2012-07-04, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plastpistol
Duger säkert:

Var på en närliggande skolgård och lira fotboll mot ett plank där. Hade tidigare (för några månader sedan) dragit en del tags där med en penna som jag nu hade med mig. Däremot hade jag inte gjort något skadeverk ännu. Men när jag väl står där å sparkar på bollen ser jag en vit bil stanna upp mitt framför ingången till skolgården. Kollar på den då jag ser 3 igen kända prickar, ut kliver även en väktare som snackar i telefefon och börjar gå mot ingången. Jag tänker mest på att ngn kanske ringt för dom trott att jag höll på med ngt, och sedan att de fanns tags i samma kulör som jag hade på pennan i min ficka. Så utan några tankar dumpa jag pennan och kutade iväg med min lilla boll. Gick tillbaka efter att ha gömt mig på McDonalds en kvart, för att hämta pennan. Då svansa det runt en hel del poliser med hundar och skit. Visade sig att det var inbrott i närliggande hus där.. Bra nojjig ska man va!

Cannabis
Citera
2012-07-13, 19:55
Bannlyst
Skulle ut och måla elskåp mot tågspåret,tar upp en chrome och börjar köra ett par sköna letters har fyllt 3 av 4 bokstäver då jag hör en bil närma sig , gömmer mig i en slags "stig" inne i buskarna/skogsdungen . och tro fan att det är en civil bil. Vet inte vad dom gör ute på vischan kl 3 på natten. Iaf blir nervös som fan och kryper längre in i skogsdungen. Dom stannar bilen och står säkert där en 2-3 minuter på tomgång. Efter ett tag så kör dom sakta som fan därifrån,gjorde klart piecen och drog snabbt sen.
Citera
2012-07-14, 03:30
Medlem
Simpeltnamn95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themessage
och tro fan att det är en civil bil.
Förlåt, men detta var lite kul...
Citera
2012-07-14, 10:08
Medlem
kiluss avatar
Citat:
Skulle ut och måla elskåp mot tågspåret,tar upp en chrome och börjar köra ett par sköna letters har fyllt 3 av 4 bokstäver då jag hör en bil närma sig , gömmer mig i en slags "stig" inne i buskarna/skogsdungen . och tro fan att det är en civil bil. Vet inte vad dom gör ute på vischan kl 3 på natten. Iaf blir nervös som fan och kryper längre in i skogsdungen. Dom stannar bilen och står säkert där en 2-3 minuter på tomgång. Efter ett tag så kör dom sakta som fan därifrån,gjorde klart piecen och drog snabbt sen.
Vad menar du med civil bil?(särkrivning...)
Vanlig svensson eller civil polisenbil?
Citera
2012-07-14, 12:02
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:

Åhh har vart med om precis samma för nåt år sedan goda tider

Citat:
Ursprungligen postat av kilus
Såklart han menar polisbil
Citera
2012-07-14, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kilus
Polisbil. Rätt så konstigt att dom är ute i skogen/på landet 3 på natten
Citera
2012-07-14, 21:23
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Polisbil. Rätt så konstigt att dom är ute i skogen/på landet 3 på natten
Någon kanske ringt dit dom pga. en misstänksam klottrar ungdom. Folk är inte så dumma som du tror kanske?
Citera
2012-07-14, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Någon kanske ringt dit dom pga. en misstänksam klottrar ungdom. Folk är inte så dumma som du tror kanske?
Inge hus i närheten,ingenting skog på båda sidorna det närmsta huset är långt ifrån.
Citera
2012-07-14, 21:54
Medlem
Jag var benzad och full samtidigt så fick jag något slags flipp och gick och bomba sönder Ica Supermarket kl 6 på kvällen när det var folk där inne, jävlar vad personalen börja jaga mig, riktigt dumt gjort när man tänker på det såhär efterhands Nära på att torska men det gick bra hehe.

Mvh
Citera
2012-07-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Jag var benzad och full samtidigt så fick jag något slags flipp och gick och bomba sönder Ica Supermarket kl 6 på kvällen när det var folk där inne, jävlar vad personalen börja jaga mig, riktigt dumt gjort när man tänker på det såhär efterhands Nära på att torska men det gick bra hehe.

Mvh
Shit bre , men finns det inte en hel del kameror vid de flesta matbutiker nu för tiden?

Eller gick du in med rånarluva
Senast redigerad av La-Bomb 2012-07-14 kl. 22:21.
Citera
2012-07-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Shit bre , men finns det inte en hel del kameror vid de flesta matbutiker nu för tiden?

Eller gick du in med rånarluva

Haha hade en scarf på mig som jag drog upp över näsan samt luva på och mössa, funkar det med Jag tror dom har det, men det sket jag i just där dum som jag var, men hade som sagt ansiktet tänkt så dom får väl spekulera hur jag såg ut ibland gör jag sådana benga grejjer hehe.

Mvh
Citera
2012-07-15, 11:21
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Haha hade en scarf på mig som jag drog upp över näsan samt luva på och mössa, funkar det med Jag tror dom har det, men det sket jag i just där dum som jag var, men hade som sagt ansiktet tänkt så dom får väl spekulera hur jag såg ut ibland gör jag sådana benga grejjer hehe.

Mvh

Haha skönaste historien Grattis till 1000 inlägg !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in