2011-01-09, 18:41
Citat:
Är du i ditt boende nu? Har du internet då så är det förra hyesgästens, se mitt svar nedan.
Ursprungligen postat av kajaja
Jag tror jag också ska köra på bahnhof
men jag förstår inte riktigt det står att man måste logga in för att kunna göra beställningar. Man måste alltså logga in på lunds energis stadsnätportal för att kunna beställa. Det finns ingenstans att regga sig men de efterfrågar ens inloggningsuppgifter, är det här något man ska få av skolan eller AFB? 

Är du inte där så registrerar du dig när du kommer dit. Bara att koppla in nätverkskabeln i väggen och öppna en webbläsare för att komma till registreringssidan.
Citat:
Det är förra hyresgästens ja. Om du flyttade in tidigare än officiellt så kommer den sluta fungera vid månadsskiftet. Annars bör du nog kontakta operatör/tidigare hyresgäst om du vill vara en hederlig medborgare eller surfa barnporr med hans uppkoppling om du är FB'are.
Ursprungligen postat av 1plus2
Jag fortsätter med en Internetrelaterad fråga:
Jag anlände nyligen till mitt rum från AFB, det första jag gjorde var ju så klart att stoppa i nätverkskabeln i datorn. men då hade jag en uppkoppling redan. Inga val eller något. Genom TPtest så ligger det precis under 100 både ned och upp. Det måste väl vara föregående boende som inte har sagt upp sitt internet eller något liknande antar jag? Därmed så surfar jag gratis?
Vart ska jag gå och köpa min första falafel i Lund? Jag utgår från Sparta och vill inte färdas långt!
Jag anlände nyligen till mitt rum från AFB, det första jag gjorde var ju så klart att stoppa i nätverkskabeln i datorn. men då hade jag en uppkoppling redan. Inga val eller något. Genom TPtest så ligger det precis under 100 både ned och upp. Det måste väl vara föregående boende som inte har sagt upp sitt internet eller något liknande antar jag? Därmed så surfar jag gratis?
Vart ska jag gå och köpa min första falafel i Lund? Jag utgår från Sparta och vill inte färdas långt!