2010-06-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lodare101
haha, tänkte bara komma med en historia.

Alla historier är sköna att läsa!
Keep up!
Citera
2010-06-13, 18:30
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
...visst lycka till med det du

Att visa att man är helt jävla galen är bättre än att lägga sig och få stryk. Så fort någon lägger sig i det du gör och på något sätt antyder att dem kommer försöka skada eller köra ett envars emot dig så är det bäst att göra dem så illa så möjligt om du har chansen.
Citera
2010-06-13, 19:37
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Att visa att man är helt jävla galen är bättre än att lägga sig och få stryk. Så fort någon lägger sig i det du gör och på något sätt antyder att dem kommer försöka skada eller köra ett envars emot dig så är det bäst att göra dem så illa så möjligt om du har chansen.

okej... fast jag är inte helt jävla galen och kan inte ljuga/bluffa för 5 öre... annars är det ju en toppen ide!
Citera
2010-06-13, 20:51
Medlem
Iamyourss avatar
Har en story jag kan dela Hade vart o målat mitt på dagen med två polare, stället va ganska undangömt och låg bakom en skogsdunge så vi tog god tid på oss. När vi var klara tog jag mina cans, och vi gick ut ur skogsområdet och ner till en väg som ledde till bussen. Men eftersom jag håller det jävligt lågt att jag målar så villie jag inte komma hem med en väska fylld med använda sprayburkar(bodde hemma vid detta tillfälle) så jag gömde dem i en buske vid vägkanten för att komma och hämta dem nästa dag. mina två polare bar inte på några cans.
Och vem fan rullar upp för backen 1 halv minut efter jag gömt mina burkar om inte en snutbil, jag och mina polare blir så jävla förvånade/skraja att vi tvärt stannar upp, detta ser polisen och saktar in bilen, kör långsamt tittande förbi oss, vi går på och hoppas att de inte ska stanna oss. bilen fortsätter men vänder i backen, kör tillbaka och stannar oss. Nu är det fan kört tänkte jag, och började redan komma på en ursäkt till vart vi vart. tänkte på o springa men mina polare va inte med på det isf. vi alla tre gömde våra sprejfärgade händer i fickorna och såg så oskyldiga ut som vi barra kunde fast att jag var så skraj att jag darrade. men som tur var hade det ingenting med målandet att göra, nån jävel hade rånat en affär i närheten och signalementet stämde in på mina två polare ( som båda är svarta) tog våra personnr o sånt och sen var det inget mer med det. Men jävlar va darrig jag blev, var ju rätt ung när det hände... jävligt rolig tråd för övrigt!
Citera
2010-06-18, 22:00
Medlem
bannemans avatar
när jag bodde hemma så hade jag och brorsan varit och handlat, jag hade några cans i ryggan och bestämde mig för att graffa lite vid ett hus brevid skogen(jag bodde i ett hus på andra sidan skogen) . när jag nästan var klar hörde jag att det prasslade i buskarna och tankarna föll ju direkt på securitas som brukade åka förbi där och jag fick hjärtklappning, sen hörde jag brorsan mumla något och jag pustade ut och fortsate.
Citera
2010-06-20, 19:04
Bannlyst
Kommer ihåg en gång när jag var ute med flera av mina kompisar. Vi drog till några tunnlar och körde, Första tunneln gick fint sen gick vi till en annan i närheten. Där inne kör jag klart och sen går lite längre bort(3-4meter) Medans en av mina polare fortsätter köra. När jag står där uppe ser jag en annan kille som drog en tagg och gick fram och snacka lite med honom medans vi pratar så kommer en civilbil med två poliser i och min kompis står kvar i tunneln och kör, De ser honom efter typ 1 minut och springer efter honom och skriker POLIS STANNA! Min polare gav upp och stanna så de tog honom men jag sprang som fan för de båda hade ju sprungit efter honom och då hade jag 5-10 sekunder på mig att dra vilket jag gjorde Kommer ihåg att 2 polare som stod kvar där och polisen gick upp till de sen och fråga ''Var gick den tredje killen?'' och då sa en av mina polare ''Vet inte han bara försvann'' Och då sa en av poliserna(tjejen) ''Han måste ha varit jävligt snabb''. Skrattade som fan när de berättade det för jag är rätt kraftigt byggd och inte så snabb.
Citera
2010-06-21, 04:14
Medlem
Stog och lirade en tunnel med en riktigt noijjig polare. Det var fest i någon lägenhet ca 100m bort, för varje skrik som kom därifrån så sprang han snabbt till slutet av tunneln och skrek "KNAS!!!" Efter han gjort så ca 8-9 ggr så tog jag tag i honom och sa åt han att lugna sig lite, det är fan fest, klart dom skriker?

Han lugnar sig, vi kör på. Linear upp, skugga, och börjar lägga seconds. Efter seconds på halva piecen så kommer två cyklar från "blindsidan" av tunneln och en skriker "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH" eller nått liknande. Min polare sticker direkt, såklart... Han undrar vad fan jag pysslar med och om han ska ringa polisen, (det som jag misstänker var hans fru cyklar ut ur tunneln och ställer sig utanför) jag förklarar lugnt och sansat att tunneln bara blir finare med lite färg i och att jag alldeles strax var klar, så det var ingen idé att ringa polisen då jag redan skulle vara kilometervis borta vid tillfället de skulle anlänt. Han bad mig även att ta av mig min maskering (Halsduk över munnen) men jag sa att jag inte ville göra det då jag inte ville att han skulle få en bild av mig. Han kallade mig fegis och fortsatte dividera.

Lite osäker då man inte hade sin kompis vid sin sida så börjar tankarna snurra i huvudet när han fortsätter snacka om att ringa snuten och plötsligt (som om han hade Tourettes) skriker han "RING POLISEN VIVIANN! RING POLISEN!!!!!" och kliver av sin cykel och tar ett steg mot mig. (Nu går allt väldigt fort, Han var riktigt grov vägde säkert 100-120kg) och då han tar steget mot mig tänker jag att jag inte har en chans om han tar tag i mig och brottar ner mig, och vad skulle hända om jag slog till honom? (antagligen hade han hatat graffiti ännu mer och tagit ut det över någon stackars 12-årig pojke som drar sin första piece, eller nått). Som sagt var jag inte lika säker utan min kompis så jag springer. Fintar hans jävla fru och hör bakom mig "STANNA DITT JÄVLA SVIN". Jag springer ett par hundra meter och stannar för att hämta andan och tänka då han kommit ur synhåll.

Står och andas ut, och till min stora förvåning så ser jag denna köttbulle och cyklar i 190Km/h rakt emot mig. Jag fortsätter springa och han följer efter och skriker diverse glåpord. Jag inser att jag aldrig kommer springa ifrån honom om jag fortsätter springa på vägar och springer runt ett hörn och snabbt som fan in på en tomt. Över till nästa tomt, nästa, nästa och ungefär här fastnar jag i ett jävla staket då jag var ordentligt utmattad av att pulsa snö. Halvjoggar genom nästa gård och ut på en stor väg, hör en bil och använder mina sista krafter till att springa över vägen och slänga mig över staketet till nästa gård.

Ligger ett par minuter och pustar ut. Men efter kanske 10minuter så kommer jag på att jag inte alls är så långt ifrån tunneln jag målat och antagligen kommer polisen leta här. Så jag reser mig upp och kollar runt. Verkar lugnt. Hoppar över staketet och joggar in på en mindre väg. Puh! Jag klarade mig undan gubbjäveln tänker jag och springer ganska snabbt till närmaste busshållplats för att ta bussen hem. Fast först dumpade jag burkarna i skogen.

Det som händer nu har jag inte fattat hur det gick till....
Jag står och väntar på bussen, det är ca 20min kvar. Då ser jag två cyklar komma från det håll jag kom ifrån. (ca 100m bort) jag blir ju såklart rädd, men lugnar mig med att "gubben" säkert är och snackar med snuten just nu. Men icke. Det är samma jävla köttbulle på cykel och jag reser mig upp och börjar springa (redan dödtrött). Då hör jag hans jävla röst igen "JÄVLA UNGJÄVEL STANNA FÖR I HELVETE!!!" Pinnar på ännu mer, men jag känner att jag inte kommer orka springa så länge till. Springer in på någon väg och springer upp till ett elskåp som ligger vid ett par träd på ett "berg" typ. Gömmer mig bakom. Ser hur han cyklar mot dit jag sprang och sen svänger vänster genom en tunnel. Andas ut, men är fortfarande rädd. Ser hur hans fru kommer efter en minut eller så och cyklar samma väg. Känner hur telefonen vibrerar i fickan men jag törs inte svara.

Efter kanske 30min så vågar jag gå ner från mitt gömställe och går genom samma tunnel de cyklat igenom. Går igenom en skog och vidare till en skola. Nojjig för minsta lilla bil (då detta var på det område jag målat) så gömde jag mig var jag än kunde. Springer fram till busskuren, kollar när bussen går, "Fan också, 28min, missade den precis!" springer över vägen och in i ett soprum. Står och trycker i 10min innan det öppnas ett fönster och en tjej börjar röka. Då märker jag att i fönstret under så står det en äldre herre och kollar surt på mig. Jag ber till gud att han inte ringer till snuten och säger att det står någon "ligist-unge" i deras soprum. Det åker förbi ca 2G4S bilar 1snutbil och 150 000 taxi bilar (kändes det som :P) Jag får ett samtal av min kompis som lämnat mig i sticket, jag frågar vafan han håller på med och berättar vad jag har fått utstå. Det visar sig att han hade stått på vägen över tunneln och gått ner i andra änden av den och sen gått hem. Jag lägger på och försöker döda tid. Till slut ser jag bussens lyktor och jag springer i sista sekund (för att vara helt säker) till bussen och kliver på. Väl på bussen slår det mig att snuten kanske skulle stanna bussen och kanske leta efter mig, men jag slår snabbt bort tankarna och kliver av bussen och går hem. Lägger mig i sängen, och somnar riktigt skönt.

Piecen förblev oklar och buffades inom någon vecka. Jag mötte upp min polare dagen efter, förlät honom, vi fotade piecen och gick och hämtade burkarna. Det var en av mina historier, hoppas ni gillar den, om ni orkar läsa!

Over n' Out, God natt!
Citera
2010-06-21, 20:50
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackaN^
Måste berätta en sjukgrej som hände för ett par veckor sedan.
Jag och en kompis satt och väntade på bussen i en WT förort och det var en slutstation med många busskurer.

Då drar vi upp våra chrome cans med fatcaps och bombar alla busskurerna.
När jag är klart går jag och sätter mig ner medan min polare fortsätter. Medan han håller på och bombar åker en snutbil förbi och mitt hjärta stannade nästan, det sjuka var att den bara åkte förbi.

Den kan ju omöjligt ha missat oss så varför stannade den inte? Den hade inte sirener på eller något.
De var upptagna eftersom de fått en rapport om att det fanns några klottrare som taggade busskurer...
Citera
2010-06-21, 23:53
Medlem
MorningBreeze_s avatar
Härlig läsning!=). dock målar jag inte,så har ingen historia att dela med mig av:/
Citera
2010-06-22, 00:24
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorningBreeze_
Härlig läsning!=). dock målar jag inte,så har ingen historia att dela med mig av:/

Börja!
Citera
2010-06-22, 00:51
Medlem
rossleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen

Over n' Out, God natt!
Var det bara jag som hade inlevelse?
Citera
2010-06-22, 01:19
Medlem