tjena!
vet inte hur jag ska börja riktigt, men iallafall, så var jag och en polare ute vid yarden, tog den vanliga ingången strax efter kom vi in brevid godstågen, nu var de bara att ta sig in på spårområdet vi gick över de ''stora spåret'' där tågen kommer i väldig fart nu var de bara att springa jämsides med några vagnar sedan in mellan två andra. jag började pieca medans polaren höll utkik denna dagen var allt som det ska, fota lite göra en fet pose sedan samma utväg (kanske inte så smart om jag tänker efter nu)

nästa dag tänkte vi köra igen fast båda två, gårdagens tåg stod kvar så vi tänkte köra vagnen brevid och så fick de bli. jag skissa upp sen fylla, ja ni vet hur det går till. när vi nästan var klara skrek polaren till (rallare!) skyndade mig att göra klart packade ihop sen var de bara att springa för kung och fosterland, vi sprang längs med tåg spåret från yarden, när ett öresundståg kommer och tutar i väldig fart vi hukar oss ner väntar på att det ska köra förbi över ett stängsel gömmer oss i några buskar och pustar ut!