• 12 860 online
  • 1 213 596 medlemmar
  • 62 603 627 inlägg
2007-06-29, 01:41
Medlem
Hejsan
Har en polare som ska till Roskilde festivalen och tänkte köpa en påse grönt i Christiania innan han sticker dit. Han är nojig och tror att han kommer bli tagen eftersom det har varit så mycket uppståndelse den senaste tiden.
Hur är det egentligen att köpa gräs där nu? finns det ngt kvar? och hur är det med polisen?
Citera
2007-06-29, 02:03
Medlem
Dr.Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linoo
Kom igen! Ge mig seriösa svar

Jag har en ingen aning, men denna kommer nog bli låst inom kort. Eftersom du inte sökte så herrans bra

http://www.flashback.org/search.php?searchid=13861652

(Vettefan om du kan se den sidan, men ja..)
Citera
2007-06-29, 03:03
Avstängd
E.t the mans avatar
men måste säg att med all uppståndelse som hänt i christiania så börjar de bli dags med en uppdatering
Citera
2007-06-29, 03:24
Medlem
DrGreenthumbs avatar
yes, nån som vart där nyligen? åker förbi köpenhamn nu om några dagar.
Citera
2007-06-29, 11:55
Medlem
softishs avatar
Man kan fortfarande handla där inne. Om man kan få grönt eller inte anar jag inte faktiskt men räknar med det. Hasch är inga problem i alla fall.
När det gäller polisen så är det väl som alltid. De finns där, ofta och man ska fortfarande hålla sig väck ifrån de. På sista tiden har de gjort ett par relativt oprovocerade gripanden så nu är absolut inte tidspunkten att tjafsa med polisen om man inte vill en runda förbi stationen.
Citera
2007-06-29, 11:59
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
yes, nån som vart där nyligen? åker förbi köpenhamn nu om några dagar.

Var där i veckan. Inga problem att handla puff.

Edit: angående snuten så tittar dom till stället titt som tätt, men de lär knappast plocka en för att man röker på.
Citera
2007-06-29, 12:40
Medlem
Appels avatar
jag va där för 2veckor sedan med ett par polare som är där ofta.
Dom visste precis vilka man skulle fråga om man vill ha gräs så det va inga problem.
Kanske inte det bästa skunket man har köpte där men det va fortfarande väldigt bra.
Så visst det går fortfarande att fixa om man frågar rätt folk.
Citera
2007-06-29, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
Var där i veckan. Inga problem att handla puff.

Edit: angående snuten så tittar dom till stället titt som tätt, men de lär knappast plocka en för att man röker på.

Precis, det är ju främst säljarna de vill åt.
Citera
2007-06-29, 12:50
Avstängd
021/Whizzcomps avatar
Om polisen kommer skriker dom ju endå OSTEN så då är det bara ta spliffen under bordet.
Citera
2007-06-29, 16:34
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Om polisen kommer skriker dom ju endå OSTEN så då är det bara ta spliffen under bordet.

Jag trodde det var POLL!!!! POLL!!!! POOOLL!!!!!!
Citera
2007-06-29, 17:48
Avstängd
Mr:limps avatar
Det står fortfarande kvar och de gröna har också börjat visa sig inne på cris de ända tradiga är väl att de är dåligt röka där just nu , men emn :/
Peace
Citera
2007-06-29, 22:32
Medlem
heyp0nks avatar
god knows, kunde satta pa tvn o kika, men har, ca 20min ifran e det fullt av jobbiga javla studentungar som tjoar o tjimmar o aker omkring bak pa lastbilar.
ak inte till kobenhavn
Citera