2025-09-14, 08:46
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Den diskreta gatuförsäljningen var lite mindre hysch-hysch nu. Kändes som att säljarna numera kan sänka garden åtminstone någon grad eller två.

Det var så lite så

Blev du stoppad av dansk polis efter du lämnade Chris? Har haft ett par polare som åkt på en visitering bara några föga minuter efter dom lämnat själva området.
Citera
2025-09-15, 00:10
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Blev du stoppad av dansk polis efter du lämnade Chris? Har haft ett par polare som åkt på en visitering bara några föga minuter efter dom lämnat själva området.
Nej, det har ännu aldrig hänt mig trots någorlunda regelbundna besök under ett par årtionden. Men jag köper endast små mängder där för att röka på plats - löser hellre nytt hemma än att smuggla över gränsen.
Citera
2025-09-15, 16:08
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Nej, det har ännu aldrig hänt mig trots någorlunda regelbundna besök under ett par årtionden. Men jag köper endast små mängder där för att röka på plats - löser hellre nytt hemma än att smuggla över gränsen.

Tusen tack återigen för alla svar Kvm3.

Ha en väldigt fin dag/kväll!
Citera
2025-09-15, 23:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tusen tack återigen för alla svar Kvm3.

Ha en väldigt fin dag/kväll!
Det var det lilla! Tack detsamma!
Citera
2025-09-20, 16:36
Medlem
marytraders avatar
Citat:

Innehav för eget bruk är väl tillåtet i Danmark eller varför skulle man bli stoppad? Går det inte att lösa recept på medicinsk cannabis annars hur lätt som helst i Köpenhamn? Fixa ett recept och handla på apoteket röka?
Citera
2025-10-02, 22:07
Avstängd
funplacess avatar
Christiania är fortfarande igång, men stämningen beror på polisens närvaro. Hasch och gräs finns oftast, men kvalitén varierar. Polisen siktar mest på säljarna, inte rökare, men ibland görs razzior. Ta inget över gränsen – njut där och respektera reglerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in