Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-30, 11:17
  #13
Medlem
klisssters avatar
Chriss står fint, det gröna är inget att hurra för men deras bruna =)
Var där i lördags och där var så mycket folk att man knappt hittade bord att mecka vid

Ska ditt ikv och förse värden med fred !

Peace !
Citera
2007-06-30, 11:54
  #14
Medlem
euphorias avatar
jag vart där för nån vecka sedan. är alltid lugnt att köpa röka
Citera
2007-06-30, 13:12
  #15
Avstängd
FleJens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linoo
Hejsan
Har en polare som ska till Roskilde festivalen och tänkte köpa en påse grönt i Christiania innan han sticker dit. Han är nojig och tror att han kommer bli tagen eftersom det har varit så mycket uppståndelse den senaste tiden.
Hur är det egentligen att köpa gräs där nu? finns det ngt kvar? och hur är det med polisen?




jag var där för en vecka sen ungefär och de var inga probs att köpa. något jag upptäckte dock var att folket med godheterna var där väldigt oregelbundet. ena dagen var det sheriffer som patrullerade på gatorna och andra dagen var de tomt på snutar och vid "lägerelden" stod de folk och köade för att köpa brunt.

Dock var de gröna svårare att få tag på, snubben jag köpte av, som för övrigt verkar va den enda som har de i Christiania, var jävligt diskret, ifall man jämför med andra säljare.
Han säljer dock riktigt bra grejer! ser ut som typ, en indian som sitter precis under pusherstreet skylten oftast :P
Citera
2007-06-30, 13:15
  #16
Avstängd
Snusar´ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
jag var där för en vecka sen ungefär och de var inga probs att köpa. något jag upptäckte dock var att folket med godheterna var där väldigt oregelbundet. ena dagen var det sheriffer som patrullerade på gatorna och andra dagen var de tomt på snutar och vid "lägerelden" stod de folk och köade för att köpa brunt.

Dock var de gröna svårare att få tag på, snubben jag köpte av, som för övrigt verkar va den enda som har de i Christiania, var jävligt diskret, ifall man jämför med andra säljare.
Han säljer dock riktigt bra grejer! ser ut som typ, en indian som sitter precis under pusherstreet skylten oftast :P
du menar chilenarna?

Jag fattar inte vad ni som säger att där är snutar snackar om, jag har varit där 10-20ggr och aldrig sett en snut (förutom då de var kravaller).
Citera
2007-06-30, 14:20
  #17
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
du menar chilenarna?

Jag fattar inte vad ni som säger att där är snutar snackar om, jag har varit där 10-20ggr och aldrig sett en snut (förutom då de var kravaller).

Var där två dagar i rad, andra dagen var det en hel del snutar som kilade omkring och verkade leta efter någon. Så visst är snuten där ibland.
Citera
2007-07-01, 14:08
  #18
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
du menar chilenarna?

Jag fattar inte vad ni som säger att där är snutar snackar om, jag har varit där 10-20ggr och aldrig sett en snut (förutom då de var kravaller).

Han måste mena chilenarna om det är bra grejjer

Får checka in läget imorn får man se hur det är där borta egentligen!
Citera
2007-07-07, 12:59
  #19
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Han måste mena chilenarna om det är bra grejjer

Får checka in läget imorn får man se hur det är där borta egentligen!

Säljs öppet med stündar samt finns det massor av weed, bland annat orange haze
Citera
2007-07-07, 14:07
  #20
Avstängd
Snusar´ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Han måste mena chilenarna om det är bra grejjer

Får checka in läget imorn får man se hur det är där borta egentligen!
akta dig för chilenarna, de har den vidrigaste danska bossen man kan tänka sig. Sist ja var där o skulle köpa av dem kom bossen o började skrika åt mig o min polare att vi skulle komma in i ett annat rum, vi stack iväg o ingen av oss har varit i chilenarhuset sen dess.....
Citera
2007-07-07, 17:33
  #21
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
akta dig för chilenarna, de har den vidrigaste danska bossen man kan tänka sig. Sist ja var där o skulle köpa av dem kom bossen o började skrika åt mig o min polare att vi skulle komma in i ett annat rum, vi stack iväg o ingen av oss har varit i chilenarhuset sen dess.....

har aldrig varit i kriss (vad jag kan minnas) ^^. men vadå vad e det här chilenar huset det lät som en intressant historia liten touch av pulp fiction
Citera
2007-07-07, 20:06
  #22
Avstängd
Snusar´ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
har aldrig varit i kriss (vad jag kan minnas) ^^. men vadå vad e det här chilenar huset det lät som en intressant historia liten touch av pulp fiction
ja vet inte mer om dem än de ja skrev. de har haft fett grönt iaf.
Citera
2007-07-08, 02:50
  #23
Medlem
Bylwes avatar
what!?

Jag bor i malmö (eller aa ineboende iaf) o jag är är över i kriss var o varranan dag, o visst fan är d lugnt! Den grönde kan jag inte gå i god för men fiiint brunt finns där! jag har struttat fram slängt upp 200 dkk o sagt: "de bästa" ett par ggr nu o d har funkat fiiiint inget stress inget nojj! Kriss is up and running!
Citera
2007-07-15, 19:29
  #24
Medlem
heyp0nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Jag bor i malmö (eller aa ineboende iaf) o jag är är över i kriss var o varranan dag, o visst fan är d lugnt! Den grönde kan jag inte gå i god för men fiiint brunt finns där! jag har struttat fram slängt upp 200 dkk o sagt: "de bästa" ett par ggr nu o d har funkat fiiiint inget stress inget nojj! Kriss is up and running!

shit, e det nån sækerhetsgrej att du åker dit så titt? O bara køper før 200 menar jag,
Jag åkte till chris med min sværmor, fick asnice skunk. Hon klagade på att jag stank ner hennes bil, men min pojkvæn blev mycket glad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback