett spel. När man har köpt ett spel borde den kostnaden räcka.
Citera
2007-07-05, 22:29
Medlem
Grillen89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag spelar inte WoW eftersom jag tycker det är astrist med pang-pang-spel. Det är mycket roligare med sportspel som EA:s NHL-spel exmepelvis. Viruta Tennis har jag också spelat ohälsosamt mycket. Var det förresten inte WoW som Sverker slängde i soptunnan eftersom det kostar pengar att spela. I så fall begriper jag inte hur korkade folk är. Jag skulle aldrig någonsin betala extra för att spela ett spel. När man har köpt ett spel borde den kostnaden räcka.
Pangpang spel? Varför det kostar är för att de måste ha pengar för att hålla upp alla sina servrar, betala alla sina anställda(GM's, support) osv. Men jag håller med, att betala i månaden är ganska waste på pengar.
Citera
2007-07-05, 22:35
Medlem
Joppizs avatar
Tyckte redan då att fantasy-MMO var ute, och WoW såg inte ut att vara annorlunda från något annat spel i genren jag hade spelat förr. Jag skippade WoW och väntade på att något bättre skulle dyka upp.

Väldigt många av mina polare är WoW-lirare och försöker få mig att börja, men jag tror inte att en enda av dem har spelat ett MMORPG förr och förstår därför inte hur jag resonerar när jag säger att spelet inte är något speciellt.
Citera
2007-07-05, 22:46
Moderator
MondoBizarros avatar
Testade WoW när de hade en drive med en månads gratisspel och insåg, precis som jag alltid gör när det gäller online-spel, att det inte är nåt för mig.
Jag har helt enkelt ingen lust att springa omkring och utföra massa fåniga uppdrag ihop med andra människor, sånt ska göras själv!

Jag är en utpräglad singleplayer-kille som älskar spel, men just mmorpg ger mig faktiskt ingenting.
Har sen dess testat allt från Flyff till Anarchy Online, men inget ger mig nåt särskilt.
Ge mig istället ett riktigt bra singleplayer-spel med en bra story och jag är förlorad!
Citera
Medlem
Bryshans avatar
spelat sen början, tog en paus förra året kom tillbaks några månader efter och hade tänkt och sluta nu inom ett par veckor och anledningen till det är att vill du bli bra MÅSTE du nästan spela varje dag och det håller ett tag men till slut blir det bra tröttsamt
Citera
Medlem
Carradines avatar
Insåg rätt tidigt att end-game skulle bestå av timslånga väntningar i raid instancer och en massa tjafs om loot.
Citera
2007-07-05, 22:51
Medlem
Foqnaxs avatar
Jag försökte flera gånger men det gick inte. Jag tröttnade på skiten. Grinda det där och grinda det här, om och om igen...
Citera
2007-07-05, 22:56
Bannlyst
Kmr ihåg första gången jag spelad spelet.. Betan, hade 2mbit uppkoppling då.. tog mig 66 timmar att ladda.. och eftersom jag spelade rätt så begränsat då och datorn inte stod i mitt rum så var det rätt så "WoW" att ladda detta mäktiga spel...

Så vackert va det.. introt till spelet är det mäktigast i spelhistorien tkr jag .. SÅ BRA
Citera
2007-07-05, 22:59
Medlem
volvo 240s avatar
För att som alla mmos så innehåller det inget rollspelade eller karaktärsutvecklig whatsoever.

Visst man behöver inte va en hardcore rollspelande nörd men man kan ju försöka lite. Gå in i en roll när ni startar en karaktär. Allt hade vart mycket roligare då.

Det enda som spelar roll är level level och åter level, och det är fruktansvärt trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in