Kan dra en historia =P
Klockan var 16.30 och jag tog roslagsbanan hem (som vanligt), och vagnen som jag satt i var helt tom och 1 station kvar tills jag skulle kliva av. Och som vanligt hade jag med mig min bombing penna som jag alltid har i fickan.. Så jag drog lite tags här och där och min penna börjar läcka som fan så jag stoppar undan den i jackfickan.
Sedan var jag framme vid stationen (slutstation), så jag hoppade ner på rälsen för att kolla upp ett ställe som jag ska måla på , som är 100 meter framför stationen.. Jag hoppar ner och springer o ser skum ut, kollar upp stället, springer på rälsen o upp på perrongen på stationen.. Sedan ser jag en tjej snacka med föraren och båda kollar på mig. Jag närmar mig båda personerna när föraren närmar sig mig, och konversationen mellan mig o han löd såhär:
------
FÖRAREN : Jag måste kolla igenom din väska om du har sprayburkar..
jag: Eeeeeeh va? okej <visar min väska o den är helt oskyldig>
FÖRAREN: Mmmm, du vet väl att det är dumt o klottra, va?
jag: Jag klottrar inte ens själv, tycker det är så jävla onödigt, varför ska man förstöra samhället för?
FÖRAREN: Mmmm, men jag såg att du sprang ner på rälsen? Mmmm
jag: Haha skulle bara kolla om min gamla fotboll fanns kvar.
Tjejen: Men varför sprang du då?
jag: Hade bråttom, en polare skulle kanske sno den, vetifan.
FÖRAREN: Mmmm, men du får ha en trevlig dag, ursäkta om jag störde!
jag: Ingen fara!!
---
Sedan går jag en bit fram o sedan hör jag att tjejen snackar med föraren angående att han inte kollade upp min jackficka, så han ropar "HÖRRU GRABBEN!", och när jag hörde det så la jag bena på ryggen och börja springa åt HELVETE!

Föraren springer efter mig och jag lyckades gömma mig i någon skog, och sedan kommer han in i skogen. I det ögonblicket hade jag blivit skrattnödig som fan, och föraren är typ 4 meter framför mig.. Jag tänkte "Fyfan jag måste hålla mig nu" samtidigt som jag höll på att dö för att jag inte kunde skratta fritt... Föraren försvann och exakt i det ögonblicket som han försvann så börja jag ASFLABBA SOM FAN I 10 MINUTER! Sedan traskade jag hem, och nu sitter jag här =P