2009-03-08, 22:01
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKing
Uhm, varför bombar man en trappuppgång?
Man har all tid i världen på sig så man kan prova sina nya moppar/pennor osv. Man kan prova hemgjorda saker också, det boffas snabbt och det är få folk som ser så det är en expirimental plats kan man säga.

Och som all annan bombning så är det kul.
Citera
2009-03-08, 22:43
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Man har all tid i världen på sig så man kan prova sina nya moppar/pennor osv. Man kan prova hemgjorda saker också, det boffas snabbt och det är få folk som ser så det är en expirimental plats kan man säga.

hahahahahahah visst vet du vad boffa är?
Citera
2009-03-08, 22:57
Medlem
Zicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
hahahahahahah visst vet du vad boffa är?
buff mena jag haha.

Or did i...?
Citera
2009-03-08, 23:44
Medlem
crewmatess avatar
Citat:

Citat:
buff mena jag haha.

Or did i...?
En vanlig standardregel, MAN KÖR INTE I TRAPPUPPGÅNGAR! Ser jag någon snorunge fucka upp min trappuppgång klappar jag till honom, inget mer med det. Kan man inte prova grejer utomhus då? Det är ditt, och endast ditt fel att graffiti är hatat av svenssons, skäms!
Citera
2009-03-09, 00:53
Medlem
Zicks avatar
Jag kunde verkligen inte bry mig mindre ifall svenssons hatar graffiti.

Sen så förstår jag inte varför man inte kan köra i trappuppgångar? Vad är det som är så heligt med dom?
Citera
2009-03-09, 16:20
Medlem
Daggys avatar
Citat:

Sen så förstår jag inte varför man inte kan köra i trappuppgångar? Vad är det som är så heligt med dom?

Cool du är.

Anledningen är att man inte kör i trappuppgångar är att det är privatpersoners hem.
Visst, dom kanske inte äger stället, men det är ändå deras hem, och någons hem målar man inte på. Punkt.
Citera
2009-03-09, 17:40
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Cool du är.

Anledningen är att man inte kör i trappuppgångar är att det är privatpersoners hem.
Visst, dom kanske inte äger stället, men det är ändå deras hem, och någons hem målar man inte på. Punkt.

Vågar man säga woord på det?
Citera
2009-03-09, 18:13
Medlem
A-sides avatar
Citat:

Ah, trappuppgångar är ingen jävla frizon,
det avgör du väl själv
Citera
2009-03-09, 18:19
Medlem
olens avatar
Tjena
Har ju en liten incident som skedde för några veckor sen jag kan berätta om. Var en vanlig torsdag när det hade snöat som mest här i stan så bestämmde jag och en i crewet oss för att dra ut och lägga en målning tillsammans. Klockan började närma sig midnatt så vi plockade ihop burkarna och vandrade mot väggen. Inte en ända människa syntes till på hela vägen så vi tänkte ju bara nemas problemas det här blir roligt.

Klar med piecen, hade ju sett en par bilar som gled förbi men inget vi direkt oroade oss för. När vi kommit en 30 meter från väggen så ser jag en bil och blir ju skit nojig och tänker bara knas, men polaren lugnade ner mig. En 20 sekunder efter det så kommer det en till bil och då var jag ju nära att skita på mig eftersom bilen var en polisbil Vi gick vidare och tro på fan att bilen kör upp mot oss på gångvägen vi går efter Droppade cansen snabbt som fan och så smidigt som möjligt (inte så jävla smidigt med den pulsen jag hade då) när bilen var en 20 meter framför oss.. Fortsatte att gå tills vi gått förbi polisbilen en bit som körde i max 5-10 km/h.. och när min polare såg att dom stannade vid cansen vi droppa och så var det ju bara att löpa som några jävla kenyaner

Vi var hyffsat centralt med så det var ju inte bara att lägga sig nånstans så vi sprang upp i skogen och tro på fan att polaren löpte ifrån mig så då var man där, ensam i djupsnön med en 200 i puls i ett par slitna halv taskiga sneakers utan mobil.... Kunde ju inte bli mycket bättre kändes det som men efter en 40 minuter genom skogen där man sett polisen cirkulerat nedan så var man hemma och skaka lite där man blir bemött av polarn som hostat blod och haft sig
Citera
2009-03-09, 19:01
Medlem
tagga i trappor är en vanlig sak inom toy kretsar här i nyköping...
Citera
2009-03-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olen
text

Fyfan vilka nybörjare ni är. Är ni så rädda att ni skiter ner er och hostar blod och springer ifrån varandra ska ni nog inte syssla med sånt.
Citera
2009-03-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-side
Ah, trappuppgångar är ingen jävla frizon,
det avgör du väl själv

Kanske inte, men inte överdrivet smart. Vet fall där det gett writers kicken från lägenheten vid torsk och med det som följer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in