Denna kväll/morgon är inte vilken som helst, utan de e morgonen/kvällen som jag drog min första piece

håll i er
Hade nyss slutat jobba, drog hem.. satte mig vid datorn, skickade några tveksamma blickar mot min svarta haglöfsrygga fylld med nyligen inköpta Monta Black kannor (2 svart 2 vit 1 grön 1 gul 1 röd), tänkte, när fan ska jag ta tummen ur röven å slösa färg? fan vore ju najs å göra det ikväll, jag e ju ledig imorrn

..sen släppte jag det.. och kvällen började närma sig, jag skulle byta till farsan när som helst (mina föräldrar har separerat) en kompis skulle hänka, å så packade jag alla grejjor å drog till farsan, han stod i garaget å mekade när vi kom fram, jag drog upp å tänkte, nu gäller det fan, nu ska här målas (klockan var typ 8..).. så jag letade lite ivrigt efter ömtåligare kläder å slängde på mig dom, samt ryggan å drog iväg ut, ner för trappen, förbi garaget.. å när jag var ute på vägen ropa farsan;
Va ska ni göra?
Jag svarade: Vi ska gå en promenad..
han: med ryggor? och så närmade han sig mig å slog till ryggan så att kulorna i kannorna hördes.. sen frågade han vart vi skulle? å kollade snett på mig.. jag svarade ärligt med: de får vi väl se...

men jag tar konsekvenserna, han ba: jaha.. okej ,, å sen bar det iväg, jag å polaren kom fram till att vi skulle dra första uppe vid vindskyddet i skogen, men på vägen dit mötte vi typ 5st joggare så vi bangade på det.. sen drog vi ner på stan å jag var allmänt nojjig att nån mer skulle komma fram å klämma på ryggorna men det slutade iaf med att vi drog hem till sitt, klockan var kanske 10 lr ngt.. sen bestämde jag mig, jag skulle köra inatt, en tisdag lixom? vem fan är vaken kl 1 på en tisdag? jag väntade tills kl var 1 å drog mig sakta ut, bestämde mig att köra bakom tennis hallen (som ligger precis vid huvudleden som leder in till våran stad så alla som åker bil kan se piecen om dom är intresserade), drog över en åker, hoppade över några diken å så va jag framme, började skissa upp i huvudet hur den skulle se ut.. drog ut en svart å började dra konturer, tänkte, fan de här e ju inte lätt alls? blir ju inte som på film precis

höhö men iaf, blev ganska nöjd med konturerna faktiskt å sen började jag fylla med vitt, å så när det var klart fyllde jag i outlines med svart, å sen försökte jag göra ngn skum fade men det blev inte alls som jag hade tänkt mig,, i alla fall det komm en del bilar som man var tvungen att ducka för.. och så var "fadesen" färdiga.. så jag drog ännu bättre outlines å då ser jag en vit kompis komma rätt fort körandes in mot industriområdet, jag kutar bort mot väskan å packar i alla burkar å caps sen konkar jag bort skiten mot en buske å lägger mig där ett tag å tänker att dom är ute å går å kollar om någon är där (Tror självklart det är mig dom är ute efter), sen ba efter kanske en halvtimma så börjar jag bli lite blöt i ändan (låg på ett ganska mörkt ställe), å då kommer mardrömmen, ser en schäfer i skuggan, tänker, fan om jag ligger helt knäpptyst stilla så KANSKE den inte ser mig, sen kommer den emot mig lite lätt springande, pulsen höjs, sen stannar den upp, jag kollar lite noggrannare, sen ser jag att det är en RÄV!! en räv hörni, inte ofta man ser en räv 2m bort från sig själv mitt i ett industri område.. haha skratta lite lätt för mig själv och skrämmer iväg stackarn. går bort mot piecen å signar den, sen går jag hem igen, och nu sitter jag här..