Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-28, 17:26
  #1597
Medlem
Viking1962s avatar
Har aldrig börjat då jag vägrar betala månadsavgift
Citera
2015-03-28, 17:32
  #1598
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking1962
Har aldrig börjat då jag vägrar betala månadsavgift

Om man har ekonomiska problem då förstår jag. Annars är man inte insatt hur månadsavgiften används av Blizzard.
Citera
2015-03-29, 16:33
  #1599
Medlem
Dem gångerna man va på smålan i en yngre dagar så varje gång man gick förbi nån som spelade wow så sprang dom. Antingen levande eller död. Det va de enda man såg. Auto run...
Citera
2015-03-29, 16:35
  #1600
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Testade på WOW för många år sedan och jag aktiverade någon slags gratisperiod på en vecka eller något. Men jag gav det aldrig någon riktig chans, fattade inget av spelet och gav upp omgående.
Citera
2015-04-04, 15:15
  #1601
Medlem
Mackan52s avatar
Tröttnade när jag insåg att det bara fanns "ett" sätt att spela spelet på och allting annat var bara illusioner av val. Vad det handlar om är max dps hela tiden.

Lyssnade på en WoW podcast en gång och som det lät på dom så gillade de inte ens att spela spelet utan såg allt som inte var ett högerklick som "busywork".
Citera
2015-04-04, 16:18
  #1602
Medlem
C0ws avatar
Testade WoW först genom nåt "testa-gratis-erbjudande" och sen även hemma hos en kompis. Fastnade helt enkelt inte för skiten. Kändes inte som min grej. Har däremot spelat ett annat MMORPG i 3-4 år i tonåren. Kom sedan fram till att MMORPGs är ett jävla slöseri på tid. Det tar en jäääääävla massa tid att lvla upp, skaffa gear och pengar. Lite för lång tid. Föredrar spel som t.ex. Battlefield, CS, GTA och diverse storydrivande spel. Alltså spel där man kommer in, spelar lite, lägger av och fortsätter sen när man känner för det. Man behöver inte spendera en jävla massa tid på att skaffa pengar, gear, lvla upp oändligt antal lvls osv.
Citera
2015-04-13, 00:06
  #1603
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Testade WoW först genom nåt "testa-gratis-erbjudande" och sen även hemma hos en kompis. Fastnade helt enkelt inte för skiten. Kändes inte som min grej.

Same. Känner dessutom massa som varit eller är skitberoende av spelet. Har aldrig spelat MMORPG och kommer troligtvis aldrig göra. Peppar peppar ta i trä ...
Skulle heller aldrig betala en månadsavgift för att få tillgång till spelet. Herregud alltså. Blizzard kan sticka.
__________________
Senast redigerad av Soxi 2015-04-13 kl. 00:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback