Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Det var en helt vanlig kväll satt vid datorn me en polare. Vi hade planerat att röra oss ut i det piskande regnet till en riktigt fet busstunnel. Dock var killen som vi ''sov'' hos föräldrar fortfarande vakna vid tolv men till slut så hade dom somnat. vi smög försiktigt ut och mötte upp en annan kille. Vi cyklade och cyklade igenom nästan hela stan och tll slut kom fram. Klockan var runt 3 halv fyra. Det var en lördag nat kommer jag ihåg så vi tog för givet att bussarna hade slutat gå men ack vad fel man kan ha. Men tillbaks när vi målar så hör vi att någon full kille snackar i luren. det blir tyst en stund och sen hör man en liten smäll och vi fick oss att han hade däckat så vi tänkte gå upp på bron och robba han på hans pengar o lite men när vi inte hittar honom så gick vi tillbaka men precis då så kommer en securitas och ser oss. vi tänker att de kommer bli knas för securitas ingriper sällan mot folk på gatan. Vi trodde han skulle ringa polisen. så vi cyklade in o dumpade burkar o annat bevis i skogen. Sen när vi hoppas att allt knas är över så drar vi och hämtar burkar o annat och fortsätter målningen i busstunneln. Då mitt i allt helvete kommer en buss och kör igenom tunneln och verkligen tvärnitar. Vi cyklar ståtligt snabbt ifrån platsen. Igenom garnisonen där polishuset är och hem igen. dyngsura lägger vi oss och pratar om händelsen...
Inte så rolig historia men en av dom jag har lagrat i mitt huvud...
Va, du menar inte att ni cyklade genom garnisonen? Sjukt coolt...
Era pajasar, att ens komma på tanken att råna en däckad person.
Jävla toys.