Vi stog och målade på en linjevägg vi kört säkert 7-9 gånger . Precis när linjerna skulle köras kommer en ful stor gubbe ut ur huset i en port brevid väggen (som vi målar på ) och börjar rusa mot oss .
Vi rusar ner för en liten backe som är precis vid väggen medans min kompis hoppar in i en liten buska 3 2 meter från gubben

.
Sedan håller han fast oss båda (fett vältränad) och vi pratar lite han börjar gapa om att vi varigt där en massa gånger och nu ska ni fan itne slippa undan polisen är påväg men på nått vänster så släpper han oss (vi lovade att aldrig komma tillbaks ) .
Han skriker efter oss att nästa gång tar han upp oss i lägenheten och då blir det inte skönt ..
Så vi går lungt hemmåt men när vi är i mitt bostadsområde ser vi att gubbjäveln följt efter oss (han pratar med snuten som vi också hört i området ) tillslut när vi är nästan ärhemma rusar vi mellan några trädgårdar och kommer tilllslut hem hela

.
Föresten så var han fastighetsskötare för huset vi målade på ..
Men självklart kommer vi tillbaks och denna gång med den enda i crewet som skulle kunna spöa gubben utan vapen .
När vi målat klart går 3 av oss ner på ängen som ligger vid vägen men jag står kvar och gör lite mer bakgrund (har svårt att slita mej ) då kommer gubben och jag kutar av bara fan ner på vägen men snubblar på trottarkanten och rispar upp båda knäna ordentligt .
Den blir inte heller bättra när gubben hoppar på mej och bankar mej mot marken och slår ..
Jag skriker på hjäp efter en stund kommer han som kan slåss rusande mot gubben som blir så rädd att han släpper mej helt ..
Vi går hem lungt men jag hadde sår över hela knäna och över höfften (inte kul) .
Undrar ni nu varför vi målar denna vägg ? jo det får sitta i typ ett halvt jävla år .