2007-07-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sokratez
JAg o mina 3 balla graffarpolare skulle göra wholetrain. när vi e halvfärdiga kommer de 4 snutbilar och dom försöker gripa oss. vi alla 4 drar upp teleskopbatonger och springer mot dom.. 3 av snutarna hinner iväg men 1 får vi tag i. vi misshandlar honnom till döds och fortsätter me vårat wholetrain.

aa eller hur
Citera
2007-07-09, 14:47
Medlem
quinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TWR
aa eller hur

Det är lungt, det stinker ironi
Citera
2007-07-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Det är lungt, det stinker ironi

Word, men de känns lite som att dett är en tråd där man ska skryta om sina bravader så ja fläskade i ordentligt och broderade ut som en idiot
Citera
2007-07-09, 16:01
Medlem
quinns avatar
Citat:
Word, men de känns lite som att dett är en tråd där man ska skryta om sina bravader så ja fläskade i ordentligt och broderade ut som en idiot

Precis som jag trodde
Citera
2007-07-09, 17:29
Medlem
Citat:

annars vart de inte de som var riktigt meningen.
de var nog mest meningen att folk skulle berätta lite roliga historier man brukar ha på lager som kan vara ganska "spänande" och läsa om.
men men finns alltid folk som inte riktigt fattar saker o ting
Citera
2007-07-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseone
annars vart de inte de som var riktigt meningen.
de var nog mest meningen att folk skulle berätta lite roliga historier man brukar ha på lager som kan vara ganska "spänande" och läsa om.
men men finns alltid folk som inte riktigt fattar saker o ting

ja fattar, men de kommer bli en tråd där folk skryter, o då ska ja va värst
Citera
2007-07-10, 01:39
Medlem
Citat:
ja fattar, men de kommer bli en tråd där folk skryter, o då ska ja va värst

Snark!!
Citera
2007-07-10, 01:43
Medlem
erphermans avatar
Citat:
JAg o mina 3 balla graffarpolare skulle göra wholetrain. när vi e halvfärdiga kommer de 4 snutbilar och dom försöker gripa oss. vi alla 4 drar upp teleskopbatonger och springer mot dom.. 3 av snutarna hinner iväg men 1 får vi tag i. vi misshandlar honnom till döds och fortsätter me vårat wholetrain.

Hahaha, bästa man läst på länge.
Underbar avslutning.
Citera
2007-07-12, 04:23
Bannlyst
Hände för något år sen: Jag och två polare var bara ute en kväll, en sommarnatt. Vi börjar dra en halv stor målning på en skola, ingen knasar alla bara kör på. Jag ser en securtitas bil köra förbi skolan ca 50-75 m bort, eftersom det bara var kanske 4-5 m "kikhål" som dom kunde se oss på, så tänkte jag äh vafan dom såg oss inte , jag sa inget till de andra grabbarna så vi fortsatte köra. Precis när vi hade kört klart så körde det in 2 st securitas bilar in på den här skolgården vi var på, så vi sprang som allt vi var värda, in genom tomter, buskage, aa allting. Till slut så var vi framme vid polarens hus, och vi kunde gå in och skratta åt det hela, jag berättade aldrig att jag hade sett bilen.
Citera
2007-07-12, 17:15
Awaiting Email Confirmation
nexiums avatar
haha, roliga historier ni hade att berätta Bra läsning innan man går och lägger sig. Wiseone, diggar dina målningar fett mkt! :O
Citera
2007-07-19, 22:47
Medlem
var ute igår och kladdade i en enslig trång gångtunnel under tågspåret omgiven av tjock skog och knappt nått ljus alls, riktigt mörk jävel och väldigt läskig när man ärensam.

mitt i en throwup, helt inne i mitt egna artisteri så får jag en stark strålkastarerätt i ansiktet,rycker till utav helvete och är beredd att lägga benen på ryggen när jag ser att det är en kille som har gått med sin moppe och nu står med lyset i mitt ansikte och bara skrattar :P

hejjar på mig och går vidare. fett med adrenalin i kroppen fortsätter jag mitt kladdande
Citera
2007-07-19, 23:05
Medlem
Neffs avatar
Vet inte om de är så mycket att läsa men här är iaf några små händer som iaf var roliga då man upplevde dem

Var ute å målade en vägg igår natt med två polare, ligger i ett bostadsområde så vi målade sent eftersom det brukar vara mycket folk där i rörelse. Plötsligt hör polaren nått som han tycker låter som "nu är det kört" (berättade han efteråt) och rycker till som fan. Jag hörde ju att nån kom och eftersom man ser sin knas hoppa till som om han sett ett spöke gör ju att pulsen höjs rätt snabbt. Var själv beredd på att lägga benen på ryggen, då en snubbe i 20-25års åldern kommer gående runt hörnet.
"Tjenare grabbar!"
"eh..y-yo"
"Fan, står ni här å målar, blir de fint?"
"mjao, de blir de väl, är rätt mycket kvar..."
"Joo de ser fan bra ut, ja kommer tillbaka på vägen hem sen å kollar hur de blir"
"Aa visst, du kan kolla tunneln där borta vid *****, målade nyss där"
"Härligt, ja ska göra de. lycka till!"
(ungefär så gick dialogen)

För ett par dagar sen målade jag en barack vid 3 tiden, plötsligt hör vi någon komma cyklande, visar sig vara ett postbud, som verkar vara helt i sin egen värld och missar oss totalt trots att han cyklar 5-6m ifrån oss och burken skramlade. Polare och jag kollar på varandra och skakar på huvudet. Exakt samma sak händer några minuter senare då en joggare kommer förbi, vi fick inte ens en blick av snubben. Polare och jag kollar återigen på varandra och skakar på huvudet

Stod å fotade en målning idag, då kommer en gubbe med rullator gående mot mig, har kameran riktad åt hans håll.
"Hörru, nu fotar du inte mig va?"
"nänä, ja fotar bara väggen här" (han kom "bakifrån" väggen så han hade inte sett målningen ännu)
"Bra, för om du ska göra det vill jag ha betalt haha!"
"Nänä, jag fotar bara väggen"
"Jaja, men fota inte mig bara"
"Hehe, väggen som sagt"
Han går vidare och vänder sig om efter ungefär 10m
"Vadfan! Har när fan har dom målat här då?!"
"Ingen aning, vart de fint?"
*tystnad* *rullaterar sig vidare utan att se sig om*
Tror han insåg att de var jag som hade målat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera