2007-07-15, 23:36
Medlem
Easy-Ls avatar
När ssyrran och jag var på roskilde tog hon en avstickare dit och köpte en 5a jävligt schysst gräs för 200 spänn.
Fanns dock inga andra droger.
Citera
2007-07-26, 18:42
Medlem
KillerBeess avatar
Jag "lånar" denna tråd till en snabb fråga.

Har aldrig varit i Christiania innan å undrar om någon kan skicka en karta eller skriva en vägbeskrivning. Så man hittar dit.

Jag vet att google och sökfunktionen finns för att användas men är man kass på att söka så blir det bara krångligt.

BTW. Ska dit imorron å "kolla lite" så ett svar innan dess skulle hjälpa mig mycket.
Citera
2007-07-26, 22:27
Medlem
Lappiss avatar
Rtfm!
Citera
2007-07-27, 03:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillerBees
Jag "lånar" denna tråd till en snabb fråga.

Har aldrig varit i Christiania innan å undrar om någon kan skicka en karta eller skriva en vägbeskrivning. Så man hittar dit.

Jag vet att google och sökfunktionen finns för att användas men är man kass på att söka så blir det bara krångligt.

BTW. Ska dit imorron å "kolla lite" så ett svar innan dess skulle hjälpa mig mycket.
ta buss nr 66 från tågstationen mot operan, holmen (elr nått), hoppa av vid hållplatsen efter christianshavn, sen ligger chriss där.
Citera
2007-07-27, 03:11
Medlem
WoWbaggers avatar
Kliv av på Prinsessegade, traska ett par hundra meter och du hittar Chriss.
Citera
2007-07-28, 13:06
Medlem
KillerBeess avatar
Tack för svaren.

Vi hittade dit å fick tag på ca 10g brunt . Trodde knappast att det skulle bli så lätt att hitta någon som sålde . Tack ännu en gång.
Citera
2007-07-28, 13:18
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillerBees
Tack för svaren.

Vi hittade dit å fick tag på ca 10g brunt . Trodde knappast att det skulle bli så lätt att hitta någon som sålde . Tack ännu en gång.

"Problemet" är att man inte får vara ifred när man traskar fram där, alla har fan braj att sälja...
Citera
2007-08-14, 15:35
Bannlyst
Ursäkta bumpen. Någon som vet hur tillgången ser ut just nu? Planerar att åka ner imorgon. Vad finns det för röka? Något man ska akta sig för? Något speciellt ställe som har kvalitetsvaror? Hur mycket ska man betala för en femma utan att bli helt blåst?

Ursäkta alla frågor men somsagt så börjar det dra ihop sig nu
Citera
2007-08-14, 15:40
Medlem
burps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inceest
Ursäkta bumpen. Någon som vet hur tillgången ser ut just nu? Planerar att åka ner imorgon. Vad finns det för röka? Något man ska akta sig för? Något speciellt ställe som har kvalitetsvaror? Hur mycket ska man betala för en femma utan att bli helt blåst?

Var där för nån vecka sen, det finns det mesta just nu, bra grönt också. i Chris står dom o säljer helt öppet i stånd och sånt så det e bara o gå och förhandla, men det brukar vara 250 dkr per femma brunt..lite dyrare för grönt. Men fina prylar iaf
Citera
2007-08-14, 15:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:

Tillgång: God,både brunt o grönt.
Var: Inne på Chis,fråga närmsta tjomme,alla hjälper alla där.
Kvalite: Säg att du vill ha det bästa rye så får du det bästa.
Pris: Varierar beroende på tillgång,men du blir inte blåst,dom är snälla.
Citera
2007-08-14, 15:47
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:

Allt var lugnt i söndags. Brunt & grönt med priser från 50-120DKK/G. Bara att se sig omkring, tror inte risken att bli blåst är så överhängande.
Citera
2007-08-14, 15:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Ngn som har koll på vad dom tar för ett helt hekto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in