2008-05-15, 15:56
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuaneLeeEvans
Jo!
Den filmen är riktigt najs!
Grovt Skadeverk, vet ej dock om den kanske heter 2 i slutet.
Fan vad jag satt och garvade när jag såg det, därifrån jag fick idéen med att smälla upp typ sånt tält vid en gång tunnel.
Sen är det väl bara å dra på sig arbetskläder och ha någorlunda lika kläder.
Jag tror inte att folk kommer att ifrågasätta vad man håller på med, om inte någon kommun nisse igår förbi och typ "va nu? vad är det för bygge vi har smällt upp här, måste åka in till kontoret och kolla *förvirrad* ".

Men annars så går det säkert bra, men det lär ju behövas göras mitt på dagen då kommunalarbetare brukar gå hem prick kl 16.00.
Kan ju dock bli jobbigt om man skulle få knas, men det är väl bara att springa och lämna grejerna. Jag misstänker att riktiga hardcore målare hade sett till att få tag i alla utrustning på mindre lagliga sätt än att gå till en butik och handla dom.

Självklart spekulerar vi bara i hur man skulle kunna gå till väga om det var så att man ville lackera en tunnel.
Ingen uppmaning till brott alltså.

Grovt Skadeverk 1 är det, ca 1 timme 14 min in i filmen hittar du det, jädra projekt
Citera
2008-05-15, 15:59
Bannlyst
riktigt najs i alla fall!
dom måste haft en jädrans historia att berätta sen!
Med tanke på hur många tåg dom hann måla ner!
Citera
2008-05-15, 16:18
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
sounds very nice. if somebody try this write in this subject

Varför leker du? Helt plötsligt börjar du skriva på kass engelska och kallar det för ditt modersmål?
Citera
2008-05-15, 23:19
Medlem
Här har vi en liten godbit om vad som hände med för cirkus en timma sen.

Jag o kompisen hade bestämt oss att gå till trash-house och kolla lite graffiti, vi väljer att gå på tågspåret dit.

När vi har gått på spåret och det är dags att hoppa över till cykelbanan, så får jag syn en lite spiraltrappa och tänker att vi kan gå ner den vägen.

Jag börjar gå ner för trappan och ser att det står en bil där och att det rörs sig något därinne. När jag tar mig en närmare titt så ser jag en rumpa i vädret som kliver av en gubbe med kuken i handen. Tjejen lägger sig på rygg o intar missionärställningen varpå jag börjar små skrika lite så att gubbe skulle höra mig, min kompis som nu står brevid skrattar som bara den så gubben och horan hör oss, gubben tittar upp och får syn på oss och försöker dölja sig så mkt som möjligt.

Sen hände det lite andra saker som jag inte orkar skriva

Edit: Synd som fan att man inte hade med sig kameran!!!
Citera
2008-05-15, 23:25
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagell
text

Haha, har varit med om en lite liknande grej faktiskt.. skulle måla ett ganska undanskymt elskåp. Jag traskar lugnt dit med musik i lurarna och upptäcker alldeles för sent att det ligger en naken gubbe och solar där jag ska måla, blev
ganska förvånad så stannade lite och kollade utan att riktigt vilja det själv :/
Citera
2008-05-16, 06:49
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtsomsatan
naken gubbe:/
Vilken chock alltså, Liknande har hänt mig, dock då var det typ en vandrande släktträff med Kolsvarta negers med Kostym och Kjol, blev Rejält tjockad (Felstav >_<)
Citera
2008-05-16, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
sounds very nice. if somebody try this write in this subject

"if somebody tries this" hade du skrivit om engelska vore ditt modersmål.
Citera
2008-05-16, 08:37
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HongKongKalsong
"if somebody tries this" hade du skrivit om engelska vore ditt modersmål.

Men alla vet ju att crewmates är stenhård och skriver på engelska för att det är c00lt.
Citera
2008-05-16, 14:11
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Men alla vet ju att crewmates är stenhård och skriver på engelska för att det är c00lt.

Han har inte gjort bort sig lite...
Citera
2008-05-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagell
Här har vi en liten godbit om vad som hände med för cirkus en timma sen.

Jag o kompisen hade bestämt oss att gå till trash-house och kolla lite graffiti, vi väljer att gå på tågspåret dit.

När vi har gått på spåret och det är dags att hoppa över till cykelbanan, så får jag syn en lite spiraltrappa och tänker att vi kan gå ner den vägen.

Jag börjar gå ner för trappan och ser att det står en bil där och att det rörs sig något därinne. När jag tar mig en närmare titt så ser jag en rumpa i vädret som kliver av en gubbe med kuken i handen. Tjejen lägger sig på rygg o intar missionärställningen varpå jag börjar små skrika lite så att gubbe skulle höra mig, min kompis som nu står brevid skrattar som bara den så gubben och horan hör oss, gubben tittar upp och får syn på oss och försöker dölja sig så mkt som möjligt.

Sen hände det lite andra saker som jag inte orkar skriva

Edit: Synd som fan att man inte hade med sig kameran!!!

Hahaha!
Citera
2008-05-17, 09:26
Medlem
Pl0xans avatar
Ska berätta en liten historia när jag o 2 polare va ute o lira lite . Vi hade precis stått o lirat vid ett rätt stort elskåp ele elhus, kommer inte ihåg vad det heter iaf men men då går en gubbe på 30-40 års åldern förbi med en hund vi gömmer hos backom elskåpet och han går förbi vi pustar ut och står kvar en stund sen går vi vidare efter gubben för vi skulle åt samma håll då klirrare till i väskorna som fasen och jag typ "Nej " jag tänkte att ja kanske kunde uppehålla gubben lite så jag fråga "Är du ute o går med promenadlimpan" en tax altså han ba aaaråå fan o grabbar jag vet vad ni har i väskorna såg ju er förut troru jag är blid haha o garva lite sen sa han att han va konstnär och uppskatta lite färg på gatorna så vi lunka vidare o sa hej då till den snälle gubben. haha första gången jag hör en vuxen som inte målar prata väll om graffiti har ni varit med om liknande någon gång så skriv gärna

Mvh Pl0xa
Citera
2008-05-17, 09:44
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Hibla Hibla Habla
Vilka slang, verkar ju skönt men att skriva "Vuxen" betyder att du är -18?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in