2007-12-11, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Där finner du ett gäng gamla bilder som MickeN hjälper mig att lägga ut.
Några av bilderna kommer från mina knashistorier om jag inte minns fel..

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6200339&postcount=56
http://www.flashback.org/showthread.php?t=423314

Tyckte jag kände igen en character du gjorde, isåfall har jag träffat dig i sommras när du var vid växjös lagliga vägg, om det var du som sågade ner ett träd för att det täckte bilden du skulle ta, och alla vi som var på lagliga hjälpte dig att fälla trädet Känns det igen?
Citera
2007-12-11, 16:11
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Tyckte jag kände igen en character du gjorde, isåfall har jag träffat dig i sommras när du var vid växjös lagliga vägg, om det var du som sågade ner ett träd för att det täckte bilden du skulle ta, och alla vi som var på lagliga hjälpte dig att fälla trädet Känns det igen?

Har inte varit där i sommras så du förväxlar nog mig med nån annan..
Citera
2007-12-11, 16:23
Avslutad
Citat:
Har inte varit där i sommras så du förväxlar nog mig med nån annan..

Ah fan mycket som stämde in annars, han kom ner från stockholm med och ni kör nästan identisk stil på characters... Iallfall har du vunnit min respekt efter att ha sett dina verk. Skönt med oldschool folk på fb.
Citera
2007-12-11, 16:34
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
En gång i tiden på det glada 90talet så målade jag och polaren Fridhemsplan.
Jag stog på den svängda sidan där man ser hela vägen och polaren på den andra.

När vi va istort sett färdiga så ropar han och kutar in i tunneln.
Jag kutar självklart efter och när vi är mitt i tunneln innan vi kommer ut så kommer det folk från andra hållet..

Så det va bara att ge upp med blodsmak i munnen..
Av alla snutar som kommer så va det självklart piketen och dom fick mitt leg medans polaren om jag minns rätt tjafsade imot dom och efter att dom fått vårar id släppte dom oss..
Jag nekade till allt och sa att jag bara höll vakt och att han som målade "min" sida sprang ner till blåa linjen men polaren såg dom när han målade.

Hur som helst vart jag i slutändan frikänd och inte ens åtalad för olaga intrång medans polaren fick böter och betala sin sanering..

En natt i mitt liv...
Den har du dragit tidigare här på FB har jag för mig. I gamla knas-tråden.

Lite oschysst och skylla på polarn sådär.
Citera
2007-12-11, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (:D)
Rätta mig om jag har fel.

Sen kan du ju alltid bidra med mitt inlägg till din kompisar som borde ta del av de synpunkterna.

/

båda dom 2 killarna har laggt av för ett tag sen...
Citera
2007-12-11, 18:31
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Den har du dragit tidigare här på FB har jag för mig. I gamla knas-tråden.

Lite oschysst och skylla på polarn sådär.

Nja nu skyllde jag inte på polaren som åkte dit med mig utan på han som inte fanns och sprang ner till blåa linjen dvs på en person som inte fanns.
Så polaren fick inga extra kostnader eller böter pga av min lögn.
Citera
2007-12-11, 19:00
Medlem
Citat:
Nja nu skyllde jag inte på polaren som åkte dit med mig utan på han som inte fanns och sprang ner till blåa linjen dvs på en person som inte fanns.
Så polaren fick inga extra kostnader eller böter pga av min lögn.

varför ljög inte ni båda om att ni filmade?
Citera
2007-12-11, 19:13
Medlem
storytellers avatar
När jag var kanske 13-14 hängde jag med en äldre kille och målade ett fame mitt på dagen en sommardag. När vi var klara var vi rejält söliga - krom på kläderna och min kompis hade tillochmed färg på läpparna efter att ha försökt blåsa liv i igentäppta tags.
Famet låg till så att man var tvungen att gå på en motortrafikled för att komma dit. På vägen hem så hör vi ett jävla oljud bakom oss. Det är en motorcykelsnut som stannar bredvid oss. Han tar av sig hjälmen och frågar vad vi har för oss. Färg överallt, kassar och ryggsäckar med färg. Dumma som vi är säger vi att vi skulle ta en "genväg" för att köpa glass... motortrafikleder ligger ju oftast avsides till och så även denna. Helt sjuk förklaring men motorcykelsnuten tackade för sig, satte på hjälmen och brände iväg.

Inte världens mest actionfyllda historia men ganska kul.
Citera
2007-12-11, 19:36
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
När jag var kanske 13-14 hängde jag med en äldre kille och målade ett fame mitt på dagen en sommardag. När vi var klara var vi rejält söliga - krom på kläderna och min kompis hade tillochmed färg på läpparna efter att ha försökt blåsa liv i igentäppta tags.
Famet låg till så att man var tvungen att gå på en motortrafikled för att komma dit. På vägen hem så hör vi ett jävla oljud bakom oss. Det är en motorcykelsnut som stannar bredvid oss. Han tar av sig hjälmen och frågar vad vi har för oss. Färg överallt, kassar och ryggsäckar med färg. Dumma som vi är säger vi att vi skulle ta en "genväg" för att köpa glass... motortrafikleder ligger ju oftast avsides till och så även denna. Helt sjuk förklaring men motorcykelsnuten tackade för sig, satte på hjälmen och brände iväg.

Haha!
Citera
2007-12-11, 21:54
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller

haha blåst snut
Citera
2007-12-11, 22:30
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1338
varför ljög inte ni båda om att ni filmade?

Det får du fråga honom om antingen tänkte han inte på det.
Sen va det två väktare som såg honom måla medans ingen såg mig måla så frågan är om det ens skulle funka för honom.
Citera
2007-12-12, 00:00
Medlem
Citat:
Det får du fråga honom om antingen tänkte han inte på det.
Sen va det två väktare som såg honom måla medans ingen såg mig måla så frågan är om det ens skulle funka för honom.

ah okej, de är ju värt ett försök ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in