2012-07-15, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Haha hade en scarf på mig som jag drog upp över näsan samt luva på och mössa, funkar det med Jag tror dom har det, men det sket jag i just där dum som jag var, men hade som sagt ansiktet tänkt så dom får väl spekulera hur jag såg ut ibland gör jag sådana benga grejjer hehe.

Mvh
Hahaha
Citera
2012-07-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skid-mask
Haha skönaste historien Grattis till 1000 inlägg !

haha, tackar!
Citera
2012-07-18, 16:29
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Hur vågar du måla vidare när dom åkt förbi?

För att jag är gangster.
Citera
2012-07-18, 19:30
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
För att jag är gangster.
Yes you are
Citera
2012-08-09, 02:16
Medlem
Lite bump på denna tråd.

En gång när jag var ute för att ha en liten bombingrunda hamnade jag mitt i något jag tror var jakt på en annan målare. Efter jag har kört en busskur glider jag ner i en skogsglänt på en ganska smal grusväg. Det var mitt i natten och mitt på vägen en bit in kommer en bil sakta glidande och täcker hela vägen. Tänker först vad i helvete en bil gör här, är i stort sätt endast en gångbana. Inser dock fort att det är civvare som är ute på span ute i skogen av alla platser med bilen. De stannar upp när de når mig och vevar ned rutan, jag tänker bara "helvete, nu blir det väl visitation och skit". Hade grejerna på mig som sagt och förstod ju att man såg allmänt skum ut. Mitt i natten, mörka pösiga kläder, ute i en skogsglänt. Såg väl inte ut som den vardagliga nattjoggaren.

De kollar på mig med lite misstänksamma blickar och säger att de är från polisen. Jaha, okej, säger jag och frågar vad det försiggår om. De frågar om jag sett en person gå runt med en påse i området och säger att jag gärna får hålla koll efter en sådan person. Visst, säger jag och känner att jag gärna vill få detta möte avrundat fort. De kollar på mig och säger sedan något jag inte riktigt hörde, men det var något i stil med detta, "vi är efter den snubben ikväll så du kan vara lugn". Jag ger dem ett litet leende och sedan säger de adjö och glider vidare upp från skogsgläntan. Jag står kvar och ler fortsatt lite för mig själv efter detta lite halvskumma möte med polisen.

Bestämmer mig sedan för att bege mig hemåt utan att fortsätta, när jag kommer upp mot kvarteret ovanför skogen ser jag en färgad polisbil med blåljus påslagna. De åker runt och spanar runt hela området. Ser även samma civilare som drar förbi mig ännu en gång och kollar in mig lite grann.

Hoppas snubben klarade sig.
Senast redigerad av MbNa 2012-08-09 kl. 02:23.
Citera
2012-08-10, 17:31
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Lite bump på denna tråd.

En gång när jag var ute för att ha en liten bombingrunda hamnade jag mitt i något jag tror var jakt på en annan målare. Efter jag har kört en busskur glider jag ner i en skogsglänt på en ganska smal grusväg. Det var mitt i natten och mitt på vägen en bit in kommer en bil sakta glidande och täcker hela vägen. Tänker först vad i helvete en bil gör här, är i stort sätt endast en gångbana. Inser dock fort att det är civvare som är ute på span ute i skogen av alla platser med bilen. De stannar upp när de når mig och vevar ned rutan, jag tänker bara "helvete, nu blir det väl visitation och skit". Hade grejerna på mig som sagt och förstod ju att man såg allmänt skum ut. Mitt i natten, mörka pösiga kläder, ute i en skogsglänt. Såg väl inte ut som den vardagliga nattjoggaren.

De kollar på mig med lite misstänksamma blickar och säger att de är från polisen. Jaha, okej, säger jag och frågar vad det försiggår om. De frågar om jag sett en person gå runt med en påse i området och säger att jag gärna får hålla koll efter en sådan person. Visst, säger jag och känner att jag gärna vill få detta möte avrundat fort. De kollar på mig och säger sedan något jag inte riktigt hörde, men det var något i stil med detta, "vi är efter den snubben ikväll så du kan vara lugn". Jag ger dem ett litet leende och sedan säger de adjö och glider vidare upp från skogsgläntan. Jag står kvar och ler fortsatt lite för mig själv efter detta lite halvskumma möte med polisen.

Bestämmer mig sedan för att bege mig hemåt utan att fortsätta, när jag kommer upp mot kvarteret ovanför skogen ser jag en färgad polisbil med blåljus påslagna. De åker runt och spanar runt hela området. Ser även samma civilare som drar förbi mig ännu en gång och kollar in mig lite grann.

Hoppas snubben klarade sig.

Fast det behöver ju per automatik inte vara en klottrare för att han har setts stryka omkring med en påse i handen. Påsen kan ha varit fylld med öl, matvaror eller kanske tv-spel.
Citera
2012-08-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomRiddlle
Fast det behöver ju per automatik inte vara en klottrare för att han har setts stryka omkring med en påse i handen. Påsen kan ha varit fylld med öl, matvaror eller kanske tv-spel.

Visst är det så, var dock den känslan jag fick.
Citera
2012-08-10, 21:00
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Visst är det så, var dock den känslan jag fick.

Okej, du kan mycket väl ha rätt också.

OnT:

En kväll för ett par år sedan var jag en vän ute och bombade. När vi gått runt och bombat lite överallt så kommer vi till slut till ett par lägenhetshus. Där börjar min vän köra på en container av något slag medans jag bombar på någon bänk eller dylikt. Hur som helst så sladdar en bil upp framför oss och ut flyger en arg svart man som går emot oss med snabba steg. Jag svalde hårt och föreberedde mig på det värsta, dock så går mannen förbi mig och hugger istället tag i min vän. Han skriker till en början massa svammel. Sedan går han mot mig, tar mig i jackan och frågar hurvida jag och min vän är inblandade i en 4-hjulingsstöld som skulle ägt rum där för en kort stund sen. Nej svarar vi givetvis. Då får den mörke mannen syn på min väns påse och går emot honom, han sliter åt sig påsen och tittar ner i den (full med sprayburkar) när han upptäckt detta går han bananas och börjar skrika igen, han sliter sedan upp en stor kniv och håller den framför oss och vräker ur sig att han ska hugga oss och så vidare. Vi får sedan gå därifrån med löftet att aldrig visa oss där igen. Burkarna fick vi behålla också! Tror det här var 2010.
Citera
2012-08-10, 21:09
Medlem
AN-94s avatar
Citat:
Okej, du kan mycket väl ha rätt också.

OnT:

En kväll för ett par år sedan var jag en vän ute och bombade. När vi gått runt och bombat lite överallt så kommer vi till slut till ett par lägenhetshus. Där börjar min vän köra på en container av något slag medans jag bombar på någon bänk eller dylikt. Hur som helst så sladdar en bil upp framför oss och ut flyger en arg svart man som går emot oss med snabba steg. Jag svalde hårt och föreberedde mig på det värsta, dock så går mannen förbi mig och hugger istället tag i min vän. Han skriker till en början massa svammel. Sedan går han mot mig, tar mig i jackan och frågar hurvida jag och min vän är inblandade i en 4-hjulingsstöld som skulle ägt rum där för en kort stund sen. Nej svarar vi givetvis. Då får den mörke mannen syn på min väns påse och går emot honom, han sliter åt sig påsen och tittar ner i den (full med sprayburkar) när han upptäckt detta går han bananas och börjar skrika igen, han sliter sedan upp en stor kniv och håller den framför oss och vräker ur sig att han ska hugga oss och så vidare. Vi får sedan gå därifrån med löftet att aldrig visa oss där igen. Burkarna fick vi behålla också! Tror det här var 2010.

Fy fan när jag hade sätt kniven hade jag sprungit som den fege jävel jag är haha!
Citera
2012-08-10, 21:20
Medlem
Citat:
text

Obehagligt det där, knivar och galningar är inte att leka med
Citera
2012-08-12, 13:52
Medlem
UE.Raggers avatar
Finns en chromare som är halvfärdig i nyköping. För en vecka sedan så hade han dragit lines på en bokstav veckan senare hade han dragit lines på 3 dvs att han har fått knas 2 gånger. Skulle vilja höra hans version.
Citera
2012-08-23, 01:58
Medlem
Bombasystemets avatar
Hade målat fame och stack till en stadsfest efteråt. När vi skulle gå ut var det kontroll och polisen gick igenom ryggsäckar, Vi gick runt och gick ut igenom en annan ingång. När man är ca 5meter ute så säger några poliser åt oss att stanna och ber oss öppna ryggsäckarna Dom öppnar ryggan och ser vad vi har, Ger oss en utskällning ,tar våra person uppgifter, Fotograferar våra fingrar som hade färgfläckar på sig, Kollar våra register (Som var rena), Och sedan ber dom sina kollegor kolla efter färska tags av färgerna vi hade med oss. Sedan tar dom en skiss och ber oss komma med på urinprov. Vi övertygar dom om att vi inte har tagit några droger och säger att vi har bråttom hem. Sedan traskar dom iväg med alla våra burkar Men klantarna missade att kolla i mitt ytterfack på väskan, samt kroppsvisitera så 4 latexhanskar och 10 caps fick man iallafall behålla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in