2009-06-04, 12:33
Medlem
MACBiWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
De flesta berättelser verkar innehålla huvudindigrienserna knark, alkohol och en fucked up attityd (gap och glåpord emot civila).. Nästan så jag tror att det är mytomani, nästan.

Hur kul är det och läsa "Jag gick ut, spiknykter och ren som ny fallen snö, målade, for hem sov."
Citera
2009-06-04, 12:52
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACBiW
Hur kul är det och läsa "Jag gick ut, spiknykter och ren som ny fallen snö, målade, for hem sov."

Nu handlar ju tråden om roliga grejor som hänt, och inte om vem som kan ljuga bäst. Isåfall kan vi lika gärna bedömma tekniken att ljuga. Roliga knas kan utspelas utan (Belive it or not!!) droger. Sedan om vi ska vara sådana, hur många av dom som skrivit inlägg här har faktiskt gjort hälften av det dom hävdar? Har du ens varit inne i "visa upp era graffiti målningar här?" -forumet? Visst en del som skrivit här har säkert inte postat några målningar, men herre gud, det är inte wufcsdk som sitter här, jag lovar dig det.

Jävla ungar, kan ni inte måla utan droger i kroppen ska ni inte måla alls, punkt slut.
Senast redigerad av Attjagorkar 2009-06-04 kl. 13:25.
Citera
2009-06-07, 21:38
Bannlyst
Okej här kommer en historia av mig:

Jag var på väg hem en dag vid 13:00 från tåget, och jag kände mig helt uttråkad. Då kom jag på att varför inte dra några tags bara för att liva upp det lite grann? Som vanligt hade jag mina favorit markers med mig, så jag kollade igenom fickan och kände den, min favorit marker. Svart OTR 0.70.

Sen började det...

Jag drog min tag på varenda skylt/elskåp/lyktstolpe you name it.

Efter cirka 20 min och en snart tom marker, drog jag min sista tag. Och fan, gissa vad som händer? Snuten kommer!

Jag såg snut bilen komma cirka 100 meter ifrån mig på en raksträka, antagligen bara ute och körde men han såg mig och jag drog därifrån utav bara helvete!

Han började köra efter mig och adrealinet flöda förfullt i kroppen.
Tillslut kom jag fram till en skogsöppning och där sprang jag in.
Efter cirka 30-40 min vågade fega lilla jag titta fram igen och ingen snut kvar (meh, vad konstigt då...)

Jag samma sträcka som jag sprungit ifrån snuten på, och när jag passerade min halvfärdiga tag var jag bara tvungen att göra klart den

När jag kom hem kände jag egentligen ingeting. Vanligtvis brukar man kanske bli LITE rädd när man jagad av självaste snuten, och inte en gammal kärring som tutar på dig med sin gamla rostiga skrotbil när du taggar busshållsplatsen.

Så ja där var min historia, bjuder på stavfel och annat smått & gott, är lite trött just nu
Citera
2009-06-07, 22:42
Medlem
Okej delar med mig av en historia då... är inte den bästa på skriva så lätt fattat men okej.

Var i fredags då, jag och några polare satt ute och drack då, några öl på en parkbänk och njöt av solen, jag små taggade lite med min silver penna på bänkarna där vi satt.. vi glider vidare och klockan blir mer och mer, sen får vi för oss för att träffa några tjejer som var på väg från en fest. Så vi börjar knata iväg för att möta dom

När vi kommit fram till stället vi skulle mötas på kom suget fram, jag tog upp en burk ur min väska och gjorde några tags på en vägg nära cykelbanan vi gick på. Plockar ner burken i väskan och då kommer 2 securitas bilar fram som hade åkt förbi på en väg en bit bort och sett någon kladda på väggen. så de börjar babbla lite med oss men jag förstod ju att polisen var på väg dit för de hade såklart kalla på dom. Så jag säger att jag bara ska gå iväg och pissa och då tömmer jag min väska på alla saker, flow, kanna osv sen går jag tillbaka och då glider bängen fram och pratar lite med oss

skit sköna polisen förövrigt men de hittade ju ingenting på oss som vi skulle kunna gjort detta hemska brott med så vi fick supa vidare.

orkar inte läsa igenom min förmodligen särskrivna saga men hoppas ni förstår iaf ! Puss
Citera
2009-06-07, 22:54
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1338
Okej delar med mig av en historia då... är inte den bästa på skriva så lätt fattat men okej.

Var i fredags då, jag och några polare satt ute och drack då, några öl på en parkbänk och njöt av solen, jag små taggade lite med min silver penna på bänkarna där vi satt.. vi glider vidare och klockan blir mer och mer, sen får vi för oss för att träffa några tjejer som var på väg från en fest. Så vi börjar knata iväg för att möta dom

När vi kommit fram till stället vi skulle mötas på kom suget fram, jag tog upp en burk ur min väska och gjorde några tags på en vägg nära cykelbanan vi gick på. Plockar ner burken i väskan och då kommer 2 securitas bilar fram som hade åkt förbi på en väg en bit bort och sett någon kladda på väggen. så de börjar babbla lite med oss men jag förstod ju att polisen var på väg dit för de hade såklart kalla på dom. Så jag säger att jag bara ska gå iväg och pissa och då tömmer jag min väska på alla saker, flow, kanna osv sen går jag tillbaka och då glider bängen fram och pratar lite med oss

skit sköna polisen förövrigt men de hittade ju ingenting på oss som vi skulle kunna gjort detta hemska brott med så vi fick supa vidare.

orkar inte läsa igenom min förmodligen särskrivna saga men hoppas ni förstår iaf ! Puss
Lite märkligt att du fick dra iväg och pissa..
Citera
2009-06-07, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton

de kunde inte stoppa mig, de försökte ju bara "nä stanna här nu" men jag sa bara vänta jag kommer snart, för några polare stod ju kvar de var därför jag inte drog för orka inte att dom ska få någon skit då lägger jag de på mig istället...
Citera
2009-06-08, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
han var inte gripen utan dom ville tydligen bara prata
Citera
2009-06-29, 02:08
Medlem
Risans avatar
Kan dra en historia =P

Klockan var 16.30 och jag tog roslagsbanan hem (som vanligt), och vagnen som jag satt i var helt tom och 1 station kvar tills jag skulle kliva av. Och som vanligt hade jag med mig min bombing penna som jag alltid har i fickan.. Så jag drog lite tags här och där och min penna börjar läcka som fan så jag stoppar undan den i jackfickan.

Sedan var jag framme vid stationen (slutstation), så jag hoppade ner på rälsen för att kolla upp ett ställe som jag ska måla på , som är 100 meter framför stationen.. Jag hoppar ner och springer o ser skum ut, kollar upp stället, springer på rälsen o upp på perrongen på stationen.. Sedan ser jag en tjej snacka med föraren och båda kollar på mig. Jag närmar mig båda personerna när föraren närmar sig mig, och konversationen mellan mig o han löd såhär:
------
FÖRAREN : Jag måste kolla igenom din väska om du har sprayburkar..

jag: Eeeeeeh va? okej <visar min väska o den är helt oskyldig>

FÖRAREN: Mmmm, du vet väl att det är dumt o klottra, va?

jag: Jag klottrar inte ens själv, tycker det är så jävla onödigt, varför ska man förstöra samhället för?

FÖRAREN: Mmmm, men jag såg att du sprang ner på rälsen? Mmmm

jag: Haha skulle bara kolla om min gamla fotboll fanns kvar.

Tjejen: Men varför sprang du då?

jag: Hade bråttom, en polare skulle kanske sno den, vetifan.

FÖRAREN: Mmmm, men du får ha en trevlig dag, ursäkta om jag störde!

jag: Ingen fara!!
---
Sedan går jag en bit fram o sedan hör jag att tjejen snackar med föraren angående att han inte kollade upp min jackficka, så han ropar "HÖRRU GRABBEN!", och när jag hörde det så la jag bena på ryggen och börja springa åt HELVETE! Föraren springer efter mig och jag lyckades gömma mig i någon skog, och sedan kommer han in i skogen. I det ögonblicket hade jag blivit skrattnödig som fan, och föraren är typ 4 meter framför mig.. Jag tänkte "Fyfan jag måste hålla mig nu" samtidigt som jag höll på att dö för att jag inte kunde skratta fritt... Föraren försvann och exakt i det ögonblicket som han försvann så börja jag ASFLABBA SOM FAN I 10 MINUTER! Sedan traskade jag hem, och nu sitter jag här =P
Citera
2009-06-29, 03:35
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Kan dra en historia =P

Klockan var 16.30 och jag tog roslagsbanan hem (som vanligt), och vagnen som jag satt i var helt tom och 1 station kvar tills jag skulle kliva av. Och som vanligt hade jag med mig min bombing penna som jag alltid har i fickan.. Så jag drog lite tags här och där och min penna börjar läcka som fan så jag stoppar undan den i jackfickan.

Sedan var jag framme vid stationen (slutstation), så jag hoppade ner på rälsen för att kolla upp ett ställe som jag ska måla på , som är 100 meter framför stationen.. Jag hoppar ner och springer o ser skum ut, kollar upp stället, springer på rälsen o upp på perrongen på stationen.. Sedan ser jag en tjej snacka med föraren och båda kollar på mig. Jag närmar mig båda personerna när föraren närmar sig mig, och konversationen mellan mig o han löd såhär:
------
FÖRAREN : Jag måste kolla igenom din väska om du har sprayburkar..

jag: Eeeeeeh va? okej <visar min väska o den är helt oskyldig>

FÖRAREN: Mmmm, du vet väl att det är dumt o klottra, va?

jag: Jag klottrar inte ens själv, tycker det är så jävla onödigt, varför ska man förstöra samhället för?

FÖRAREN: Mmmm, men jag såg att du sprang ner på rälsen? Mmmm

jag: Haha skulle bara kolla om min gamla fotboll fanns kvar.

Tjejen: Men varför sprang du då?

jag: Hade bråttom, en polare skulle kanske sno den, vetifan.

FÖRAREN: Mmmm, men du får ha en trevlig dag, ursäkta om jag störde!

jag: Ingen fara!!
---
Sedan går jag en bit fram o sedan hör jag att tjejen snackar med föraren angående att han inte kollade upp min jackficka, så han ropar "HÖRRU GRABBEN!", och när jag hörde det så la jag bena på ryggen och börja springa åt HELVETE! Föraren springer efter mig och jag lyckades gömma mig i någon skog, och sedan kommer han in i skogen. I det ögonblicket hade jag blivit skrattnödig som fan, och föraren är typ 4 meter framför mig.. Jag tänkte "Fyfan jag måste hålla mig nu" samtidigt som jag höll på att dö för att jag inte kunde skratta fritt... Föraren försvann och exakt i det ögonblicket som han försvann så börja jag ASFLABBA SOM FAN I 10 MINUTER! Sedan traskade jag hem, och nu sitter jag här =P
Ja du har en passande avatar iallafall....
Citera
2009-06-29, 09:03
Medlem
Citat:
Kan dra en historia =P

....

Varför lät du föraren kolla din väska? Det är som om en random snubbe på stan skulle fråga om han får kolla din väska och du lät han.
Citera
2009-06-29, 12:30
Medlem
Risans avatar
Hehe, han fick kolla igenom min väska för att mitt agerande skulle vara vanligt o icke uppkäftigt + hade ju inte ens min marker där så visst
Citera
2009-06-29, 13:03
Bannlyst
Citat:
Hehe, han fick kolla igenom min väska för att mitt agerande skulle vara vanligt o icke uppkäftigt + hade ju inte ens min marker där så visst
nej det är inte ett vanligt agerande att låta främmande idioter titta igenom ens kläder. du skulle bett honom dra åt helvete och sedan gått iväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in