Jag och en polare planerade att vi skulle dra ut och måla godståg en kväll. Så vi tog våra cyklar och hojja upp till tågstationen. När vi väl var framme var jag grymt taggad (vi hade aldrig målat rull förut).
Klockan var omkring 20.00 men det var dött där. Så vi smög runt där uppe, tillslut valde vi en vagn, den vagnen var bra eftersom en lampa lös på den. Så jag drog igång. Jag drog linesen och han fyllde i, det såg okej ut då, men endå lite liten. Sen bröjade helvetet.
När jag drog outlinesen med min vinröda mtn hardcore på mtn hardcore crome bar det utför. DET SYNTES INTE

Ohh gud i skruven va förbannad jag var, jag stog och svärde lite tyst för mig själv. Min kompis var inte så glad han heller, han hade crome på sin jacka.så vi sket i den målningen och drog till annat ställe där jag drog en t-up på ett tåg.
Vi vanrade vidare när uppe på yarden. Efter ett tag så bestämde vi oss att göra en piece på ett tåg-garage, Det gick ju som de gick det, BOTTEN. ohh gud så förbannad jag var. Då gick vi raka vägen därifrån. men gissa vad vi ser då, jo sequritas, Så vi vände och sprang. Som tur va följde dom inte efter oss.
Jävlar i gatan va sur jag var när vi cykla därifrån.
Då bestämde vi oss för att ge fan i cannor och bara köra med klibber. Så har det blivit i fortsättningen också, grymt roligt med klibbers
PEACE =)