2010-02-08, 20:58
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heislegend
massa nojj-snack
Varför är du så rädd för securitas?
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Jag förstår inte va min skiss har me denne händelse att göra :S ? Denna skiss är ny, gjordes i fredags eller lördags,
Händelsen skedde i höstas ? Förklara hur du menar
Det jag kan tänka mig att han menar är att såna som är så dåliga som du bör inte röra tågen.
Citera
2010-02-08, 21:31
Medlem
Citat:
Jag är inte en färsking, har målat tåg i huvudstaden tidigare, , polarna gör det ganska ofta så det är inte precis,first time..
bara grym otur att de kom precis då,och vi klara oss undan torsk.

heislegend: Hahah skönaste berättelserna !
Tur att ni klara er undan, men som sagt, bättre de där burkarna än torsk :P
Också haft otur tidigare att lagt sakerna under något, sen nästa dag har de flyttat på saken som man haft som skydd, o sakerna varit borta...

Dina tidigare upptåg har inget med din färskhet att göra, skissen är dålig alltså lär dina målningar vara dåliga.
Dåliga målningar dåliga panels. Och sakerna du skriver väger bara upp detta. No offence.
Citera
2010-02-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyLazy
Alla barnen hette Lars förutom Viktor, han hette Emil.

Citat:
Ursprungligen postat av kejken
Dina tidigare upptåg har inget med din färskhet att göra, skissen är dålig alltså lär dina målningar vara dåliga.
Dåliga målningar dåliga panels. Och sakerna du skriver väger bara upp detta. No offence.

Jo men jag lägger inte precis upp min tag och mina skisser på grejer jag ska lägga ute, här på internet om du tror det, och bara för jag gör en skiss behöver det ju inte betyda att jag lägger just den skissen på tågen eller att ja kan de bokstäverna bra..
Men jag skiter fullständigt i vad du tycker, så länge du inte kan visa själv va du gör så tycker jag att din kritik är ganska B..
No offence.
Citera
2010-02-08, 23:17
Medlem
avgass avatar
Citat:
Jo men jag lägger inte precis upp min tag och mina skisser på grejer jag ska lägga ute, här på internet om du tror det, och bara för jag gör en skiss behöver det ju inte betyda att jag lägger just den skissen på tågen eller att ja kan de bokstäverna bra..
Men jag skiter fullständigt i vad du tycker, så länge du inte kan visa själv va du gör så tycker jag att din kritik är ganska B..
No offence.
Man ser ju ganska enkelt på en skiss om en viss person kan måla eller inte. Svårare än så är det inte.
Sen finns det ju ingen gräns för när man kan börja kötta tåg, men jag tror dom flesta är överens om att du kanske borde skissa lite mera..
Citera
2010-02-09, 19:08
Medlem
labanlingons avatar
Haha kan ta en jag själv!

Det var i sensommar/höstas, jag och min käre crew kamrat skulle måla gods. Allt var precis som vanligt, lagomt taggade och lagomt fulla. Vi smög ner i yarden och började måla. Jag blev färdig någon minut före min kamrat, så jag tände en cigg och hålde "vakt". Jag hör något i buskarna några meter bort, men reagerar inte. När min sega kamrat väl är färdig och packar vi ihop våra grejer och ger oss av mot buskarna. Jämt en halvmeter ifrån buskarna, hoppar det ut en älgjävel! Jag kan lova att jag sket på mig både 1 och 2 gånger, något man alltid kommer minnas, no shit!
Citera
2010-02-09, 19:20
Medlem
Citat:
No offence.

Ok gubben, sluta vara så jävla ignorant och skissa lite mer. Självdistansen lär väll komma ikapp dig en vacker dag också.
Jag har aldrig sagt att jag är någon stilkung men jag känner i all fall till vad jag bör och inte bör göra.
Citera
2010-02-09, 20:23
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
Ok gubben, sluta vara så jävla ignorant och skissa lite mer. Självdistansen lär väll komma ikapp dig en vacker dag också.
Jag har aldrig sagt att jag är någon stilkung men jag känner i all fall till vad jag bör och inte bör göra.
Det dummaste man kan göra är väl ändå att INTE måla och bara skissa!?
Fixa feta skisser är ju inget problem, men vad hjälper det om man inte klarar av att hantera burkarna?
Med andra ord så är det ett sammspel mellan skissande och målande som gäller...
Citera
2010-02-09, 21:31
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhoenixRising303
Fixa feta skisser är ju inget problem, men vad hjälper det om man inte klarar av att hantera burkarna?

Ja att vara färsking och måla tåg är nog det bästa man kan göra!
Citera
2010-02-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet

han kanske menade fames och betongväggar..
Citera
2010-02-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhoenixRising303

självklart menade jag inte så, tänkte mer på att tågscenen kräver en viss prestanda för att inte ses som slöseri på tillfälle och stekning av plats, I alla fall i mitt tyckte. Men någon måste ju ändå måla på tågjävlarna
Citera
2010-02-09, 23:43
Medlem
jatacktilltjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labanlingon
Haha kan ta en jag själv!

Det var i sensommar/höstas, jag och min käre crew kamrat skulle måla gods. Allt var precis som vanligt, lagomt taggade och lagomt fulla. Vi smög ner i yarden och började måla. Jag blev färdig någon minut före min kamrat, så jag tände en cigg och hålde "vakt". Jag hör något i buskarna några meter bort, men reagerar inte. När min sega kamrat väl är färdig och packar vi ihop våra grejer och ger oss av mot buskarna. Jämt en halvmeter ifrån buskarna, hoppar det ut en älgjävel! Jag kan lova att jag sket på mig både 1 och 2 gånger, något man alltid kommer minnas, no shit!

hehe riktigt soft history asso vart med om något likande, fast med flera rådjur..peace
Citera
2010-02-10, 07:28
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Jag hängde upp mig på att han skulle skissa mera innan han gick ut och målade.
Men det blev aldrig sagt något om att han kanske hängde med lite mer rutinerade tågmålare, då gör det ju inget om man e en färsking
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in