2011-11-06, 20:40
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orange21
konstig länk, men gå till startsidan antagning.se sedan väljer du december så kommer det att stå den 8:e...
Det var jävligt konstigt.

Men hur är det; även om man inte har fått sitt antagningsbesked, kan man göra ansökan till AFB ändå, och visa upp beskedet sen när man väl har fått det?
Citera
2011-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Det var jävligt konstigt.

Men hur är det; även om man inte har fått sitt antagningsbesked, kan man göra ansökan till AFB ändå, och visa upp beskedet sen när man väl har fått det?

hoppas att de löst på nåt smidigt sätt... läste i tråden om studentboende i uppsala där antagningsbevis krävdes för att teckna avtal och då räckte ett screenshot på studera.nu
Citera
2011-11-06, 21:19
Medlem
Karl Svampens avatar
Någon som har koll på hur lång kötid det är på 3or Kämnars? Hade varit jävligt intresserad av det och undrar om det är mindre tyck på de än tex tvåor/ettor?
Citera
2011-11-06, 22:00
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl Svampen
Någon som har koll på hur lång kötid det är på 3or Kämnars? Hade varit jävligt intresserad av det och undrar om det är mindre tyck på de än tex tvåor/ettor?
Det är ungefär lika högt tryck skulle jag påstå, kanske högre. Det finns få av dom, och dessa ockuperas av nykära, sambosugna studenter med vuxenkomplex.
Citera
2011-11-07, 00:47
Medlem
pernil90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Det är ungefär lika högt tryck skulle jag påstå, kanske högre. Det finns få av dom, och dessa ockuperas av nykära, sambosugna studenter med vuxenkomplex.

Haha spot on beskrivning. Tidsfronten låter vettig, och du får nog en trea på Kämnärs tidigare än på alla andra ställen.
Citera
2011-11-07, 17:20
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orange21
hoppas att de löst på nåt smidigt sätt... läste i tråden om studentboende i uppsala där antagningsbevis krävdes för att teckna avtal och då räckte ett screenshot på studera.nu
Nu har de ändrat på antagning.se, det står 8 dec på båda ställena. Då är det väl det som gäller. Får hoppas det inte blir något strul där då.
Citera
2011-11-07, 21:05
Medlem
Detta kanske är fel tråd, men jag tänkte bara fråga vad gatunamnet/en heter vid studentboendet bakom "Parantesen" i Lund heter?

Tack på förhand.
Citera
2011-11-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadaversson
Detta kanske är fel tråd, men jag tänkte bara fråga vad gatunamnet/en heter vid studentboendet bakom "Parantesen" i Lund heter?

Tack på förhand.

Gylleholmsgatan.
Citera
2011-11-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herman.Gotze
Gylleholmsgatan.

Nej det skavara nån annan.. :P
Citera
2011-11-07, 23:21
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kadaversson

Tack på förhand.
Änggatan eller Hyllegatan isåfall, för Parentesen ligger ju på Södra Esplanaden.
Senast redigerad av FrasseFloyd 2011-11-07 kl. 23:27.
Citera
2011-11-08, 23:36
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Jag sökte och detta verkar vara den närmsta tråden att fråga i då den åtminstone rör studentboende.
Jag bor sedan en termin i ett studentrum och har varit uppkopplad på lunds stadsnät med internet, jag valde då Bredband2 som erbjöd 100/100 för 39kr/månad + första 6 mån gratis. Jag är bunden till 21/1 2012.
Nu har jag fått meddelande om att de höjer till 69kr/månad vilket jag inte känner mig nöjd med, så min fråga är ifall någon vet om det finns ett billigare alternativ att välja. Jag vet att det fanns billigare än 69 när jag valde detta, men de kan ju också ha ökat så det känns onödigt att säga upp och sedan märka att jag ändå får gå tillbaka till samma.
Vad har ni andra, vad kostar det och har ni haft några problem med det? Mitt har varit helt felfritt och aldrig legat nere eller tappat hastighet, så om det har varit strul med någon operatör så vill jag så klart hålla mig undan denne. Jag antar också att om jag säger upp mitt bredband så kommer jag automatiskt tillbaka till den skärm som kom upp första gången där man fick välja operatör? Tacksam för svar

Bumpar min egen fråga, någon som har koll?
Citera
2011-11-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Bumpar min egen fråga, någon som har koll?
Har Bahnhof och betalar 29kr/månad & betalar 3 månader i taget.
edit: 100/100mbit that is.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in