2012-10-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Va, du menar inte att ni cyklade genom garnisonen? Sjukt coolt...
Era pajasar, att ens komma på tanken att råna en däckad person.
Jävla toys.

Instämmer... FuCkIn' ToYz, haha
Citera
2012-10-21, 22:25
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cracraa
Instämmer... FuCkIn' ToYz, haha

ni får gärna rätta mej men ordet toy betyder inom graff att man antingen är dålig på graff eller en ny writer. Och att jag försökte skriva detaljerat min historia om att vi cyklade genom garnisonen var mer så att folk skulle veta vilket område vi var i. Inte nått sätt att spela tuff på. men hur ni nu får det att jag är en toy för det kan ni väl ta och utveckla lite för mej?
Citera
2012-10-21, 22:54
Medlem
Dreamerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
ni får gärna rätta mej men ordet toy betyder inom graff att man antingen är dålig på graff eller en ny writer. Och att jag försökte skriva detaljerat min historia om att vi cyklade genom garnisonen var mer så att folk skulle veta vilket område vi var i. Inte nått sätt att spela tuff på. men hur ni nu får det att jag är en toy för det kan ni väl ta och utveckla lite för mej?

Först och främst verkar du inte gå på dina svenskalektioner, vilket du borde göra
Sedan brukar inte seriösa writers robba folk och skrika fuck aina när dom cyklar runt och skvätter färg.

Kvalitén på det som skrivs i graffitidelen är minst sagt pinsam.
Citera
2012-10-21, 23:12
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
kom på ännu en skojig sak som hände förra helgen när jag och tre andra var ute. Hade kört lite ´runt resecentrum i linköping. Hade tänkt att lira en målning vid muren nedanför ena kustpilen layupen. Men då jävlar blir de såklart knas vid yardet för några andra så vi drog lite längre bort och skulle gömma oss under en tunnel. men vi la upp en målning lite längre bort istället. Sen kom vi fram till att vi skulle hem. så när vi nästan var hemma så åker vi förbi en mack. Och jag cyklade lite bakom mina polare och helt plötsligt får dom cpryck och skriker tyst ''FUCK! AINA'' och jag svarade lugnt tillbaka ''hehe. aa fuck dom ass'' utan att jag visste hade dom sett att det stog en grisbil och tankade på macken. jag fick ryck också och cyklade som en jude tillbax till meine kompisar. såg att ena grisen som höll bensinslangen kastade iväg den och hoppade in i bilen. Vi kom ifrån dom efter en stund då vi hade delat upp oss två o två. Jag fick en jävligt dålig magkänsla under flykten och var tvungen att stanna o spy två gånger. men det gick. jag slurkade en läsk och allt var bra igen...

Sjukt toyigt att börja fly när man ser polisen. 99% får knas på det viset när de inte ens är eftersökta.
Citera
2012-10-22, 09:06
Medlem
test1fys avatar
Citat:

Äh tycker det var en schysst historia fick mig att tänka på tiden då man var toy. Det spelade ingen roll att det var en fullgubbe på 60 bast som började käfta, det var ändå värt att sitta hela natten och diskutera. Vad som än hände var det fett ballt, och det saknar jag. Ta vara på det, fetmamongo, för snart blir du gammal och bitter som oss.

Toy är du givetvis, du måste vara ödmjuk när du fortfarande är en yngling, lycka till att få respekt annars. Brukade säga "okej, jag är toy, men jag är ingen JÄVLA toy i alla fall".
Citera
2012-10-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamers
Först och främst verkar du inte gå på dina svenskalektioner, vilket du borde göra
Sedan brukar inte seriösa writers robba folk och skrika fuck aina när dom cyklar runt och skvätter färg.

Kvalitén på det som skrivs i graffitidelen är minst sagt pinsam.

Brukar seriösa WRITERZ aka klottrare inte robba folk? Vad fan är det för sak att påstå? Hur fan vet du hur andra lever sitt liv? Det har ju inget med klotter att göra knäppskalle.
Citera
2012-10-22, 10:50
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:

Toy kan också vara att man gör nån skit som sprider dåligt rykte bland andra writers. Tvivlar på att andra writers vill bli förknippade med rånare.
Citera
2012-10-22, 15:15
Medlem
Citat:

Haha, vad jag menade var inte att ni är dåliga på att måla eftersom det har jag ingen aning om.. Men att robba folk sådär är rejält fittigt och därför skrev jag så.. Toy är ett beteende för dom som håller på inom graff.. Är man dålig på att måla men har en bra attityd blir man sällan kallad toy..
Citera
2012-10-22, 15:31
Medlem
Citat:

Jajamensan, kanske drog den slutsatsen för att jag sett era målningar?
Citera
2012-10-22, 17:44
Medlem
Dreamerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrianoo
Brukar seriösa WRITERZ aka klottrare inte robba folk? Vad fan är det för sak att påstå? Hur fan vet du hur andra lever sitt liv? Det har ju inget med klotter att göra knäppskalle.

Nej, givetvis brukar de driva runt i stan, råna folk och skrika fuck aina.
Sådant beteende hitta du endast hos riktigt efterblivet folk eller småbarn.
Citera
2012-10-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamers
Nej, givetvis brukar de driva runt i stan, råna folk och skrika fuck aina.
Sådant beteende hitta du endast hos riktigt efterblivet folk eller småbarn.

Att göra personrån har inget med saken att göra, vad missade du? Resten är väl upp till dessa barn att göra men klart det finns klottrare som rånar folk? Det brukar inte vara klotterrelaterat när det gäller personrån.

Att säga writers tycker jag själv är toytema då vi bor i Sverige kan man säga klottrare eller om man vill, målare.
Citera
2012-10-22, 18:46
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrianoo
Att säga writers tycker jag själv är toytema då vi bor i Sverige kan man säga klottrare eller om man vill, målare.
Sorry för OT men eftersom vi bor i Sverige tycker jag att du kan säga leksakstema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in