2008-04-22, 15:10
Medlem
Pl0xans avatar
Tja jag ska berätta en historia som hände för inte så länge sen. Jag och två polare var ute vi skulle inte taga ele nåt det va mitt på dagen menmen tänkte jag och drar upp bandannan en bit över näsan. Ser ett helt cleant elskåp framför ett hus på en bakgata, det lyste inte i huset eller nåt ingen där. så halvvägs genom tagen så ser jag att de kommer ut en gobbe från huset. Jag typ vafan Så börjar jag löpa där ifrån , mina polare drog åt andra hållet fast de fattade jag inte då så precis när jag har kommit runt hönet tittar jag bakåt då ser jag ett huve sticka fram över busken. Jag trodde de va min polare men det vare ju inte så kom gubben ok tog tag i mig. Några sekunder efter kastar jag mig åt sidan o fintar och springer ifrån gubben genar över lite tomter sen är jag utanför mig kollar så ingen följde efter mig , som tur gjorde ingen det. Springer in och byter kläder när jag går på nästa gata kommer gubben springade och frågar om jag har sett någon med vit tröjan springa förbi. Jag pekade åt något håll han sprang vidare jag mötte upp mina polare sen vara chill^^
Citera
2008-04-22, 15:20
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
om jag har sett någon med vit tröjan springa förbi. Jag pekade åt något håll han sprang vidare jag mötte upp mina polare sen vara chill^^
Hahahaha, kände inte han igen dig även fast du bytte kläder? Hur fan lyckades du göra det förresten, hade du med dig extrakläder i fickan?
Citera
2008-04-22, 15:31
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Hahahaha, kände inte han igen dig även fast du bytte kläder? Hur fan lyckades du göra det förresten, hade du med dig extrakläder i fickan?

haha nepp han kände inte igen mig han måste varit stressad som fan
Jag sprang hem och bytte trodde att jag skrev de ^^
Citera
2008-04-22, 15:45
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
haha nepp han kände inte igen mig han måste varit stressad som fan
Jag sprang hem och bytte trodde att jag skrev de ^^
Haha förstår det! Oj haha my bad, missade det
Citera
2008-04-22, 18:39
Medlem
Citat:
Tja jag ska berätta en historia som hände för inte så länge sen. Jag och två polare var ute vi skulle inte taga ele nåt det va mitt på dagen menmen tänkte jag och drar upp bandannan en bit över näsan. Ser ett helt cleant elskåp framför ett hus på en bakgata, det lyste inte i huset eller nåt ingen där. så halvvägs genom tagen så ser jag att de kommer ut en gobbe från huset. Jag typ vafan Så börjar jag löpa där ifrån , mina polare drog åt andra hållet fast de fattade jag inte då så precis när jag har kommit runt hönet tittar jag bakåt då ser jag ett huve sticka fram över busken. Jag trodde de va min polare men det vare ju inte så kom gubben ok tog tag i mig. Några sekunder efter kastar jag mig åt sidan o fintar och springer ifrån gubben genar över lite tomter sen är jag utanför mig kollar så ingen följde efter mig , som tur gjorde ingen det. Springer in och byter kläder när jag går på nästa gata kommer gubben springade och frågar om jag har sett någon med vit tröjan springa förbi. Jag pekade åt något håll han sprang vidare jag mötte upp mina polare sen vara chill^^

Haha nice, därför ska man ha med sig en extra tröja och typ en keps med sig när man målar, kan man springa ifrån och slippa att dom känner igen en lika bra.
Citera
2008-04-22, 22:42
Medlem
MysigaBrallors avatar
Ända gången jag vart nära på att åka fast var väl första eller andra gången jag körde.

Var vid en ganska välbefolkad tunnel och körde en T-up, jag var precis påväg att blir klar när jag hör en joggande gubbe skrika på mig.
Ung som jag var så sprang jag som en adralinspumpade tävlingshund genom taggbuskar och över stenar genom skogen.
När jag märkte att ingen var efter mig så droppade jag burkarna i skogen och var påväg ut till gångvägarna igen, så kommer den där gubben, dum som jag var så gick jag helt normalt, med tanke på mörkret så kände han knappt igen mig, men han frågade ifall det var jag som hade målat i närheten.
Jag svarade 'Nej!' lite hastigt och fick panik och sprang så snabbt jag kunde därifrån, han efter och jag måste säga att han hade en bra kondition eftersom han sprang efter mig ett bra tag, men jag kom undan efter lite hoppande och springade på tomtar, jag tog bra många omvägar hem den kväll ska jag säga er.

Det var ett bra början på min 'karriär'
Citera
2008-04-23, 14:30
Medlem
Pl0xans avatar
Jag såg att man kunde köpa typ Kläder man kunde vända ut och in på så vare en annan tröja på insidan verkar fett bra
Citera
2008-04-23, 15:24
Medlem
Citat:
Jag såg att man kunde köpa typ Kläder man kunde vända ut och in på så vare en annan tröja på insidan verkar fett bra

Vart såg du dem?
Citera
2008-04-23, 15:38
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysigaBrallor
Text..

Haha, ser verkigen framför mig hur du snäser nej! lite för snabbt, och även hur han joggar efter dig! Måste sett ganska komiskt ut om någon såg spektaklet
Citera
2008-04-23, 17:06
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomp
Vart såg du dem?

Det fann lite på den här sidan finns säkert mer http://www.aggressivemall.com/Vibralux-Reversible-Hoody-p/vibralux-hoodie-reversible.htm
Citera
2008-04-23, 19:31
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomp
Vart såg du dem?

Snitz, H&M, brothers(?)...

Iallafall där jag köpte mitt, på den enda sidan är den grå, och på den andra svart, med luva såklart..
Riktigt snygga är dom...
Citera
2008-04-23, 19:46
Medlem
smaksaks avatar
Här finns några, vändbar och reversible är bra sökord.
http://www.junkyard.se/mega/overview.aspx?sid=0&g=a&s=v%C3%A4ndbar&page=3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in