2008-07-07, 17:26
Moderator
evilhoneys avatar
Chatt och OT raderat.
//mod
Citera
2008-07-07, 22:57
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennahaze
Jo, jag stog bara å väntade bara på ett klirr och att vi skulle sitta fast som lim men av nån jävla anledning så höll sig burken tyst.. Både jag och min polare va helt färdiga efteråt för vi kunde inte förstå hur vi Inte torskade..

för att du bara snackar skit, man krossar inte en framruta med en sprayburk som man kastar på en bil när man är jagad. Vet du hur mycket du måste stampa för att få sönder en framruta så det blir splitter?? Jävla fnask!
Citera
2008-07-09, 02:47
Medlem
Remixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
för att du bara snackar skit, man krossar inte en framruta med en sprayburk som man kastar på en bil när man är jagad. Vet du hur mycket du måste stampa för att få sönder en framruta så det blir splitter?? Jävla fnask!

Jag tror du citerade fel person. Okej..

Jävla idiot jävel. Varför spelar du dum? Kom hit till mig och ge mig en nästan full burk. Krossar jag inte din framruta som jag gjorde men killarnas ruta köper jag en ny bil åt dig. Och för det andra så kastade jag inte när jag blev jagad, utan jag stannade vid stenarna och vände mig och och kastade. Stampar du som en hora eller?
Citera
2008-07-09, 20:23
Medlem
Citat:

assa nar pastod han att rutan splittrades ? den sprack o sa visade han en bild ungefar hur den sprack ! sa sluta dampa snalla . En framruta e limmad sa att den inte ska rasa in sa latt . jag e i spanien sa jag ber om ursakt for vissa ord
Citera
2008-07-11, 21:20
Medlem
Jag hade varit ute och målat längs linjen på lidingö och gjort en piece under bron med en polare. Allt hade gått skitbra och vi fick måla ostört hela natten. Vi började gå tillbaka mot stan och när vi var halvägs över lillabron möter vi en man på cykel. Han ser ut som en helt vanlig snubbe med cykelhjälm, nästan lite nördig
Han cyklar förbi men han stirrar som fan på min påse med burkar och han förstod antagligen vad vi hade gjort, men vi tänkte inte mer på det utan gick vidare. 1 minut senare kommer cykeljäveln tillbaka, han stannar upp brevid oss och säger något i form av "Nu grabbar ska vi snacka lite" med kaxig röst. Jag och min polare trodde att det var någon skojare som bara ville diskutera eller säga vilka idioter vi är, så vi ignorera honom. Då säger han " Stanna! jag är polis!!" och drar upp en polis bricka. Jag blev jävligt chockad och kunde inte göra så mycket än att stå kvar eftersom vi var ungefär i mitten av bron. Jag som precis fyllt arton var jävligt skraj men vi hade tur i oturen att snuten precis slutat tio minuter innan och var på väg hem. Han tog våra burkar och gav oss en predikan om att det kostar oss skattebetalare massa pengar blabla..
Sedan satte han på sig hjälmen vände sig mot mig och sa " o dig känner jag igen" sedan blinkade han och cyklade iväg...
Har inte blivit gripen tidigare och har ingen aning om vem snubben var
Citera
2008-07-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonis
Jag hade varit ute och målat längs linjen på lidingö och gjort en piece under bron med en polare. Allt hade gått skitbra och vi fick måla ostört hela natten. Vi började gå tillbaka mot stan och när vi var halvägs över lillabron möter vi en man på cykel. Han ser ut som en helt vanlig snubbe med cykelhjälm, nästan lite nördig
Han cyklar förbi men han stirrar som fan på min påse med burkar och han förstod antagligen vad vi hade gjort, men vi tänkte inte mer på det utan gick vidare. 1 minut senare kommer cykeljäveln tillbaka, han stannar upp brevid oss och säger något i form av "Nu grabbar ska vi snacka lite" med kaxig röst. Jag och min polare trodde att det var någon skojare som bara ville diskutera eller säga vilka idioter vi är, så vi ignorera honom. Då säger han " Stanna! jag är polis!!" och drar upp en polis bricka. Jag blev jävligt chockad och kunde inte göra så mycket än att stå kvar eftersom vi var ungefär i mitten av bron. Jag som precis fyllt arton var jävligt skraj men vi hade tur i oturen att snuten precis slutat tio minuter innan och var på väg hem. Han tog våra burkar och gav oss en predikan om att det kostar oss skattebetalare massa pengar blabla..
Sedan satte han på sig hjälmen vände sig mot mig och sa " o dig känner jag igen" sedan blinkade han och cyklade iväg...

Haha, skrattade lite
Citat:
Sedan satte han på sig hjälmen vände sig mot mig och sa " o dig känner jag igen" sedan blinkade han och cyklade iväg
Låter som det kommer från någon film
Citera
2008-07-11, 21:59
Medlem
Remixxxs avatar
Citat:

Du blev blåst. Snubben cyklade hem och hämtade sin sons leksakspolisbricka.
Citera
2008-07-12, 01:26
Moderator
evilhoneys avatar
OT och oneliners raderat. Håll topic!
//mod
Citera
2008-07-20, 19:17
Medlem
trixigts avatar
Citat:

För ca tio år sedan krossade min kompis en bilruta med en sten på ca 5 cm i diameter; Stenen som han kastade rullade ner från ett tak ca 2 meter över bilrutan... Alltså; Om inte bilrutan sprack av en full sprayburk så är den fan skottsäker eller ngt dylikt
Citera
2008-07-24, 00:16
Medlem
interassists avatar
SHIT! Har feta adrenalin kicken just nu!

Tänkte dra ut och köra några t-ups i tunneln 50 meter från mitt hus. Precis när jag drar fram kannorna och ska börja så hör jag sirener långt borta som kommer närmare. Jag slänger kannorna och springer in till skogen för att se om dem var efter mig. Ser hur de stannar bilen vid tunneln och kliver ur. Dem tar upp kannorna och säger någonting, jag får panik och springer längre in till skogen tills jag tillslut kommer till en sjö. Väl där så springer jag in till en annan skog och runt hela området och tillbaka till mitt hus.

Typ för 10 minuter sedan såg jag hur en polisbil körde förbio mitt hus, fyfan vilken jäävla kick! Har säkert sprungit 7-8 km , vilket menar att jag är heeelt slut. Sorry för stavfel men hjärtat går fortfarande i 180 km/h..

Kan lägga till att jag kommer gå tillbaka lite senare och köra klart
Citera
2008-07-24, 00:27
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interassist

Tänkte dra ut och köra några t-ups i tunneln 50 meter från mitt hus. Precis när jag drar fram kannorna och ska börja så hör jag sirener långt borta som kommer närmare. Jag slänger kannorna och springer in till skogen för att se om dem var efter mig. Ser hur de stannar bilen vid tunneln och kliver ur. Dem tar upp kannorna och säger någonting, jag får panik och springer längre in till skogen tills jag tillslut kommer till en sjö. Väl där så springer jag in till en annan skog och runt hela området och tillbaka till mitt hus.

Typ för 10 minuter sedan såg jag hur en polisbil körde förbio mitt hus, fyfan vilken jäävla kick! Har säkert sprungit 7-8 km , vilket menar att jag är heeelt slut. Sorry för stavfel men hjärtat går fortfarande i 180 km/h..

Då får jag ta och önska dig lycka till när du ska göra klart.

Dock ovanligt att snuten kommer med sirener, dels för att det är så sent, och dels för att en klottrare lätt hinner därifrån när h*n här sirenerna.
Citera
2008-07-24, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av interassist

hur kan du få polisen efter dig innan du gjort nått? gick du runt kvarteret med rånarluva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in