2012-03-05, 11:04
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsky
Surfa godståg? Fan va röj
var roligare än det låter
Citera
2012-03-08, 17:46
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
surfade godståg, bombade skiten ur en bensin-mack och röjjde med brandsläckare igår medan vi var skitfulla.

sen att man fick det på film gjorde att bakfyllan dämpade sig

Censurera och upp med den förfan!
Citera
2012-03-08, 18:20
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Censurera och upp med den förfan!
Håller med, upp med det, fort som fan ska det gå!
Citera
2012-03-08, 18:40
Medlem
PeaceLifes avatar
upp med skiten nu
det kommer bli värsta tjatet känns det som..
Citera
2012-03-08, 18:49
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
surfade godståg, bombade skiten ur en bensin-mack och röjjde med brandsläckare igår medan vi var skitfulla.

sen att man fick det på film gjorde att bakfyllan dämpade sig
Kan du vara så gullig att lägga upp den filmen här?
Citera
2012-03-08, 19:32
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Kan du vara så gullig att lägga upp den filmen här?
hujj vad alla vart sugna ja nu måste man väl nästan klippa ihop något
Citera
2012-03-08, 22:30
Medlem
s-koops avatar
Citat:
hujj vad alla vart sugna ja nu måste man väl nästan klippa ihop något

Bra där! Mycket förväntansfull nu!
Citera
2012-03-09, 01:42
Medlem
fredagsmys bokat!
Citera
2012-03-09, 02:01
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexanderrr
fredagsmys bokat!

Haha, mycket najs läsning här ja!
Kan berätta en snabb historia om när jag körde en roftop. Hade druckit den kvällen var rätt dragen men jag bestämde mig för att dra ut o måla en rooftop. Packade cansen o drog dit o vinglade upp för brandtrappan, det var vinter så taket var ganska halt så när jag hoppade över brandtrappan ner på taket faceplantade jag haha. Men tänkte lika bra att köra nu när jag är här! Så jag körde några skarrig t-ups sen hör jag ett skrik, en man med hund på en cykel väg skriker STANNA! Springer snabbt som fan ner för brandtrappan och in mot en liten skog. Mannen med hund måste ringt snuten för dem var där precis när jag kastade mig in i en buske. Sen springer det runt 2 snutar med ficklampor o lyser i buskarna, ligger där kanske 2-3 minuter sen får jag bara någon ide o tänker fuck it! Så jag tog en chansning o sprang längre in i skogen medans poliserna var lite längre fram o tittade bort. Sprang genom den lilla skogen o genom ett grustag, dumpar cansen där o min jacka med färgstänk på. Sen drog jag hem lungt och nästa dag hämtade jag cansen. Vet inte om detta är någon rolig historia, jag tyckte det var kul nu i efterhand när man tänker tillbaka.
Citera
2012-03-09, 13:36
Medlem
vandalares avatar
tjena!

vet inte hur jag ska börja riktigt, men iallafall, så var jag och en polare ute vid yarden, tog den vanliga ingången strax efter kom vi in brevid godstågen, nu var de bara att ta sig in på spårområdet vi gick över de ''stora spåret'' där tågen kommer i väldig fart nu var de bara att springa jämsides med några vagnar sedan in mellan två andra. jag började pieca medans polaren höll utkik denna dagen var allt som det ska, fota lite göra en fet pose sedan samma utväg (kanske inte så smart om jag tänker efter nu) nästa dag tänkte vi köra igen fast båda två, gårdagens tåg stod kvar så vi tänkte köra vagnen brevid och så fick de bli. jag skissa upp sen fylla, ja ni vet hur det går till. när vi nästan var klara skrek polaren till (rallare!) skyndade mig att göra klart packade ihop sen var de bara att springa för kung och fosterland, vi sprang längs med tåg spåret från yarden, när ett öresundståg kommer och tutar i väldig fart vi hukar oss ner väntar på att det ska köra förbi över ett stängsel gömmer oss i några buskar och pustar ut!
Senast redigerad av vandalare 2012-03-09 kl. 13:43.
Citera
2012-03-09, 14:34
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vandalare
tjena!

vet inte hur jag ska börja riktigt, men iallafall, så var jag och en polare ute vid yarden, tog den vanliga ingången strax efter kom vi in brevid godstågen, nu var de bara att ta sig in på spårområdet vi gick över de ''stora spåret'' där tågen kommer i väldig fart nu var de bara att springa jämsides med några vagnar sedan in mellan två andra. jag började pieca medans polaren höll utkik denna dagen var allt som det ska, fota lite göra en fet pose sedan samma utväg (kanske inte så smart om jag tänker efter nu) nästa dag tänkte vi köra igen fast båda två, gårdagens tåg stod kvar så vi tänkte köra vagnen brevid och så fick de bli. jag skissa upp sen fylla, ja ni vet hur det går till. när vi nästan var klara skrek polaren till (rallare!) skyndade mig att göra klart packade ihop sen var de bara att springa för kung och fosterland, vi sprang längs med tåg spåret från yarden, när ett öresundståg kommer och tutar i väldig fart vi hukar oss ner väntar på att det ska köra förbi över ett stängsel gömmer oss i några buskar och pustar ut!

Du lever upp till ditt namn i alla fall Öresundstågen är smaskiga varelser
Citera
2012-03-11, 21:14
Medlem
D-LAs avatar
Kom nyss hem,

stack ut kl 7 då det redan var mörkt och tog mig snabbt till ett område nära mig som jag spanat in i flera dagar nu.

Jag klättrade upp på plåttaket över trappan och stod nu inför en stor, brun tegelvägg.
Efter ett tag så märkte jag att det stod en bil på en lidlparkering med ljuset på riktat mot mig, jag sket i det då det inte var så mycket kvar att göra.

Höll på å fylla i mina sista två stora bokstäver när jag hör bilen gasa fort som fan mot återvinningscentralen bredvid mig, jag tänkte inte så mycket på det, trodde det var mest nån blattekille med ny bil, när han sen stanna bredvid mig nere på marken, så frös jag till.

5 sekunder går... han vevar ner rutan och skriker "Polisen, stanna där du är vi har en bil på andra sidan"

Jag tar burkarna hoppar ner från taket, landar med handflatorna på asfalt,( skriver med högerhanden) och kutar allt vad jag kan, han kör efter mig ett tag, sen stannar han.

Jag hör sedan detta: HAHAHAHHAAH vilken kille hahahahah som du kutar hahahahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in