2013-06-27, 00:43
Medlem
Mr.patss avatar
Några dagar sedan så käkade jag pizza och blev även väldigt sugen på att testa min nya skoputs. Sagt o gjort på vägen hem drog jag en kråka över en hel dörr med skoputsen som var fylld med svart nero. Drog sedan på locket och stoppa ner skoputsen i påsen... precis när jag lagt den i påsen och kollar upp inser jag att farbror blå rullar in på parkeringen där jag står med min skoputs och en färsk tag bakom mig. Blir till att kuta satan mot närmsta skog där jag sedan ramlar ihop och spyr upp en carlzone som jag precis innan smaskat i mig Droppar skoputsen i blåbärsriset och fortsätter kuta med spyan i halsen innåt mot skogen...efter kanske 15 minuter är jag igenom den förjävliga barrskogen som dessutom var blöt föratt det hade regnat. Jag traskar sedan hem dyblöt och spyfärdig föratt sedan ramla ihop på sängen hemma och somnar dirr.
Gick tillbaka dagen efter föratt kolla MEN DOM HADE BUFFAT FAAN. allt i onödan. Plockade även med mig skoputsen hem men den hade typ läckt ut all nero föratt bönderna som jobbar på boston skoputs inte kan konstruera täta skoputsar. JÄVLA SKIT DAG!
Citera
2013-06-27, 03:19
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Några dagar sedan så käkade jag pizza och blev även väldigt sugen på att testa min nya skoputs. Sagt o gjort på vägen hem drog jag en kråka över en hel dörr med skoputsen som var fylld med svart nero. Drog sedan på locket och stoppa ner skoputsen i påsen... precis när jag lagt den i påsen och kollar upp inser jag att farbror blå rullar in på parkeringen där jag står med min skoputs och en färsk tag bakom mig. Blir till att kuta satan mot närmsta skog där jag sedan ramlar ihop och spyr upp en carlzone som jag precis innan smaskat i mig Droppar skoputsen i blåbärsriset och fortsätter kuta med spyan i halsen innåt mot skogen...efter kanske 15 minuter är jag igenom den förjävliga barrskogen som dessutom var blöt föratt det hade regnat. Jag traskar sedan hem dyblöt och spyfärdig föratt sedan ramla ihop på sängen hemma och somnar dirr.
Gick tillbaka dagen efter föratt kolla MEN DOM HADE BUFFAT FAAN. allt i onödan. Plockade även med mig skoputsen hem men den hade typ läckt ut all nero föratt bönderna som jobbar på boston skoputs inte kan konstruera täta skoputsar. JÄVLA SKIT DAG!

Haha, känner igen mig med den rushen, har fått dragit ett par själv och varit duktigt nära på att dra en pizza, dock aldrig hänt ännu*
Citera
2013-06-27, 10:14
Medlem
muntiis avatar
Haha det gjorde jag på nyår och flera andra gånger. Jag har så dålig kondition xD
Citera
2013-07-07, 18:01
Medlem
PepsiMannens avatar
Tänkte bumpa i hopp om att någon har en historia att berätta!
Citera
2013-07-28, 14:17
Medlem
SuperSnabbts avatar
Det här är nog den skönaste tråden i graffiti delen, någon borde göra en bok av alla historier
Citera
2013-07-29, 12:55
Medlem
HeltDunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzInPantz
Jag har faktiskt en historia att dela med mig, som råkade inträffa denna kväll.
Jag och en polare var ute och målade vid ett stort plank i Skåne och det var ganska täckt med buskar och träd osv. Vi trodde alltså att ingen såg, men vi hade så klart fel.
En stund senare ser vi en man som står och glor på oss i jogging kläder och så klart piper vi iväg fort som satan.
En stund senare bestämmer vi oss för att fortsätta efter vi kollat runt i området och ''försäkrat'' att ingen var i närheten.
Så vi går in i denna lilla gränd igen med träd och buskar och ska precis fortsätta.
Och gissa vad som händer sen? Jo en extremt biffig man kommer och skriker på oss ''VAFAN håller ni på med?'' Vi båda 2 börjar skita knäck när vi inser att det inte finns någon väg att springa då han kom från ''ingången'' och emot oss. Han tar tag i oss hårt som fan och säger att han är polis och han sliter ner oss för en backe, då detta var vid sidan av en motorväg. Och när vi kommer ner så ser vi en man med 2 arga hundar stå och titta på oss. Och då säger han ''försök inte smita nu för då vet ni själva vad som kommer att hända'' Ja no shit.
De står och diskuterar vad de ska göra av oss och vad som kommer hända för oss härnäst, och så nämner en polis ''vet ni hur mycket det kostar att ta ner klotter, som ni kallar graffiti?'' Då svarade vi typ runt 5k, sen skriker hon ut ''nej min vän.. 50K!, så det blir 25k var''
Det var då jag insåg att livet var över .
Men sen kommer goda besked, vi hade tur. Dessa poliser var inte i tjänst så han hade ingen at ringa för de hade fullt upp med annat och de tyckte väl att det inte var nödvändigt att ta in oss till stationen då de inte ens hade en polisbil i närheten.
Så de beslagtog våra kannor istället och lät oss gå... Vi båda var i chocktillstånd och gick därifrån utan att ens ha lämnat ut namn, address, osv.

Man kan väl kalla detta ''tur'' ?

Huuuusslaaaaaad!
Citera
2013-07-29, 14:16
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltDunder
Huuuusslaaaaaad!

HAHAHAHaAHAHA, så jävla ägda, "de var inte i tjänst så de togg bara våra cannor"

Citat:
Ursprungligen postat av Xample
TEXT bryter jag upp hytten med en 4dm skruvmejsel och börjar köra utsidor med en 3a. TEXT

3a? 3mm? och hur fan brytter man de där konstiga låsen är väll nått sånt lås
http://oi44.tinypic.com/rsrgo1.jpg
Senast redigerad av SuperSnabbt 2013-07-29 kl. 14:29.
Citera
2013-07-29, 15:30
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSnabbt
3a? 3mm? och hur fan brytter man de där konstiga låsen är väll nått sånt lås
http://oi44.tinypic.com/rsrgo1.jpg

En trea är 3 cm, 30 mm om man så vill. En tvåa 2 cm osv.

Varför länkar du till en bild på en varm- och kallvattenkran?
Citera
2013-07-29, 16:10
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
En trea är 3 cm, 30 mm om man så vill. En tvåa 2 cm osv.

Varför länkar du till en bild på en varm- och kallvattenkran?

Lite svårt att hitta en bra bild på vad jag menade men tänkte på ett sånt lås som man kan öppna med öppna med en sån http://www.biltema.se/ProductImages/35/large/35-000_l.jpg
Kan man öppna gamla tubens förrarhytt med en sån?
Citera
2013-07-30, 02:41
Medlem
målar inte alls, men har en liten historia ändå!

jag var ute med en polare och åkte runt och fick en rolig idé att testa måla lite på den lagliga väggen i stan

åkte hem och hämtade gamla färgburkar vi hade hemma och åkte dit. var sen kväll då.

iallafall. satte igång och gjorde llite allt möjligt roligt. helt plötsligt hör vi en bil åka förbi. tänker inte mer på det. helt plötsligt kommer det två personer galoperandes mot oss och tar tag i oss och säger att vi ska lugna ner oss. är självklart poliser!

dem är hypeade som fan för att vi har målat och verkar vara som att "nu jävlar åker ni in". då förklarar vi att vi målar på en laglig vägg i stan som dem precis har satt upp, för det var en relativt nygjord vägg

då går en iväg och kommer sedan tillbaka och konfirmerar och ber oss om ursäkt och sen går lite skamset till bilen och åker iväg haha

var lagom rädda för vi var kanske 14-15 vid tillfället haha
Citera
2013-07-30, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kire94
målar inte alls, men har en liten historia ändå!

jag var ute med en polare och åkte runt och fick en rolig idé att testa måla lite på den lagliga väggen i stan

åkte hem och hämtade gamla färgburkar vi hade hemma och åkte dit. var sen kväll då.

iallafall. satte igång och gjorde llite allt möjligt roligt. helt plötsligt hör vi en bil åka förbi. tänker inte mer på det. helt plötsligt kommer det två personer galoperandes mot oss och tar tag i oss och säger att vi ska lugna ner oss. är självklart poliser!

dem är hypeade som fan för att vi har målat och verkar vara som att "nu jävlar åker ni in". då förklarar vi att vi målar på en laglig vägg i stan som dem precis har satt upp, för det var en relativt nygjord vägg

då går en iväg och kommer sedan tillbaka och konfirmerar och ber oss om ursäkt och sen går lite skamset till bilen och åker iväg haha

var lagom rädda för vi var kanske 14-15 vid tillfället haha
Det vart typ en unoosw 2.0
Citera
2013-07-30, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rewens
Det vart typ en unoosw 2.0

va? vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera