Citat:
Ursprungligen postat av Psao
Började med att jag och min kusin drog in te stan och köpte färg, 3 svarta och 3 chrome var, efter det drog vi hem te mig och softade ett tag men kunde knappt bärga oss, så vi tog på oss det vi skulle ha och drog ut te bussen vid 22 tiden, på bussen träffar vi massa polare som vi hälsar på och följer med dom en liten stund för att dra ut på tiden, ingen bra idé att börja måla redan klockan 10 tänker vi. Men dom drar snart hem och vi blir ensamma kvar. Skitsamma tänker vi och drar till ett spott som ligger ganska avlägset och som dom aldrig buffar, sagt och gjort vi bombar med lite tags och någon throw-up innan vi beger oss till nästa ställe, jag ska hålla knas och min kusin ska måla vid hans gamla skola,
Han börjar köra lite och jag ser lite folk sitta kanske 50m bort, inget mera med det tänker jag, men vips så börjar dom röra sig mot oss, inte mindre än 10 pers.. Nu jävlar blire att springa, skriker te min kusin att vi ska dra och vi börjar springa med personerna bakom oss, kubbar som ett par jävla gaseller och vänder mig om och ser att min kusin är borta, FUCK tänker jag och springer över en bilväg och slänger mig in i en buske, dropar min ryggsäck och cansen. någon minut senare ringer min kusin upp mig och berättar att dom som jagar oss nu också använder 2 moppar...
Han ber mig komma till honom men jag som knappt vet vart jag själv är säger att jag inte vet hur, så vi bestämmer oss för att mötas vid en bensinstation, jag tar på mig ryggsäcken och springer dit och ser min kusin, han hade tydligen svängt in på någon gård och lagt sig, vi börjar knata mot centrum, men vägen delar sig och jag säger att vi ska ta den mer avskilda väggen då det är dumt att dra uppmärksamhet till sig.. efter mycket om och men gör vi som jag vill och vi börjar gå, "fan ska vi göra ifall mopparna skulle komma nu då? " frågar jag min kusin, "släng dig i havrefältet" får jag till svars, och vad tror ni inte händer om inte 20 sek senare, då hör vi mopparnas ljud bakom oss! springer typ 2m in i fältet och sen slänger oss och väntar, hjärtat pumpar som aldrig förr och hör hur mopparna kommer närmare, ber till gud att dom inte ska se oss, då dom garanterat kommer ge oss stryk då min kusin kaxat med några av dessa föregående dag. tittar upp lite och ser att det är 2 personer på varje moppe så vi ligger i underläge.. som tur är ser dom oss inte och dom kör vidare, drar vidare till centrum och bombar dock rejält mycket nojigare och en erfarenhet rikare
låt inte tråden dö!
Han börjar köra lite och jag ser lite folk sitta kanske 50m bort, inget mera med det tänker jag, men vips så börjar dom röra sig mot oss, inte mindre än 10 pers.. Nu jävlar blire att springa, skriker te min kusin att vi ska dra och vi börjar springa med personerna bakom oss, kubbar som ett par jävla gaseller och vänder mig om och ser att min kusin är borta, FUCK tänker jag och springer över en bilväg och slänger mig in i en buske, dropar min ryggsäck och cansen. någon minut senare ringer min kusin upp mig och berättar att dom som jagar oss nu också använder 2 moppar...
Han ber mig komma till honom men jag som knappt vet vart jag själv är säger att jag inte vet hur, så vi bestämmer oss för att mötas vid en bensinstation, jag tar på mig ryggsäcken och springer dit och ser min kusin, han hade tydligen svängt in på någon gård och lagt sig, vi börjar knata mot centrum, men vägen delar sig och jag säger att vi ska ta den mer avskilda väggen då det är dumt att dra uppmärksamhet till sig.. efter mycket om och men gör vi som jag vill och vi börjar gå, "fan ska vi göra ifall mopparna skulle komma nu då? " frågar jag min kusin, "släng dig i havrefältet" får jag till svars, och vad tror ni inte händer om inte 20 sek senare, då hör vi mopparnas ljud bakom oss! springer typ 2m in i fältet och sen slänger oss och väntar, hjärtat pumpar som aldrig förr och hör hur mopparna kommer närmare, ber till gud att dom inte ska se oss, då dom garanterat kommer ge oss stryk då min kusin kaxat med några av dessa föregående dag. tittar upp lite och ser att det är 2 personer på varje moppe så vi ligger i underläge.. som tur är ser dom oss inte och dom kör vidare, drar vidare till centrum och bombar dock rejält mycket nojigare och en erfarenhet rikare

låt inte tråden dö!

Låter ju riktigt soft ju
Kan tänka mig pirret i magen,Vadå underläge,,,ni har ju kromen,if u understand what i mean
. Sen rullade det in en polisbil i tunneln och det är dessutom en cykel tunnel så poliserna kunde inte öppna dörrarna och jaga oss så fort. Men vi kutade som idioter så vi sprang in på en gård och dök in i en varsin buske. Sen efter kanske 20 sekunder kommer det 2 poliser in och så skriker tjejpolisen "du ligger JÄVLIGT stilla". Och jag fattade inte vem det va av oss så när hon sa res på dig så rörde jag mig inte som tur va.. Sen så frågade hon vad han hette, var jag tog vägen osv. Sen sa hon "vad hette han du sprang in hit med?".. "Han heter Anders". "Efternamn".. "Ingen aning, jag träffade han på stan ikväll"...
, han blev jävligt nojjig. Färgen gick inte att få bort men han lyckades ändå dölja skiten från sina föräldrar. Nästa dag drog vi till ett badhus och färgen försvann nästan direkt när han badade. Klor fungerar alltså jävligt bra om man vill få bort färg från huden.