vet inte om det är ngn bra historia men men
jag och 2 kompis hade varit ute ungefär 3timmar innan båda av som skulle hem då , vi hade varite ute och målat på det lokala spåret så att säga , men men , vi när jag skulle hem så tänkte jag ,"fan vad tråkigt det är att gå".
så såg jag en områdesskylt som jag helt tom så jag tänkte att jag skulle kunna sätta en Throwup med Spritpennor om man nu kan kalla det så på skylten
medans jag höll på så gick en svensson förbi med en mobil i handen , och han såg mig , så jag gav han tummen upp , och forstsatte , han tittade intensivt på mig -.-.
efter 2minuter hör jag en bil som kör riktigt sakta , så jag drar bort huvet från målningen och kikar lite så efter typ 10 sek så ser jag att det är en väktarbil
jag dra ner pennorna i fickorna och går in i ett buskag , så följer bilen efter mig åt det hållet jag går , sen när jag dumt märkte att han stannat och är ute ur bilen och skriker utavhelvete på mig , springer jag som ett skott åt andra hållet , men denna lille väktaren var snabb som en hund eller ngt , för jag fick springa minst 5minuter innan gubben blev trött själv var jag helt slut och gömde mitt målningsmatrial i en buske , och stannade i en trädgården i 40min minst innan jag vågade mig fram igen ;P
Inte så mkt till en historia men men