2011-01-05, 20:58
Medlem
Flashpops avatar
Det var så lite så. Ha det så trevligt. Kan tipsa om en färdigrullad jolle som heter T2. De finns att köpa i ett stånd utanför Café Woodstock. Min polares kusin som har det ståndet och du kan inte få tag i en bättre färdigrullad i hela Chris! De andra Pusherserna röker inte sina egna utan går och köper dom av honom för att puffa på själva.
Men killen är ganska morgontrött och brukar bara finnas där på eftermiddagarna.
Citera
2011-01-05, 21:24
Medlem
LEIfpAGROTSKIJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashpop
Det var så lite så. Ha det så trevligt. Kan tipsa om en färdigrullad jolle som heter T2. De finns att köpa i ett stånd utanför Café Woodstock. Min polares kusin som har det ståndet och du kan inte få tag i en bättre färdigrullad i hela Chris! De andra Pusherserna röker inte sina egna utan går och köper dom av honom för att puffa på själva.
Men killen är ganska morgontrött och brukar bara finnas där på eftermiddagarna.

Tack så mycket för tipset, ska definitivt kolla det!
Citera
2011-01-06, 02:50
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoipanda
Herregud det är som personer som inte kan hålla sig till topic

Tänkte dra dit i morgon och undra bara om det är öppet som vanligt?

Hur säkert är det at åka bil över bron? Är det mycket tull?
eller ska man ta tåget?

Ta inte bussen från Dk till malmö, garanterad tull typ :P åk helst tåg från DK till Malmö sedan buss.. Bus4you har riktigt goa fåtöljer man sitter på
Citera
2011-01-06, 15:13
Medlem
enjoipandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Ta inte bussen från Dk till malmö, garanterad tull typ :P åk helst tåg från DK till Malmö sedan buss.. Bus4you har riktigt goa fåtöljer man sitter på
Ok men buss är inte ett alternativ utan undrar om det är säkrast att ta bilen eller tåget
Citera
2011-01-06, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish

bor i malmö o när ja skulle dit senast stängde dom såklart tågen o vi fick ta bussen o de va inte en enda tullare där. Har vatt där nu sammanlagt kanske 15ggr senaste halvåret och jag har aldrig stött på en enda tull eller något inne i tågen eller när man hoppar av..
Citera
2011-01-07, 12:06
Medlem
Leif-gws avatar
Var där för några dagar sedan å köpte något som kallades "Hawaiian Frost"!
Å jävlar vilket dunderröka det var! Har rökt rätt länge å jag kan säga att det var länge sedan jag var så bäng, man blev riktigt borta! Fast det inte på det jobbiga viset utan man blev glad och lycklig, marken kändes som marshmallows så det var riktigt jävligt å gå på de hala gatorna !

Såg även mycket Ice där om det kan vara till intresse, kostade ca 3-400 Dkk/g
Citera
2011-01-07, 12:34
Medlem
kom ihåg första gången jag va där 15 år satte mej på tåget från göteborg försökte planka men åkte fast kom dit växla pengar och tänkte nu är allt klart gick ut och det var typ 3 filiga vägar allt var ju skiit stort gick till chriss med världens omvägar hahah goodtimes
Citera
2011-01-07, 22:01
Medlem
några olika sorters hasch under de senaste 6 mån i chris..

Slasker, 100 DKK/g
Ganska ljust och hårt men med en kryddig lukt vilket jag gillar. Elda på det och de mjuknar till och bubblar rätt bra.
Effekten är stark och fysisk. Bra maroc helt enkelt. Spöar nog alla standard som jag känner till här hemma.

Special import, 120 DKK/g
Mörkbrun/röd. Du kan bryta biten kall med händerna utan problem. Luktar inte alls direkt. Bubblar dock helt galet när du eldar på det. När du rökt detta i några minuter förstår du att det är något utanför det vanliga. Med det här känner du dig som ett speedat geni i två timmar. Dagen efter känns däremot som du doppat hjärnan i klister.

Nepal, 120 DKK/g
Mörkt svart/brunt. Enkelt att forma utan att elda på det. Lukar blomster/rosor. Euforiskt och lång effekt. Smakade dessvärre inte lika bra som det luktade. Brukar inte falla för svart men helt klart godkänt.

Super Pollen , 130 DKK/g
Stenhårda grå/bruna bitar. Såg inte direkt ut som pollen. Kändes rätt tråkiga faktiskt innan jag kom hem och värme upp de då det omgående förvandlas till modellera och du kan vara ganska säker på att grannarna inte tar fel på lukten. This is strong!. Världen blir animerad i några timmar. Det här vill jag röka varje dag.
Senast redigerad av woland76 2011-01-07 kl. 22:32.
Citera
2011-01-08, 23:07
Medlem
professor_knass avatar
Hur ofta stannas bussen i tullen?

Nån tidigare i tråden sa hela tiden, en annan sa att det var lugnt, är det någon som kan bringa lite klarhet i detta?
Citera
2011-01-09, 01:43
Medlem
GreenProphets avatar
7st från Trelleborg har åkt på pumpen denna veckan när de kommit från chris.
Citera
2011-01-09, 10:33
Medlem
Havoxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenProphet
7st från Trelleborg har åkt på pumpen denna veckan när de kommit från chris.

Troligtvis är det bara jag, men vad menar du med ditt inlägg?
Citera
2011-01-09, 12:37
Medlem
Deserteagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havoxx
Troligtvis är det bara jag, men vad menar du med ditt inlägg?

Mest troligt så menar han att polisen/tull tog dem /D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in