Jag sökte och detta verkar vara den närmsta tråden att fråga i då den åtminstone rör studentboende.
Jag bor sedan en termin i ett studentrum och har varit uppkopplad på lunds stadsnät med internet, jag valde då Bredband2 som erbjöd 100/100 för 39kr/månad + första 6 mån gratis. Jag är bunden till 21/1 2012.
Nu har jag fått meddelande om att de höjer till 69kr/månad vilket jag inte känner mig nöjd med, så min fråga är ifall någon vet om det finns ett billigare alternativ att välja. Jag vet att det fanns billigare än 69 när jag valde detta, men de kan ju också ha ökat så det känns onödigt att säga upp och sedan märka att jag ändå får gå tillbaka till samma.
Vad har ni andra, vad kostar det och har ni haft några problem med det? Mitt har varit helt felfritt och aldrig legat nere eller tappat hastighet, så om det har varit strul med någon operatör så vill jag så klart hålla mig undan denne. Jag antar också att om jag säger upp mitt bredband så kommer jag automatiskt tillbaka till den skärm som kom upp första gången där man fick välja operatör? Tacksam för svar