Har en story jag kan dela

Hade vart o målat mitt på dagen med två polare, stället va ganska undangömt och låg bakom en skogsdunge så vi tog god tid på oss. När vi var klara tog jag mina cans, och vi gick ut ur skogsområdet och ner till en väg som ledde till bussen. Men eftersom jag håller det jävligt lågt att jag målar så villie jag inte komma hem med en väska fylld med använda sprayburkar(bodde hemma vid detta tillfälle) så jag gömde dem i en buske vid vägkanten för att komma och hämta dem nästa dag. mina två polare bar inte på några cans.
Och vem fan rullar upp för backen 1 halv minut efter jag gömt mina burkar om inte en snutbil, jag och mina polare blir så jävla förvånade/skraja att vi tvärt stannar upp, detta ser polisen och saktar in bilen, kör långsamt tittande förbi oss, vi går på och hoppas att de inte ska stanna oss. bilen fortsätter men vänder i backen, kör tillbaka och stannar oss. Nu är det fan kört tänkte jag, och började redan komma på en ursäkt till vart vi vart. tänkte på o springa men mina polare va inte med på det isf. vi alla tre gömde våra sprejfärgade händer i fickorna och såg så oskyldiga ut som vi barra kunde fast att jag var så skraj att jag darrade. men som tur var hade det ingenting med målandet att göra, nån jävel hade rånat en affär i närheten och signalementet stämde in på mina två polare ( som båda är svarta

) tog våra personnr o sånt och sen var det inget mer med det. Men jävlar va darrig jag blev, var ju rätt ung när det hände... jävligt rolig tråd för övrigt!