2007-11-11, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paradisen
Javisst ja. Jag har då aldrig sett en 15 åring spöat ner en 2 meters biff på 100 pannor. Men ahh, det här är ju Flashback

Haha 15 år Nej , men jag hade en kofot i moppen
Citera
2007-11-11, 22:25
Bannlyst
Det var en regning lördag 2007.
Jag och en utav mina polare hade tänkt dra och fame'a lite i en övergiven fabrik.

Vi strävar mot målet på fots, vi går igenom täta dungar utav diverse växter.När vi sedan kommer till vad som liknar en parkering till den övergivna fabriken så märker jag, att det börjar krypa på benet.Jag kollar ner och fårse att det sitter 2-3 fästingar på vaden ( Hade shorts ).Pinsamt nog så får min polare sätta sig på knä och plocka bort fästingarna, samtidigt som jag står med öppen mun och skriker : aaahhhhhhh ( Ja ni kan ju tänka själva hur det såg ut ).

Vi lägger burkarna vid ett halvsynligt ställe och cirkulerar runt platsen för att hitta en relativt okej spot.Vi hittar en hyffsat bra spot som är längst upp i byggnaden.Vi går och hämtar cansen och springer upp för en trappa.

Vi börjar skissa upp bokstäverna när vi ser en bil som brommsar in ( vi har ju ganska bra översikt ).Så vi ställer bort burkarna, och ser att det är två personer som traskar in i byggnaden.Vi hör/ser hur dem kommer närmare och närmare, och under den tiden så såg vi inget ställe att gömma oss, förutom ett hål som min polare hade upptäckt ( Kolsvart ).

Min polare kryper in fort som fan, och jag hör hur han skriker om något, men jag hoppar in jag med.Och tro fan det är som en " rutschekana " som leder ner i vad som ser ut att vara en stor källare.Nu är vi väl i säkerhet tänkte vi, så vi cirkulerar och letar efter en väg ut men vi hittar tyvär ingen.

Så efter mycket kämpande så har jag lyckats kravla mig upp igenom " rutschekanan ".När jag sticker ut huvudet så kollar jag upp och får se 2 stycken biffiga killar i solglasögon och tattueringar.Så jag glider ner och ramlar över min polare.Efter ca 1-2 timmars väntande så vågar vi oss upp igen ( Notera att inte mobilen funkade ).Vi gör klart våra målningar och traskar hemmåt

En idag kan jag inte fatta vad rutschekanan var till för.Möjligtivs så skickade dem väl ner skräpiga tegelstenar där igenom ( Det var ett gammalt tegelbruk ).Det var allt jag hade att komma med!

Förlåt för stavfel!
Citera
2007-11-12, 17:33
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvPoker
Det var en regning lördag 2007.
Jag och en utav mina polare hade tänkt dra och fame'a lite i en övergiven fabrik.

Vi strävar mot målet på fots, vi går igenom täta dungar utav diverse växter.När vi sedan kommer till vad som liknar en parkering till den övergivna fabriken så märker jag, att det börjar krypa på benet.Jag kollar ner och fårse att det sitter 2-3 fästingar på vaden ( Hade shorts ).Pinsamt nog så får min polare sätta sig på knä och plocka bort fästingarna, samtidigt som jag står med öppen mun och skriker : aaahhhhhhh ( Ja ni kan ju tänka själva hur det såg ut ).

haha
Citera
2007-11-12, 21:12
Medlem
Citat:
Text
Väldigt inspirerande

Vilka var killarna igentligen? Och vilka slags killar har glasögon inne i ett hus? NÄR DET REGNAR?

Kul historia iaf
Citera
2007-11-12, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
Väldigt inspirerande

Vilka var killarna igentligen? Och vilka slags killar har glasögon inne i ett hus? NÄR DET REGNAR?

Kul historia iaf

Tackar i efterhand har jag fått höra att det är många langare som håller till där nere.Och silbrillorna, jadu, det kan jag faktist inte svara på
Citera
2007-11-12, 22:16
Medlem
Citat:
Tackar i efterhand har jag fått höra att det är många langare som håller till där nere.Och silbrillorna, jadu, det kan jag faktist inte svara på

hmm, intressant. Vart har du klottrat i landet igentligen?
Citera
2007-11-12, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
hmm, intressant. Vart har du klottrat i landet igentligen?

Hemliss, från Malmö till Norrland
Citera
2007-11-15, 22:29
Medlem
bunzizs avatar
NU jävlar är ni fast D:

Jag och en polare skulle då ut och måla en vacker vinterkväll för 2dagar sen vi skulle gå till en helt ren tunnel som hade blevit nybyggd , tillfots vi gick med dom ända tankarna på tunneln , när vi väl då kom fram så började min polare på sitt mästerverk , och jag på mitt , så hör vi en moped närma sig , vi går lungt därifrån tills han är borta och börjar igen , då hör vi några gubbar närma sig vi blir skraja som fan och springer och gömmer oss igen , så gick vi tillbaks när dom hade gått , sen började vi då igen då ser vi en bil åka in på trottoaren , vi blir skraja för vi ser att det är Securitas bil , vi skuttar där ifrån i snabb fart så kommer en annan väktarbil från andra hållet vettefan hur dom kunde komma det hållet med men det kunde dom visst
dom hoppar ur bilen och jagar oss minst igenom hela stan .
till slut så är dom äntligen bort efter 20minuters springande genom svår terräng ;D
precis när vi tror faran är över kommer en till väktarbil runt hörnet , vi försökte spela oskyldiga men det sprack dirr , så var det att springa igen ;D efter 4min springade genom en skolgård så var dom borta , efter denna lilla händelsen så kmr jag nog inte måla på ett tag ...
VRF ska vanligt folk hata Graffiti? Riktigt konst
Citera
2007-11-15, 23:46
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunziz
Jag och en polare skulle då ut och måla en vacker vinterkväll för 2dagar sen vi skulle gå till en helt ren tunnel som hade blevit nybyggd , tillfots vi gick med dom ända tankarna på tunneln , när vi väl då kom fram så började min polare på sitt mästerverk , och jag på mitt , så hör vi en moped närma sig , vi går lungt därifrån tills han är borta och börjar igen , då hör vi några gubbar närma sig vi blir skraja som fan och springer och gömmer oss igen , så gick vi tillbaks när dom hade gått , sen började vi då igen då ser vi en bil åka in på trottoaren , vi blir skraja för vi ser att det är Securitas bil , vi skuttar där ifrån i snabb fart så kommer en annan väktarbil från andra hållet vettefan hur dom kunde komma det hållet med men det kunde dom visst
dom hoppar ur bilen och jagar oss minst igenom hela stan .
till slut så är dom äntligen bort efter 20minuters springande genom svår terräng ;D
precis när vi tror faran är över kommer en till väktarbil runt hörnet , vi försökte spela oskyldiga men det sprack dirr , så var det att springa igen ;D efter 4min springade genom en skolgård så var dom borta , efter denna lilla händelsen så kmr jag nog inte måla på ett tag ...
VRF ska vanligt folk hata Graffiti? Riktigt konst

Haha, härlig känsla man får när man kommer undan jue! Klart du ska ut å köra igen, du kan ju inte låta nått sånt förstöra din "karriär"
Citera
2007-11-17, 03:30
Medlem
bunzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Haha, härlig känsla man får när man kommer undan jue! Klart du ska ut å köra igen, du kan ju inte låta nått sånt förstöra din "karriär"

Ingen idiot såg oss , hur fan kunde 2 st bilar komma igentligen , måste nog sluta måla
Citera
2007-11-17, 13:39
Medlem
Paradisens avatar
Var ute igår kväll. Först drar polaren ner under tunneln och kör sitt. Kommer 2 gamlingar så jag signalerar för att sedan dra ner och säga till. När de har gått några meter från platsen fortsätter han. Han blir klar och går upp. Då är det min tur att gå ner. Jag drar konturer, fyller i. Börjar köra konturerna på bakrunden, fyller i lite då jag hör nått ljud. Kollat åt det hållet och ser en joggare . Går snabbt upp med väskan och kannan upp till polaren, blir lite lack för att han inte sa till. Men de hade han tydligen gjort, men inte tillräckligt högt

Vi traskade då hem, för att sedan gå tillbaka en timme senare. Men det orkade inte jag, så vi somna Får göra klart den ikväll eller imorn.
Citera
2007-11-17, 14:23
Medlem
fartfaces avatar
låter lite nojjigt att dra hem för en joggares skull gör klart den idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in