Kom precis hem efter att ha bombat lite och de hände lite grejs.
Först drar jag upp på ett tak. Har spanat in det ett par gånger och visste en perfekt vägg där uppe att smälla en t-up på. Och tro fan inte att en securitas bil kommer. Jag slänger mig ner från taket som är säkert 2 meter högt och springer därifrån (kan området ganska bra och hittar lätt till bästa gömställerna).
När det verkar lugnt går jag därifrån och runt kvarteret en sväng, taggar lite här o var på elskåp och vägghörn. Kommer till ett elskåp där ja slänger en snabb throwup.
Blir sugen som fan på att dra tebax till det där nedrans taket, men på avstånd ser jag fortfarande securitas bilen så ja hänger ett tag medan ja väntar på att den ska försvinna. När den äntligen försvinner drar jag mot taket igen men tänker att dom kanske har larmat där, så jag går till en central plats istället för att slänga ut lite stuff.
Precis när jag ska börja hör jag samma nedrans securitas bil (tror jag iallafall) fast denna gången kommer den från ett annat håll. Det blir till att springa ett varv till runt kvarteret.
När den försvinner springer jag fram och gör hastigt en röd t-up. När jag ska fylla i outlinesen hör jag något från gångbron bakom mig, det är 3 stora biffsnubbar som upptäcker mig. Jag slänger snabbt ut outlinesen och kubbar utav helvete. Hade tur för ingen av dom hängde efter utan verkade stå kvar vid t-upen.
Resten av kvällen går jag runt runt överallt och slänger ut tag efter tag och 2 fina t-ups. Inge mer knas denna kvällen
Nu ska jag lägga mig, haj!