Började lira när spelet kom ut. Slutade ungefär i början av April. Första gången man spelade spelet var det magiskt... gick inte att beskriva. En sak som höll mig extra peppad var att flertalet av mina kompisar lirade. Blev mycket snack i skolan på både raster och lektioner

Polarna som inte lirade blev en aning less med allt babbel om WoW. Det som höll mig kvar sedan var min guild och allt raidande. Under ett helt år hade jag knappt något socialtliv... Mitt första år gymnasiet är något inte minns eller direkt tänker på som ett bra år... Man gick till skolan sedan längtade man hem till datorn.
Taggade ner lite på lirande när jag började 2an. Men sedan när man hört en massa om TBC så blev man nästan fast igen. Satt säkert 18 timmar dagen efter jag köpt expansionen. Men sedan efter några månader insåg jag vafan jag höll på med. Evigt grindande, det var det enda man gjorde. Så jag cancla mitt account och lade WoW på hyllan.
Tycker ni som inte spelar och inte har spelat ska hålla er borta. Lika bra att behålla erat sociala liv medans ni kan

Iofs är alla olika men chansen finns... När man tänker efter är det ett ganska dåligt spel.