Tjena
Har ju en liten incident som skedde för några veckor sen jag kan berätta om. Var en vanlig torsdag när det hade snöat som mest här i stan så bestämmde jag och en i crewet oss för att dra ut och lägga en målning tillsammans. Klockan började närma sig midnatt så vi plockade ihop burkarna och vandrade mot väggen. Inte en ända människa syntes till på hela vägen så vi tänkte ju bara nemas problemas det här blir roligt.
Klar med piecen, hade ju sett en par bilar som gled förbi men inget vi direkt oroade oss för. När vi kommit en 30 meter från väggen så ser jag en bil och blir ju skit nojig och tänker bara knas, men polaren lugnade ner mig. En 20 sekunder efter det så kommer det en till bil och då var jag ju nära att skita på mig eftersom bilen var en polisbil

Vi gick vidare och tro på fan att bilen kör upp mot oss på gångvägen vi går efter

Droppade cansen snabbt som fan och så smidigt som möjligt (inte så jävla smidigt med den pulsen jag hade då) när bilen var en 20 meter framför oss.. Fortsatte att gå tills vi gått förbi polisbilen en bit som körde i max 5-10 km/h.. och när min polare såg att dom stannade vid cansen vi droppa och så var det ju bara att löpa som några jävla kenyaner
Vi var hyffsat centralt med så det var ju inte bara att lägga sig nånstans så vi sprang upp i skogen och tro på fan att polaren löpte ifrån mig så då var man där, ensam i djupsnön med en 200 i puls i ett par slitna halv taskiga sneakers utan mobil.... Kunde ju inte bli mycket bättre kändes det som men efter en 40 minuter genom skogen där man sett polisen cirkulerat nedan så var man hemma och skaka lite där man blir bemött av polarn som hostat blod och haft sig