2007-12-18, 13:29
Medlem
Ovärdeligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Nae det gör vi inte alls.../ En av knattarna...

Haha då får jag be så hjärtligt om ursäkt och be dig återkomma när du är 18
Eller vissa är ju korta till växten och hamnar i målbrottet något sent

God Jul!
Citera
2007-12-18, 23:13
Medlem
Daltarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
text ..

hehe, man hade ju inte blivit lite chockad :P

har själv inget att bidra med, förutom att man vurpat hejdlöst i leran ute vid den lagligaväggen i möndal och att snuten precis dykt upp då man släppt capsen efter lite taganda. Alltså inget intressant eller komiskt.
Citera
2007-12-18, 23:41
Medlem
AXLETTIs avatar
Haha, har alltid en tendens att inte ha koll på var man sätter fötterna under press så man har väl dragit några mindre graciösa vurpor och trampat i ett antal vatten/lerpölar när man varit ute och kladdat!
Citera
2007-12-18, 23:55
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltarn
hehe, man hade ju inte blivit lite chockad :P

har själv inget att bidra med, förutom att man vurpat hejdlöst i leran ute vid den lagligaväggen i möndal och att snuten precis dykt upp då man släppt capsen efter lite taganda. Alltså inget intressant eller komiskt.
Den gräsuppförsbacken är så JÄVLA irriterande och jobbig.. Dock har jag inte varit där när de varit alltför lerigt vill jag minnas. Fortfarande jobbig dock. Håller mig hellre till röda eller något fame...
Citera
2007-12-19, 16:20
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovärdelig
Haha då får jag be så hjärtligt om ursäkt och be dig återkomma när du är 18
Eller vissa är ju korta till växten och hamnar i målbrottet något sent

God Jul!

Vadå, i en panikartad situation låter vi alla som flickor... sen så fick jag en hiss i huvet så jag krympte lite oxå...hehe

Aaa god jul till dej oxå!
Citera
2007-12-19, 16:39
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vet hon att du målar och vad tycker hon om det? Hon skulle ju vara perfekt för att hålla knas om hon inte misstycker =D

det ar vell en helt annan sak.. min morsa skiter i att jag malar, hon kan anda inte gora nagot iochmed att jag ar myndig men inte fan foljer hon med ut och knasar?
Citera
2007-12-20, 16:56
Medlem
Ovärdeligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Haha, har alltid en tendens att inte ha koll på var man sätter fötterna under press så man har väl dragit några mindre graciösa vurpor och trampat i ett antal vatten/lerpölar när man varit ute och kladdat!

Jo det där är en riktigt klassiker
Har gjort ett antal sånna jag med. En gång stod jag och målade i en tunnel med igenompaserande bilväg in the middle of nowhere, sen dyker det plötsligt upp ett fordon och jag tar tag i väskan som står på marken brevid öppen och springer upp för en grässlätt och vipps så hade man fötterna uppåt och huvudet nedåt Burkarn,caps och skissen flög i en salig blandning ut över hela vägen medans en MOPED passerar förbi
Målar klart och sticker hem med ett leénde på läpparna åt min egna klumpighet
Citera
2007-12-20, 19:54
Medlem
Vandals avatar
Citat:

Haha känner igen det där, vurpade rätt bra på den där stenen precis vid staketet vid hagsätra i somras
Citera
2007-12-20, 20:20
Medlem
Citat:

Samma här . Jag och polaren var ute o tagade .. plötsligt dyker en bil upp och kör snabbt mot oss .. Vi kutar in till väg kanten och förtsätter in i en liiiten skogsdunge typ. De har precis lagt nå rör där och fyllt skiten med lera som luktade bajs , fick tvätta mina skor 3 gr i tvättmanskinen xD
Citera
2007-12-21, 01:16
Medlem
latsomfans avatar
var med om en ganska jobbigt jakt igår..
Det var mitt på dan, hade inte planerat att tagga något men hade iaf en marker i jackfickan(som man alltid har). Hade vart hos en polare, på vägen hem så fick ja syn på en saneringsbil, (i malmö, ni vet säkert vilken). Tänkte direkt att de skulle va gött o färglägga den lite, tvekade lite först och gick några varv runt bilen för att kolla var fan saneraren höll hus, såg honom inte så jag bestämde mig för att dra en snabb. En FBS fick de bli
mitt när ja håller på och skriver så hör jag
VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED,
vänder mig om och ser en arg jävla sanerare med sina rengörings medel i händerna.
han skriker.
STANNA HÄR DIN JÄVLA FITTA.
det var ju inte direkt vad jag planerat.
som tur vad så hade jag mina kära rullbräda med mig.
skejtade några hundra meter med gubben hack i häl, tar upp brädan i handen och slänger mig över ett staket, han försöker följa efter men vette fan var han blev av, ville inte direkt kolla bak, ja bara tänkte på att hoppa över staket efter staket. till slut pallade jag inte längre och sprang i en trappupgång. vilade lite där och ringde efter en taxi hem.
Vill inte ens tänka på vad den jäveln hade gjort om han hade fått tag i mig...
Citera
2007-12-21, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Hade vart hos en polare, på vägen hem så fick ja syn på en saneringsbil, (i malmö, ni vet säkert vilken).

Det är hårt o springa in i sin fiende nummer ett, eller? De hade tjänat en hel del på att skaffa ett garage för den bilen..
Citera
2007-12-23, 02:27
Medlem
latsomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
....fiende nummer ett..
korrekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto