Är ny här på flashback, men någonstans måste man börja.
En sjuk kväll.
Jag och 2 andra polare i gamla cruet var ute en sommar natt för 2år sen och lira tunnel! Allting gick som planerat, hade 2 st som höll knas från varje sida, vi körde en ganska colorful piece med mycket nedlagt. vi var tvugna att lämna tunneln 2 gånger på grund av cyklister. När vi var klara taggade vi upp i skogen och dumpa alla burkar (alla var tomma, kanske någon slump) och när vi kom ner till tunneln igen står en piket buss och ut kliver stans tjurigaste snut. Han började tjafsa som vanligt och var allmänt sur och vi va väll lite kaxiga eftersom vi hatade honom, snutar kan vara jobbiga och sura, men han är värst. Gammal veteran som verkade tro att så fort vi mötte han på stan trodde han vi var ute på mission. Han hade rätt så bra koll på oss på den tiden. Men iallafall tillbaka till samtalet. Vi hade en ganska långt prat om vad vi hade gjort i skogen och vi sa att vi hade festat och alla var pissnödiga (dålig ursäkt men var rätt så dum då). Såklart trodde han inte på det och började diskutera piecen vi sa att den var fet och låtsade som vi inte sett den. Då började han "ljug inte, nu ljuger ni, erkänn bara att det var ni som gjorde den" efter 5mins blå nekanden så ville han söka igenom oss vi gav med oss eftersom vi inte hade något på oss. Han blev rätt så sur när han inte hitta något och började tjura och skrika och jag vet inte vad. Vi fnissade lite och till slut fick han syn på en av knas-hållarnas rygga och roffade åt sig den på direkten, och där i hittade han en stereo och började skaka på den och öppna CD-öppningen och undra "Har ni knark i den här? Kan de finnas cannabis här?". Så klart garvade vi och en kompis fick ur sig "Det hade väll du hittat? Eller har du gris-syn?". Snuten kollade lite argt på han och bara suckade och då klev kollegan ut. Det var en tjej hon bara tittade på oss och när vi hälsade, hälsade hon inte tillbaka. Då sa den tjuriga snuten "Jaja grabbar, nu orkar jag inte tjafsa med er, ni får gå nu men jag måste beslagta den där stereon". Vi garvade och kompisen gav den till han, då fnyste han bara och båda gick in och satte sig i bilen och sen körde iväg. Vi garvade väldigt mycket på väg hem och tyckte han var väldigt fånig. Efter en vecka fick kompisen tillbaks stereon. Sen levde vi NÄSTA lyckligt i resten av våra liv.
Kanske inte världens intressantaste målar-historia men tyckte själv det var rätt kul hur polisen behandlade oss då. Haha. Och ja min grammatik kanske inte är den bästa är väldigt trött nu så godnattish! Och hoppas det ändå var trevlig läsning.