Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Säkert sagts massvis tidigare.
Men enligt mig som spelat spel av alla sorter sedan barndomsben så kan jag säga att enligt min mening ska ett MMO vara uppbyggt på detta sett.
Ju mer tid du lägger ned, desto bättre saker skaffar du till din gubbe.
En spelare som lägger ned 10h/dag SKA spöa skiten ur en som lägger ned 1h/dag.
Ett MMO ska inte vara rättvist enligt mig, själva idén bygger på att man ska lägga ned tid för att spöa skiten ur folk.
Nja de håller inte tyvärr, jag förstår vad du vill ha sagt, men jag kom ihåg att jag spöade skiten ur rank14 gubbe ändå hade jag typ blått gear. Jag spelade typ 1-2 timmar per dag, medans en rank14 måste väl spelat 12 timmar per dag... Jag tycker att de ska belönas hur man presterar inte i hur mycket tid man lägger, för då kan en spelare som helt jävla kass bara sitta i AV eller AB bara röra på sig lite titt som tätt få uber bra saker..
Jag vill ha Heroic instancer tillbaka, så som de var innan nerfen i BC.. Man gick in i Durnhold med bra gear ändå åkte man stryk haha, de gillade jag, att man fick tänka till helt enkelt.. Arena pvp mycket bra, står man still så dör man hahahaha....
Heroic instancer i Northerend de vara rena skämtet, någon som tycker att dom är svåra??? De möjligen loken kanske för en paladin healers, men nu har folk uber dps, så borde gå ändå. Läste om Crusader collisum , fel stavat naturligtvis, orkar inte kolla upp det.
Men jag såg att de kommer finnas 4 st olika lägen =)) HEROIC Mode MMM Nice...