Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Detta kanske inte är någon vidare bra historia men jag kör på ändå
Det var för nån vecka sen, då jag hade bestämt mig för att göra min första målning. Jag hade ställt väckarklockan runt 2, jag gick upp packade ner allt i en påse och gick och ställde mig vid närmaste ett elskåp (bakom) och började direkt, efter att jag skissat upp dom 2 första bokstäverna tyckte jag att jag hörde nåt.
Men jag trodde inte det var nåt så jag körde på ändå, Då ser jag en ficklampa på en väg bakom mig, och blir skitskraj. Så jag står där som en pinne skraj och tyst som en mus,
Då ser jag ficklampan närma sig och han kommer mot mig. (han kunde omöjligt ha sett mig) Och när han ser mig blir han själv skraj och hoppar till, sen efter kanske 5 sekunder frågar han om jag sett hans KATT?! det är en gatulampa bakom honon och där sitter en katt och tittar på oss, så jag pekar på den och säger Där!
Då börjar han skratta och talar om för mig att det är fel katt och att hans katt svante är grå.. jag tränger mig förbi honom och går fort hemåt.. Sen dess ahr jag inte vågat mig ut något mer. (hoppas jag kommer våga mig ut nåt mer..)
/CL1
hahahahahahahahaha !! De var för jävla kul... tyckte jag iaf

Men ut o måla mer nu med en gång